Miksi Jodelissa kaikki viestit poistetaan välittömästi?
Olisin halunnut keskustella anonyymisti parisuhdeongelmasta, mutta kun laitan viestin niin se häviää alle minuutissa. Mun kommentteihin ei myöskään reagoida. Olenko saanut jotkut bannit?
Kommentit (7)
Shadow bannit. Noi on permat eli oot häiriköinyt tai spämmännyt liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Et pystyisi postaamaan ollenkaan, jos sulla olisi bannit. Siitä tulee myös ilmoitus, kun yrität postata.
Mutta miksi kaikki mun aloitukset ja kommentit katoaa heti lähettämisen jälkeen? Näkyvät omissa jodlauksissa mutta eivät feedissä. :(
Vierailija kirjoitti:
Et pystyisi postaamaan ollenkaan, jos sulla olisi bannit. Siitä tulee myös ilmoitus, kun yrität postata.
Siel on uutuutena shadow ban. Et saa koskaan tietää että sut on bännätty, sun jutut ei vaan näy kellekään. Noi on permat ja sen saa spämmimisestä.
En tiedä, mulle tuli joskus sama. Lopetin jodelin käytön enkä jaksanut selvittää missä mättää. Kokeilin huvikseen nyt uudestaan eikä edelleenkään toimi.
Mulla on ikuiset bannit Jodeliin, jotka sain mielestäni ihan väärin perustein. Aika kova rankku tollanen ikibanni muutenkin.
Koneäly suodattaa alhaisen ÄO:n omaavien aivotuhnut veks.