Jalkapallon EM 2024 Official
Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)
Kommentit (4757)
Ronaldo on paras ja komein. Aivan sama vaikka ette oo samaa mieltä. Ja Ronaldo ei näitä lue joten turha sitä haukkua on. Jee, hyvä Portugal!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei Ronaldolla kulje kuti. Oiskohan tullut jo maalit jos noi vaparit ois ampunut joku muu.
Vuonna 1985 syntynyt on jo liian vanha ammattijalkapalloilijaksi, mutta nuori entiseksi pääministeriksi.
Onneksi usan pressaksi sentään vielä mahikset iän puolesta, jahka muutaman vuosikymmenen odottelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ronaldolla on sukat epäsymmetrisesti, siksi ei tule maalia.
Vain Jumala voi olla täydellinen, joten jotain pientä vikaa täytyy Ronaldossakin olla
Jumalaa ei ole olemassa.
Tämä oli muunnelma siitä, että kun itämaisia mattoja kudotaan, niin siihen tehdään virhe, juurikin tuosta syystä, että vain Jumala voi olla täydellinen.
Itseäni ei ole siunattu uskovaisuudella
Vierailija kirjoitti:
Ronaldo on paras ja komein. Aivan sama vaikka ette oo samaa mieltä. Ja Ronaldo ei näitä lue joten turha sitä haukkua on. Jee, hyvä Portugal!!!
Siis miTÄ?!?! Eikö se tosiaan lue vauvapalstaa tuolla pelatessaan? Mä luulin 😭😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ronaldolla on sukat epäsymmetrisesti, siksi ei tule maalia.
Vain Jumala voi olla täydellinen, joten jotain pientä vikaa täytyy Ronaldossakin olla
Jumalaa ei ole olemassa.
Tämä oli muunnelma siitä, että kun itämaisia mattoja kudotaan, niin siihen tehdään virhe, juurikin tuosta syystä, että vain Jumala voi olla täydellinen.
Itseäni ei ole siunattu uskovaisuudella
Matemaatikkona täytyy sanoa, että täydellisyyttä kyllä löytyy matematiikan alalta monestakin paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Just lähti lukemaan. Sanoi tuomarille, että puhallahan nyt siihen pilliin, että mä pääsen vauvapalstalle lukemaan kommentteja :D
Ylen puvustaja on keksinyt nuo vaaleat miesten bleiserit..joka toisella sellainen studiossa päällä. Nyt Halstilla, äsken Arajuurella, aiemmin sillä jonka kulmakarvat liikkuu kummallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miTÄ?!?! Eikö se tosiaan lue vauvapalstaa tuolla pelatessaan? Mä luulin 😭😭
Tottakai lukee. Pitäähän sillä jotain ajankulua olla seisoskellessaan syöttöjä odottelemassa.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just lähti lukemaan. Sanoi tuomarille, että puhallahan nyt siihen pilliin, että mä pääsen vauvapalstalle lukemaan kommentteja :D
Heti alkoi tulla noita Ronaldoa kehuvia kommentteja, kun tauko alkoi. Ei voi olla sattumaa?
CR pyrkii egolla korvaamaan puuttuvat pelitaidot
Vierailija kirjoitti:
Ylen puvustaja on keksinyt nuo vaaleat miesten bleiserit..joka toisella sellainen studiossa päällä. Nyt Halstilla, äsken Arajuurella, aiemmin sillä jonka kulmakarvat liikkuu kummallisesti.
Totta! Olen kiinnittänyt samaan huomiota, kun noita on nyt alkanut näkyä joka paikassa muutenkin 😅
Vierailija kirjoitti:
Slovenialla olo vähän liian monimutkainen kuvio kulmalla. Eivät pysyneet itsekään perässä.
Harmi, että hassasivat hyvät paikat. Portugali koville vaan
Vierailija kirjoitti:
Portugali vie ja Slovenia vikisee. Jossain vaiheessa tulee sitten se ratkaiseva osuma selvästi paremman joukkueen tekemänä.
Eli Slovenian tekemänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti alkoi tulla noita Ronaldoa kehuvia kommentteja, kun tauko alkoi. Ei voi olla sattumaa?
Kaipa Portugalissakin on joku mammapalsta, jota varmasti lukee. Joku portugalilainen av-mamma kirjoittelee sinne innoissaan.
Jaahas, kello käy pian 23. Jännä toinen puolisko tulossa 0-0-tilanteessa. Kivaa illanjatkoa kaikille ja palataan taas huomenna. Kiitos kaikille asiallisesti keskustelleille tästä illasta!
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, kello käy pian 23. Jännä toinen puolisko tulossa 0-0-tilanteessa. Kivaa illanjatkoa kaikille ja palataan taas huomenna. Kiitos kaikille asiallisesti keskustelleille tästä illasta!
Kiitos samoin! 🙏🏼
Jumalaa ei ole olemassa.