Mulla on tasainen, kuulas ja kaunis iho
Sekä pitkät, kiiltävät ja tuuheat hiukset. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Mun iho on kokonaan aitoa nahkaa.
Miksi? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan kysyä. MIkä sai sinut tekemään näin tyhmän aloituksen?
Tylsyys.
Ap
Mene vaikka kävelylle. Ihosi kuulaus kiittää :D
Kiusaatko naapureitasi tylsyydessäsi ? Seurailetko heitä ? Onko niin pieni elämä ja tyhjä pää ettet tosiaan keksi mitään. Mitään...
En kiusaa enkä edes tiedä keitä naapurissani asuu. Harvoin täällä näkee ketään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsyys.
Ap
Ei kiitä, kun uv-indeksi on vielä korkea tähän aikaan päivästä.
Ap
Laita aurinkosuojaa ja lippis päähän.
Äitikö se siellä huutelee?
Niin? mitä siitä? kyllä se sinäkin aikanaan rupsahdat.
Eilen kanssa kaupassa oli takanani 2 ehkä 10v. pikkulikkaa ja toinen kauppasi toiselle jotain naama rasvaa ja näytti olematonta muka pattiaan.Molemmilla todella hyvät ihot.Sanoin heille että noista niitä patteja vasta tuleekin varsinkin kaupan rasvoista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä syöt päivässä?
What you eat in a day 😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Voitko lainaa 5e
En voi.
Ap
Kauneus on katoavaista ja sisäinen kauneus paljon ulkoista arvokkaampaa.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katoavaista ja sisäinen kauneus paljon ulkoista arvokkaampaa.
Mutta nämähän ei sulje toisiaan pois.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsyys.
Ap
Ap
Suojavoiteet ei valitettavasti täysin suojaa uv-säteilyltä, joten vältän mieluummin ulkoilmaa nyt. Eikä mulla ole edes lippistä. Menen illemmalla kävelylle. Ehkä.
Ap
Siis kökit ihosi takia iltapäivän sisällä vauvapalstailemassa ja meet vasta illalla ulos? Et voi olla tosissaan? :D
Selvästi vaan tykkäät kökkiä sisällä, ei kai kukaan muuten keksisi tuollaista selitystä. Ymmärrän jos välttelee helteellä keskipäivän auringon (klo 11-13), mutta klo 15 ei kyllä ole mitään hätää ja jos ahdistaa, niin pyri olemaan varjoissa.
Ihon kanssa on muutenkin enempi geeneistä ja tuurista kiinni kuin siitä, kuka välttelee aurinkoa parhaiten. Itse en ole koskaan vältellyt aurinkoa (tanittanut kyllä nuorena kookosöljyt naamassa menemään, röökannut ja valvonut) ja multa kysyttiin vasta, että onko mulla botoxia kun ei tule mitään otsalle kun kohotan kulmia. Naapurissani asuu 48v nainen jolla on ihan kiinteä iho, nyt alkanut hieman hienoja juonteita tulemaan mut tosi sellanen kiinteä ja kasvoissa kiinni oleva tasainen iho. Hän on ikävuodet 15-35 röökannut, bailannut ja matkustanut paljon, tosin myös liikkunut päivittäin ja syönyt kuitenkin pääosin terveellisesti.
En tiedä naurattaako vai säälittääkö enemmän, jos joku ihonsa ulkonäön vuoksi kökkii jossain ja välttelee aurinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsyys.
Ap
Ap
Suojavoiteet ei valitettavasti täysin suojaa uv-säteilyltä, joten vältän mieluummin ulkoilmaa nyt. Eikä mulla ole edes lippistä. Menen illemmalla kävelylle. Ehkä.
Ap
Siis kökit ihosi takia iltapäivän sisällä vauvapalstailemassa ja meet vasta illalla ulos? Et voi olla tosissaan? :D
Selvästi vaan tykkäät kökkiä sisällä, ei kai kukaan muuten keksisi tuollaista selitystä. Ymmärrän jos välttelee helteellä keskipäivän auringon (klo 11-13), mutta klo 15 ei kyllä ole mitään hätää ja jos ahdistaa, niin pyri olemaan varjoissa.
En tiedä naurattaako vai säälittääkö enemmän, jos joku ihonsa ulkonäön vuoksi kökkii jossain ja välttelee aurinkoa.
Miksi juuri iltapäivällä pitäisi olla ulkona? Onko se jotenkin parempi ulkoiluaika? Minä taas ihmettelen, että miksi joku kökkii kesäillat sisällä..
Ap
Ps. En ole sisätiloissa pelkästään ihoni takia vaan myös siksi, etten pidä liiasta kuumuudesta ja kirkkaasta auringonpaisteesta, kun niistä tulee pahoinvoiva olo
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
43.
Ap
"Ps. En ole sisätiloissa pelkästään ihoni takia vaan myös siksi, etten pidä liiasta kuumuudesta ja kirkkaasta auringonpaisteesta, kun niistä tulee pahoinvoiva olo"
No niin, tuohan selittääkin. Mietinkin jo, että ei kyllä kukaan lämmöstä ja auringosta tykkäävä jaksa ihon vuoksi kökkiä iltapäivää sisällä, jos on mahdollisuus olla ulkona auringossakin.
Voit ulkoilla illallakin, usein ne jotka tykkää kesästä ja lämmöstä ja auringosta on mahdollisuuksien mukaan ulkona niin päivällä kuin illallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
43.
Ap
No sitten ei ole kysyttävää, et ole edes vaihdevuosissa vielä.
Ap