Jalkapallon EM 2024 Official
Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)
Kommentit (4757)
Georgialla on hyviä pelaajia ja varmaan yrittivät kaikkensa kisoissa. Minusta EM-kisoissa pitäisi kuitenkin pelata Euroopan suurin piirtein parhaat maat. Nyt niin ei tapahdu. Georgiahan pääsi kisoihin heikoimpien maiden joukosta eli moni parempi maa jäi kisojen ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on siirtomaaisäntien orjakaleerit vastakkain ku Belgia-Ranska. Voittaako Leopoldin vai Ludvigin kuntakintet?
Juuri tuollaisia orjakaleerin jäsenten näköisiä nuo Belgian De Bruyne, Vertonghen ja Zeno sekä Ranskan Giroud, Griezmann ja Rabiot.
Olisiko kuitenkin niin että parhaat pelaajat ja muut louskuttaa leukojaan?😅
Jep, se on pelipäivä ja perinteinen Belgiasta ja Ranskasta triggeröityminen alkaa. Voi sitä itkun määrää kun peli lähtee käyntiin. Jokainen viestinsä poistetaan ja silti jaksavat päivästä toiseen. Ottaa niin koville kun hyvännäköiset ja rikkaat huippu-urheilijat pärjäät maailma huipulla, yhyy
Hänelle on kovin vaikeaa, kun köyhä belgialaispoika totaalisesta varattomuudestaan ja rasismista huolimatta, tai oikeastaan osittain niiden ajamana, osasi kääntää huonot kokemukset voimavaraksi. Enää ei tarvitse miettiä onko kotona sähköjä tai jääkaapissa ruokaa.
Niin ja ulkomuoto jalkapalloon sopimaton, paitsioon jääneet ruumiinosat harmittaa myös.
(se Lukakun kikkelipaitsio oli vitsi, meemi :-))
Vierailija kirjoitti:
(se Lukakun kikkelipaitsio oli vitsi, meemi :-))
Joo kumman paljon näitä mietityttää erinäisten pelaajien ruumiinosat ja muut ulkonäölliset ominaisuudet, paljon enemmän kuin jalkapalloa katsovia heteronaisia 😅🤷🏼.
Vierailija kirjoitti:
Georgialla on hyviä pelaajia ja varmaan yrittivät kaikkensa kisoissa. Minusta EM-kisoissa pitäisi kuitenkin pelata Euroopan suurin piirtein parhaat maat. Nyt niin ei tapahdu. Georgiahan pääsi kisoihin heikoimpien maiden joukosta eli moni parempi maa jäi kisojen ulkopuolelle.
Toivon, että Georgia, Itävalta ja muut vauhdikkaat joukkueet muuttaa jalkapalloa vähän tuollaiseen vaarallisempaan suuntaan.
Olen iloinen, että Georgia oli näissä kisoissa! Yhteishenki oli upea ja Portugalin vedättäminen 6/5.
Espanja hyökkää lujaa, hyvä joukkue tuollaiseksi isoksi maaksi.
Hmm, minkälainen joukkue Slovenia on? Mulla ei oo mitään mielikuvaa jengistä. Onko bussi parkissa tänään?
Suomi on niin ihana, ja kuuluu sekä miehille, että naisille.
Oikein riemastuttava fanilaulu, kummillekin joukkueillemme. Tykkään kovasti laulamisesta katsomossakin, englantilaiset harrastavat kiitettävästi ja riemukkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, minkälainen joukkue Slovenia on? Mulla ei oo mitään mielikuvaa jengistä. Onko bussi parkissa tänään?
Siellä on kohtalaisen hyvä puolustus ja syvällä joo.
Ensimmäisenä mulle tulee mieleen puolustajat Bijol ja Janza.
Mutta kuka tekee maalit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on kohtalaisen hyvä puolustus ja syvällä joo.
Ensimmäisenä mulle tulee mieleen puolustajat Bijol ja Janza.
Mutta kuka tekee maalit?
Sesko ei ole vielä maalannut näissä kisoissa, nyt alkaa olla kiire jos meinaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys Suomen maajoukkueen kannattajista. Tarkemmin Pohjoiskaarre -päädystä. Mikä on heidän kannatuslaulu maajoukkueellemme? Hiukan melankolinen kaunis sävel, sanoja en ole kuullut. Joskus muistaakseni kuullut sävelen Etelä-amerikkalaisten laulamana Copassa tai MM kisoissa Ole Ole. Olen etsinyt tuloksetta juuri tuota Etelä-amerikkalaista versiota. Löytyykö mistään netissä?
Se ei siis ole se perinteinen Ole Ole mitä kaikki hoilaavat.
https://m.facebook.com/huuhkajat/videos/oi-suomi-on-/379904223726852/
Oi Suomi on!
Oi Suomi on!
Oi Suomi on niin ihana!
On meillä sauna, viina ja kirves!
Oi Suomi on niin ihana!
Kiitos, mutta ei, ei tuo! Ehkä se ei ole Pohjoiskaarteen laulama mitä Stadikalla olen kuullut. Sellainen surumieliseltä melodiselta kuulostva Ole Ole.
Portugali voi tänään tsägällä päästä jatkoon, mutta putoaa kyllä heti seuraavassa pelissä. Ellei boksissa löntystelevä Ronaldo alkumetreillä taas kiukkua ja pilaa pelitunnelmaa kaikilta. Pepe tarvitaan nyt ketjuun, muuten ei ole mitään saumoja.
Vierailija kirjoitti:
Portugali voi tänään tsägällä päästä jatkoon, mutta putoaa kyllä heti seuraavassa pelissä. Ellei boksissa löntystelevä Ronaldo alkumetreillä taas kiukkua ja pilaa pelitunnelmaa kaikilta. Pepe tarvitaan nyt ketjuun, muuten ei ole mitään saumoja.
Kyllä minä nyt oletan, että Portugali menee jatkoon. Heillä sentään on niitä maalintekijöitä useampiakin
Valitettavasti on todennäköistä että Portugali jatkaa, mutta toivon silti sormet ja varpaat ristissä että Slovenia voittaa tänään!
Ja Belgia myös.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti on todennäköistä että Portugali jatkaa, mutta toivon silti sormet ja varpaat ristissä että Slovenia voittaa tänään!
Ja Belgia myös.
Samoin täällä. Portugalin nuoremmasta polvesta voisi tykätäkkin jos se Cristina Ronaldo tajuaisi lopettaa.
Ranska taas pelaa sellaista antijalkapalloa yhdellä maailman parhaista hyökkäys kalustoista etten ymmärrä miten kehtaaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys Suomen maajoukkueen kannattajista. Tarkemmin Pohjoiskaarre -päädystä. Mikä on heidän kannatuslaulu maajoukkueellemme? Hiukan melankolinen kaunis sävel, sanoja en ole kuullut. Joskus muistaakseni kuullut sävelen Etelä-amerikkalaisten laulamana Copassa tai MM kisoissa Ole Ole. Olen etsinyt tuloksetta juuri tuota Etelä-amerikkalaista versiota. Löytyykö mistään netissä?
Se ei siis ole se perinteinen Ole Ole mitä kaikki hoilaavat.
https://m.facebook.com/huuhkajat/videos/oi-suomi-on-/379904223726852/
Oi Suomi on!
Oi Suomi on!
Oi Suomi on niin ihana!
On meillä sauna, viina ja kirves!
Oi Suomi on niin ihana!
Kiitos, mutta ei, ei tuo! Ehkä se ei ole Pohjoiskaarteen laulama mitä Stad
Tarkoititko tätä?
Vierailija kirjoitti:
Ilta-Sanomien sivulta: Bellingham, 21, vei kätensä ensin kohti nenäänsä ja heti perään kohti genitaalialuettaan. Eleen tulkittiin olevan suunnattu Slovakian vaihtopenkille, mutta Bellingham väitti X-tilillään tekemässään julkaisussa, että ele oli sen sijaan sisäpiirin vitsi, joka oli suunnattu katsomossa peliä katsoneille läheisille ystäville.
Siis anteeksi mikä ele?? 😅 En kyllä tuosta kuvauksesta tajua miten käden liikutus kohti nenää ja sitten genitaaleja on joku tietty loukkaava ele? Ehkä vaan en katso tarpeeksi jalkapalloa tai vietä aikaa äijien kanssa 🤭.
Saattaa saada vielä punaisen kortin palkaksi
Vierailija kirjoitti:
Luulis joo Portugalia vastaan. Olin Sloveniassa Suomi-pelissä syksynä. Yllättävän pieni maa ja kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilta-Sanomien sivulta: Bellingham, 21, vei kätensä ensin kohti nenäänsä ja heti perään kohti genitaalialuettaan. Eleen tulkittiin olevan suunnattu Slovakian vaihtopenkille, mutta Bellingham väitti X-tilillään tekemässään julkaisussa, että ele oli sen sijaan sisäpiirin vitsi, joka oli suunnattu katsomossa peliä katsoneille läheisille ystäville.
Siis anteeksi mikä ele?? 😅 En kyllä tuosta kuvauksesta tajua miten käden liikutus kohti nenää ja sitten genitaaleja on joku tietty loukkaava ele? Ehkä vaan en katso tarpeeksi jalkapalloa tai vietä aikaa äijien kanssa 🤭.
Saattaa saada vielä punaisen kortin palkaksi
Punaista korttia ei enää voi saada kun ottelu pelattu. Pelikieltoa voisi napsahtaa mutta se on eri asia kuin punainen kortti tässä tapauksessa.
Onko Paulus Arajuuri mennyt kihloihin? Sormus vasemmassa nimettömässä ja puhui kumppanista.