Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys varatulle

Vierailija
14.06.2024 |

Jos joku ihminen olisi yksipuolisesti ihastunut sinuun ja lähettelisi vaikka tekstiviestejä, niin kertoisitko asiasta kumppanillesi? Jos nyt oletetaan vaikka, että viestien sisältö ei itsessään olisi kovin romanttinen, mutta olisit kuitenkin aika varma, että ko. henkilö on ihastunut sinuun.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei minusta naurunalaiseksi tee jos puolisolle kertoo jonkun ei-toivotusta viestittelystä."

Ei niin, mutta se tekee jos ilmoitat jollekin että hänen tunteensa sinua kohtaan ovat yksipuoliset, ja hän sanoo ettei hänellä olekaan tunteita sinua kohtaan.

Vierailija
22/34 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin. Sanoisin myös tälle viestejä lähettävälle että en ole kiinnostunut, älä viestittele.

Voiko niin sanoa, jos toinen ei ole sanonut olevansa kiinnostunut? Siinähän nolaa itsensä. Hänhän voisi sanoa, ettei hänkään halua muuta kuin olla kaveri.

Nolaa?

Ehkä apn on parempi olla viestittelemättä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei minusta naurunalaiseksi tee jos puolisolle kertoo jonkun ei-toivotusta viestittelystä."

Ei niin, mutta se tekee jos ilmoitat jollekin että hänen tunteensa sinua kohtaan ovat yksipuoliset, ja hän sanoo ettei hänellä olekaan tunteita sinua kohtaan.

Okei, älä viestittele sitten!😆

Vierailija
24/34 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin. Sanoisin myös tälle viestejä lähettävälle että en ole kiinnostunut, älä viestittele.

Voiko niin sanoa, jos toinen ei ole sanonut olevansa kiinnostunut? Siinähän nolaa itsensä. Hänhän voisi sanoa, ettei hänkään halua muuta kuin olla kaveri.

Nolaa?

Antaahan se aika itserakkaan vaikutelman, kun olettaa toisen olevan ihastunut, vaikka tämä ei ole sanonut mitään sellaista.

Vierailija
25/34 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolaa?

Ehkä apn on parempi olla viestittelemättä?

Ap:n?

Vierailija
26/34 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kertonut, koska oletin ettei viestittely kestäisi kauaa. Sitten se jatkuikin useamman vuoden, enkä enää viitsinyt kertoa kumppanille, kun hän olisi ihmetellyt miksen ole aiemmin kertonut.

Vierailija
27/34 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi

Vierailija
28/34 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuva katkaravustasi ja lähetä se sille!

Vierailija
29/34 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin miehen kanssa aiemmin samassa työpaikassa ja yksi työkaveri oli musta selvästi kiinnostunut, vaikkei sitä suoraan viesteissään sanonutkaan. Kerroin asiasta miehelle. Myöhemmin tuo työkaveri lähetti sitten kännipäissään muutamia viestejä joista kävi selvästi ilmi, että oli kovinkin ihastunut, mutta taisi selvin päin alkaa kaduttaa, koska sen jälkeen ei tullut enää viestejä kuin työasioista 😂

Vierailija
30/34 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai tuollaisesta pitää kertoa.

Vierailija
31/34 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi kyllä ihmisestä, viesteistä ja tilanteesta, kertoisinko puolisolle. Jos viestittely olisi jotenkin harmittoman oloista, en vaivaisi puolisoa sillä. Mutta jos se kävisi vaivaannuttavaksi, mainitsisin asiasta. Luotan kuitenkin siihen, että pystyn itse hoitelemaan kiusallisemmatkin sosiaaliset tilanteet. 

Ja epäilisin kyllä loppuun asti, että eihän kukaan voi olla minuun ihastunut.

Vierailija
32/34 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuisi kyllä ihmisestä, viesteistä ja tilanteesta, kertoisinko puolisolle. Jos viestittely olisi jotenkin harmittoman oloista, en vaivaisi puolisoa sillä. Mutta jos se kävisi vaivaannuttavaksi, mainitsisin asiasta. Luotan kuitenkin siihen, että pystyn itse hoitelemaan kiusallisemmatkin sosiaaliset tilanteet. 

Ja epäilisin kyllä loppuun asti, että eihän kukaan voi olla minuun ihastunut.

Sama! Olen myös aivan sokea muiden ihastumisille ja olisi vaikea uskoa, että joku olisi muka minuun ihastunut.

Vierailija
33/34 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä enää sano.. ollaan kuitenkin oltu about 17 vuotta yhdessä.. alkuvuodet sanoin mutta jotenkin vähän turha tollasia mainita enää.. noita tulee aina välillä, puoliso sen tietää kyllä, sanoo vaan sitten itse viestittelijälle että lähdenkin tästä laittaa lapsia nukkumaan että ehditään miehen kanssa saunaan tms diipadaapa.. ja siis mun puoliso on ihan fine tollaisen kanssa, tietää että oon niin sosiaalinen ja iloinen että helposti tulee kyselyjä perään.. 

Vierailija
34/34 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

efga

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan