Jalkapallon EM 2024 Official
Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)
Kommentit (4757)
Tuo nainen on hyvä kommentaattori.
Vierailija kirjoitti:
Slovakian maalivahti nyt tutkittu ja todettu heikoksi lenkiksi Belgian puolelta
No eipä Belgian puoli enää päässyt painostamaan huonoihin syöttöihin. Slovakia ei ole lukenut muistiota, että he ovat huonompi joukkue
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen on hyvä kommentaattori.
Jämäkkä, ottaa tilansa
Slovakia voisi tehdä toisen maalin niin saisi belgit vähän lisää virtaa tekemiseensä ja mä tietty tulosvedon kiinni, mutta se on sivuseikka.
Lukakuuuuuuu ai hitto, paitsio .
Ja kohta slovakkien maali soi....
Kyllä, nyt on kaikki merkit ilmassa että Belgia tasoittaa kohta. Mutta eivät saa nukkua onnensa ohi. Seuraavaan 10 minuuttiin on tultava tai tulee hikiset oltavat.
Vierailija kirjoitti:
Ja kohta slovakkien maali soi....
On kyllä jännää! Mutta kyllä se maali siellä roikkuu vielä.
huh olipas seksikäs virkailija
kongolaiset filmaa
seuraavaksi nostavat rasismikortin
Ekaa kertaa oon katsonu jalkapalloa telkkarista, koska en oo aiemmin tykännyt. Nyt oon nauranut itseni kipeäksi - voi herran jestas, mitä filmaamista ;D Isot miehet kierii pitkin nurmikkoa pidellen jalkaa, vaikka joku tönäsee hennosti olkapäähän.
Fiksusti pelaa tuo Belgian kiharapää
Vierailija kirjoitti:
Ekaa kertaa oon katsonu jalkapalloa telkkarista, koska en oo aiemmin tykännyt. Nyt oon nauranut itseni kipeäksi - voi herran jestas, mitä filmaamista ;D Isot miehet kierii pitkin nurmikkoa pidellen jalkaa, vaikka joku tönäsee hennosti olkapäähän.
heh etenkin kongolaiset
Vierailija kirjoitti:
kongolaiset filmaa
Sähän lupasit lopettaa katsomisen. Miksi edelleen suollat tänne typeriä juttujasi?
Vierailija kirjoitti:
Fiksusti pelaa tuo Belgian kiharapää
Wout on kyllä huikea puolustaja!
Belgia pettää aina. Onko sideshow-bob vaihtopenkillä joka voitais laittaa vielä lopussa kehiin? Se isolla afrotukalla varustettu pelaaja 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kongolaiset filmaa
Sähän lupasit lopettaa katsomisen. Miksi edelleen suollat tänne typeriä juttujasi?
mistäs moinen suvaitsemattomuus
Vierailija kirjoitti:
Belgia pettää aina. Onko sideshow-bob vaihtopenkillä joka voitais laittaa vielä lopussa kehiin? Se isolla afrotukalla varustettu pelaaja 😅
Axel Witsel on loukkaantuneena kuulemma :(.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kongolaiset filmaa
mistäs moinen suvaitsemattomuus
Tähänkään et keksi muuta sanottavaa. Pidä nyt sanasi ja laita telkkari ja puhelin kiinni, niin maailmasta tulee taas vähän parempi paikka.
Mitä Belgialle on tapahtunut? Viime kisoista jäi vaikutelma että pelaa tosi aggressivisesti. Lössö joukkue.