Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Osapäivähoidosta
30.01.2007 |
Kyselisin teiltä joilla lapset käyvät osapäivähoidossa (pari-kolme päivää viikossa esim. 5 h / päivä) päiväkodissa, että miten lapset ovat sopeutuneet ryhmään? Jäävätkö jotenkin perusporukan ulkopuolelle kun eivät ole joka päivä/kokopäivää? Vai löytävätkö sujuvasti paikkansa porukasta?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ainoa asia, mitä meille korostettiin on että kolme päivää sitten peräkkäin, ei ripoteltuna pitkin viikkoa. Näin lapsellekin tulee jatkumo, eikä tartte aamulla miettiä mennäänkö vai eikö tänään.