Miehen exä tulossa naapuriin viettämään juhannusta!
Tämä tilanne on ihan perseestä! Ollaan miehen suvun huvilalla saaressa, ja kuulin just et hänen ex-kihlattu on tulossa naapurihuvilalle juhannuksen viettoon. Tän naapurihuvilan omistaa tän exän serkku ja mun mies ja exä tapasivat aikoinaan just täällä.
Sanomattakin on selvää, et mun juhannus on pilalla. Mies ja tää nainen oli yhdessä 8 vuotta, ennen kuin nainen lähti ja mies hajosi ihan täysin. Kun mun mies kuuli asiasta siskoltaan hän meni ihan valkoseksi naamasta eikä saanut sanaakaan suustaan.
Tää on ihan hirveetä, talot on todella lähekkäin, ollaan saaressa ja meillä on yhteinen laituri ja venevaja mm. Miehen sisko jo ilakoi miten päästään viettään juhannusta yhdessä niinkuin vanhoina hyvinä aikoina.
Meillä menee lisäksi miehen kanssa huonosti juuri nyt ja toivoin et juhannus ois paikannut asioita.
Mitä mä voisin tehdä???? Me ollaan nyt jo täällä saaressa lomalla, tultiin aamulla ja silloin kuulin nää huonot uutiset.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa sieltä mökiltä lähteä ennen kuin ex nainen saapuu naapuriin. Sä et tule muuten nukkumaan koko juhannuksena. Se ei ole kuin vaan silmän kääntäminen hetkeksi näistä kahdesta, kun ovat saunalla vehtaamassa.
Miksi ylipäätään lähteä noin epäluotettavan puolison kanssa mihinkään oli juhannus tai ei?
Exissä on aina se riski, että herättävät jotakin tunteita. Sitten tuommoinen ex nainen tarkoituksella hakeutuu ex miehensä naapuriin potemaan eroa. Olkoot siellä naapurissa ihan ketä muita vaan, mutta tuommoinen nainen on riski. Muut naiset eivät olisi.
Niin tunteet kannattaa käsitellä parisuhteessa esimerkiksi puhumalla. Jos siitä ei mitään tule (mikään ei viittaa siihen että tässä keississä sellaista käännettä tulisi) ei kannata jatkaa.
Tarinan osalta tätä olisi ehkä kannattanut vielä hioa jonkun verran kun juhannukseenkin on vielä aikaa.
Tämä ei nyt ikävä kyllä ole mikään quote tarina unquote. Mutta enhän minä voi estää jos vauvan kanta-asiakkaat repii tästä huumoria. Otin tän riskin kun kirjoitin tänne koska tiedän miten täällä leimataan provoiksi ja tiedä häntä miksi, sen verran olen palstaa seurannut.
Ikävä kyllä mulla ei ole ystäväporukkaa tai perhettä, jonka puoleen kääntyä kun on vaikeeta. Tiedän miten säälittävää on kääntyä anonyymisti jollain palstalla täysin vieraiden ihmisten puoleen, mutta mulla ei ole vaihtoehtoja. Olen yh- ja alkoholistiperheen ainoa lapsi, mulla on rankka kiusaushistoria ala-ja yläasteilta, onneksi lukiossa ja yliopistossa helpotti vähän, kun löysin omanlaisia ihmisiä.
En nyt pysty kirjottamaan enempää, tää on liian rankkaa. Koitan jos pystyn jatkamaan myöhemmin tänään.
Noin siinä käy, kun piirit on pienet ja kaikki on nyksän eksän serkuksia keskenään!
Mitä jos exä onkin oikein mukava ihminen ? Sinuna esittäytyisin rohkeasti heti alkuun nyxänä .
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen sisko puhuu tuollaisia?
Koska tarina ei ole totta.
Ihan kuin jostakin jännästä kesäromaanista koko juttu.
Ainoa asia on, mitä suosittelen, että jos käytät alkoholia koeta ottaa sitä alkuillasta mahdollisimman vähän. Ettet menetä kontrolliasi. Voit samalla seurata kouhkaako se exä teidän kimpussa miten innolla .Pidä tilanne hallinnassa etenkin, jos exä on enemmän kännissä kuin sinä. Voit seurata onko se ihminen ihan täyspäinen vai joku miehessäsi yhä roikkuva reppana.Tai haluaa muuten vain uhota asemastaan. Tai sitten on tosi mukava ja tulette hyvin juttuun.
Mieskaverisi sisko on tyhmä, ajattelematon, sydämetön, tahditon ja mustasukkaisen oloinen sisko. Veli on valinnut sinut, joka et olekaan siskon bestis ja nyt on sitten aaaaaivan pakko kehittää noin henkisesti viisivuotiaan juhannusjuhlat.
Voit kyllä puhua ajatuksistasi avoimesti siskolle. Ei tarvitse avautua kaikesta, mutta todeta asiallisesti miten et ole koskaan ollut tilanteessa jossa juhlitaan exät ja nyxät yhdessä. Muut vastaavat todennäköisesti jotakin pinnallista, mutta samalla raivaat itsellesi myös henkistä tilaa. Suoruus saa ihmiset epävarmoiksi, koska silloin sinä annat itsestäsi itsevarman vaikutelman.
Luota siihen, että pärjäät.Ihan varmasti. Jos mietit liikaa miehen exää olet häntä jo täynnä ennen kuin olette edes tavanneet.
Kuulostaa äärimmäisen epämukavalta viettää juhannusta ilkeän siskon ja exän kanssa. Mitä jos vaan miehesi kanssa alkaisitte suunnitella mukavaa tekemistä juhannukseksi jossain muualla (lähistöllä)? Voittehan vaikka yhdeksi päiväksi sitten palata huvilalle muuta sukua tapaamaan.
Olet omaksunut jo ranskalaisen viinikulttuurin ja muodin. Omaksu seuraavaksi ranskalainen seksuaalikulttuuri. Älä ole noin ahdasmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei ilmeisesti pystytä keskustelemaan vakavasti vakavasta asiasta?
Mitä keskusteltavaa tässä on. Aloittajana lähtisin mökiltä viivyttelemättä.
Miksi? Tuskin se exä on tulossa sinne lämmittelemään ukkoa uudestaan, itsehän nainen lähti. Ukko se oli joka hajosi eikä ole käsitellyt entistä suhdettaan loppuun ja sen on hyvä ap:n ymmärtää. Mies ei ole päästänyt otettaan exästään jos naamaa menee valkoiseksi noin pienestä asiasta.
Mikä ongelma tässä nyt on? Eihän se exä teidän huvilalle ole tulossa vaan naapuriin. Se on ihan eri asia. Tuskin se haluaa jonkun jättämänsä exän ja tämän nykyisen vaimon kanssa viettää juhannustaan vaan tuli serkkunsa luo sitä viettämään. Jos miehesi sisko haluaa nähdä tätä naista niin menkööt sinne naapuriin. Ja mitä sitten vaikka miehesi törmäisi vahingossa exäänsä yhteisellä mökkilaiturilla. Tuskin ne siinä nuss.imaan alkaisi ja jos alkaa niin etpähän mitään menettänyt.
Ehken kannattaa ottaa Juhannus aika iisisti ja suhtautua positiivisesti. Samalla voi seurailla, miten miehesi ja ex suhtautuu toisiinsa. Mutta älä panikoi etukäteen. Tuossahan tarinaa selviää
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei nyt ikävä kyllä ole mikään quote tarina unquote. Mutta enhän minä voi estää jos vauvan kanta-asiakkaat repii tästä huumoria. Otin tän riskin kun kirjoitin tänne koska tiedän miten täällä leimataan provoiksi ja tiedä häntä miksi, sen verran olen palstaa seurannut.
Ikävä kyllä mulla ei ole ystäväporukkaa tai perhettä, jonka puoleen kääntyä kun on vaikeeta. Tiedän miten säälittävää on kääntyä anonyymisti jollain palstalla täysin vieraiden ihmisten puoleen, mutta mulla ei ole vaihtoehtoja. Olen yh- ja alkoholistiperheen ainoa lapsi, mulla on rankka kiusaushistoria ala-ja yläasteilta, onneksi lukiossa ja yliopistossa helpotti vähän, kun löysin omanlaisia ihmisiä.
En nyt pysty kirjottamaan enempää, tää on liian rankkaa. Koitan jos pystyn jatkamaan myöhemmin tänään.
Päätit sitten jatkaa tuota paskanjauhuuta tuon keksityn siskon näkökulmasta? https://www.vauva.fi/keskustelu/5633364/olen-mokilla-saaressa-ja-naapur…
Nussit sitä ex:ää. Hyvä twisti tarinaan. Tai joku aarre, joka löytyy tiluksilta, joku jää jumiin johonkin, murhamysteeri tms. Keksit kyllä täytettä.