Sokoksella kantistarjouksena ihania keväthaalareita
Luin eilen Sokoksen kanta-asiakaslehden ja siinä oli ihania Reiman keväthaalareita hintaan 29,90 euroa. Eivät siis ole Reimatecceja, mutta mikrokuitua ja likaa/vettä hylkiviä. Ja lisäksi kauniita.
Oikein harmitti, kun oma poika on juuri kasvamassa ulos koosta 86 eikä noita haalareita ole suurempia.
Kommentit (11)
... ja hetihän on sellainen pakko saada tytölle, meillä on samaa materiaalia viime vuoden pinkki 68cm , joten nyt 74cm ... menee kahden reimatecin ohella auto-kauppa käytössä hyvin !!
Savonlinnastahan niitä ei kyllä saa... (taaskaan!) pitää pyytää ystävää ostamaan sieltäpäin tai ostaa itse, mutta pelkään että sieltäpäin loppuvat ennenkuin ehdin ostamaan itse ;)
tuusis
... vaaleanpunainen päävärinä ja ruskeaa hihoissa!
Mua kiinnostais tietää, jos joku paljon reimoja ostanut vois neuvoa noista koko asioista!! Eli olen kuullut, että ainakin reimatecit reilukokoisia, niin onko nuo tavalliset reimat myös??? Olen kallistumassa itse juuri tuohon sokoksen haalariin ja meinasin kokoa 68 omalle pikkuneidille (tällä hetkellä pituus 61 cm 4 kk:n neuvolassa). Jotenkin tuntuu että tuo 74 on liian iso, esikoisneiti oli sen 74 cm yksvuotiaana. Eli mitä kokoa suosittelette??
Ja sitten, tarviiko noin 7-8 kk ikäinen vielä tuota reimatecin kosteussuojaa???
Ja noista pipoista vielä: minkälaiset koko merkinnät niissä on? Isäntä menossa tuota haalaria ostamaan perjantaina, niin osais neuvoa, ettei ihan sikaa säkissä osta!
Jos joku vois vastata noista asioista olisin tosi kiitollinen!!!!
Minusta niissä on samat mitoitukset kuin Reimateceissa. Eli tuo 68 on varmaan ihan hyvä. Voihan sen sitten vaihtaa isompaan, jos tuntuu naftilta. Pipoissa menevät muistaakseni koot 0,1,2 jne.
Ei minusta 7 kk ikäinen tarvitse mihinkään sitä Reimatecin kosteussuojaa, kun ei vietä aikaa maassakaan vielä. Ja rattaissa on varmaan sadesuoja päällä sateen sattuessa. Ihan turha maksaa Reimatecista.
Taidan siis ostaa tuon 68cm ja kesän alesta voisi sitten syksyksi katsastaa tuota reimateciä, kun neiti täyttää syyskuussa sen vuoden!
Mites nuo pipojen 0, 1 ja 2 koot?? Varmaan toi 0 riittää, päänympärys tällä hetkellä vajaa 44cm!?!?
yleensä reiman pipoissa senttikoot, siis 46,48 50jne.
mutta kertokaa viisaammat, onko kyseessä talvihaalari vai joku kevyempi? Entä riittääkö reima (ilman tec:iä =)) kävelevälle lapselle?
Ei siis toppapuku. Itse ajattelin hakea sen alle vuodenikäiselle kuivien kelien konttauspuvuksi. En raaski ostaa tälle ei-kävelevälle reimatecia kulutettavaksi.
Mutta sehän on kauheasti kiinni siitä mitä haluat. Varsinkin jos lapsi on kotihoidossa pärjäät tuolla puvulla varmasti aiva hyvin kävelevänkin lapsen kanssa. Vedät sitten kurikset päälle sadekeleinä tai tulette sisään kun lapsi kastuu. Hoidossa aina vähän eri kun ulkoilevat paljon eri säissä ja pitempiä aikoja
Ja reiman pipoissa on yleensä senttikoot eli päänympäryksen mukaan pitäisi ostaa. Tosin mielestäni reiman mitoitus on tosi naftia eli jos lapsen pään ympärys on 47 cm ei kannata ostaa kokoa 48 (mitoitukset menee mielestäni 46, 48,50,52 jne) vaan kokoa isompi eli 50.
Tuo on kyllä aika hentoista kangasta eli jos maa on vähänkin märkää, niin ei voi käyttää. Ihan on siis sellainen viileän kesäsään puku. Väritys oli kyllä kaunis, mutta meidän osalta puku jää kyllä kauppaan.
Kevät- ja syksykäyttöön meillä on jo Reimatec... Mutta myssyt olivat kyllä kivan näköisiä.
Hei, oliko tuo poikien haalarin alaosa harmaa vai rusehtava? Minusta nuo haalarit/pipot eivät ainakaan kuvassa näyttäneet kovin kauniilta... varsinkin jos ovat harmaita...
Meillä ainakin käytetään reimatecin rinnalla aina tämmöistä ohuempaakin haalaria. Reimatecit ovat sen verran hiostavia, että kuivalla kelillä laitan mielummin tämmöisen pehmeämmän ja hengittävämmän haalarin. Ja mielummin sitä vedenpitävää haalaria " säästelee" kuivilla keleillä :)
Harmi ettei haalaria ole koossa 92 cm. Olisi ollut kiva pukea lapset samanlaisiin pukuihin...
En ole nähnyt livenä, ovat siis vasta helmikuun tarjous, mutta kuvastosta näytti että tytölle olisi ollut tummanharmaa-vaaleanpunainen ja pojalle tummanharmaa-vaaleansininen.