Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saunaosasto! Etuovi kohde numero 112093

Vierailija
30.01.2007 |

Mitä mieltä? Kyllä kelpaisi saunoa!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miettikää nyt, melkein 2 miljoonaa EUROA! Katsokaapa Etuovesta mitä ulkomailla saisi tuolla hinnalla (esim Floridasta hemmetin hulppea plantaasikin irtoaisi 700 000 taalalla).

Vierailija
22/27 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...käytä sisustussuunnittelijaa. Näyttää aika hassulta, kun taulut ja huonekalut on ripoteltu miten sattuu. Keittiö näyttää sairaalan ruumishuoneelta. En uskaltaisi varmaa avata yhtäkään kaappia tuolla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissakin oli taannoin juttua kuinka esim Belgiassa, Itävallassa ja Sveitsissä asunnon ostaja saa paljon enemmän vastinetta rahoilleen kuin Suomessa. Jonkun vanhan paloheinäläisen paritalopuolikkaan hinnalla ja vähän halvemmallakin sai Zurichistä ja Wienistä ihan kivoja uudehkoja omakotitaloja.

En ymmärrä miksi suomalaiset, jotka ovat länsimaalaisittain verrattuna melko pienituloisia, suostuvat maksamaan näitä kiskurihintoja.

Vierailija
24/27 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan joka päiväisessä elämässä ajatella myös itse. Tyhjiä kaljakoreja yhdessä ruokailutilan nurkassa! Ja kärsivältä näyttävä limoviikuna! Tai sitten noi on just sellasta boheemiutta, jota mä en ymmärrä...

Vierailija
25/27 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta.

Vierailija
26/27 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa monessa pikkukaupungissa on hirveän korkeat hinnat ottaen huomioon näiden paikkakuntien sijainnin (kaukana suurista kaupungeista muuttotappioalueella) esim. täällä missä minä asun on todella korkeat asuntojen hinnat ihan samaa tasoa kuin monessa paljon isommassa kaupungissa.

Vierailija
27/27 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos maksaisin melkein 2 me talosta, eiköhän mulla olis varaa vaihdattaa keittiön kaapistot (en tykännyt) ja vähän maalailla sieltä täältä omaan makuuni..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän