Onko mun makuaistissa vikaa vai onko Pandan lakupalat
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syökö joku vielä tuollaista skeidaa vaikka varmasti on tiedossa terveellisen ravinnon suositukset? Pitää olla melko daiju jos tuollaista suuhunsa laittaa. Lakritsan suola nostaa verenpainetta ja sokeri aiheutta syöpää sen lisäksi että saadut kalorit lihottavat ja läski tappaa. Ei voi kuin ihmetellä miten tyhmiä ihmiset ovat. Sitten minä maksan verorahoistani näiden pässinpäiden terveydenhuollon vaikka he ovat itse sairautensa aiheuttaneet aktiivisella hölmöilyllä minkä olisi aivan hyvin voinut jättää tekemättä.
Kaikki ei ole verenpaineongelmaisia kuten sinä, minä syön nimenomaan todella matalan verenpaineen nostamiseen salmiakkia ja lakritsia, myös paljon suolaa. Sinun kaltaisten terveysterroristien takia ei tule enää apteekkitilauksen mukana salmiakkijauhetta :(
Eiköhän noiden hoitoon ole parempiakin ratkaisuja ja tuskin on niiden vika jotka pitävät omasta terveydestään huolta.
On kyllä käsittämätöntä ettei karkeille laiteta kunnon raippaveroja kuten tupakalle ja alkoholille. Aivan vastaavanlaista myrkkyä. Näin seuraukset maksaisi edes osittain niiden aiheuttajat. Nykyinen hallitushan jotain tämän suhteen tekikin mutta melko vaatimattomaksi jäi.