Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Jodelissa kaikki viestit poistetaan välittömästi?

Vierailija
15.06.2024 |

Olisin halunnut keskustella anonyymisti parisuhdeongelmasta, mutta kun laitan viestin niin se häviää alle minuutissa. Mun kommentteihin ei myöskään reagoida. Olenko saanut jotkut bannit?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pystyisi postaamaan ollenkaan, jos sulla olisi bannit. Siitä tulee myös ilmoitus, kun yrität postata.

Vierailija
2/7 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shadow bannit. Noi on permat eli oot häiriköinyt tai spämmännyt liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et pystyisi postaamaan ollenkaan, jos sulla olisi bannit. Siitä tulee myös ilmoitus, kun yrität postata.

Mutta miksi kaikki mun aloitukset ja kommentit katoaa heti lähettämisen jälkeen? Näkyvät omissa jodlauksissa mutta eivät feedissä. :(

Vierailija
4/7 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siel on uutuutena shadow ban. Et saa koskaan tietää että sut on bännätty, sun jutut ei vaan näy kellekään. Noi on permat ja sen saa spämmimisestä.

Vierailija
5/7 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mulle tuli joskus sama. Lopetin jodelin käytön enkä jaksanut selvittää missä mättää. Kokeilin huvikseen nyt uudestaan eikä edelleenkään toimi.

Vierailija
6/7 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikuiset bannit Jodeliin, jotka sain mielestäni ihan väärin perustein. Aika kova rankku tollanen ikibanni muutenkin.

Vierailija
7/7 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneäly suodattaa alhaisen ÄO:n omaavien aivotuhnut veks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä