Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis milloin täällä Suomessa myönnetään etteì ole tulevaisuutta?

Vierailija
14.06.2024 |

Ainoastaan he pärjäävät jolla on ollut hyvä tuuri asioiden kaa ja päässy vakituisiin virkoihin ihan vaa kysymällä 80 luvulla töitä ovelta ilman mitään koulutusta. 

Ennen vanhaa työnantajat vielä maksoivat koulutukset työntekijöille.

Me nuoremmat eletään helevetiä joka päivä kun joudut joka puolen vuoden välein hakee jäätävän rekryprosessin kautta uutta työpaikka koska ne kaìkki on vaa määräaikaisia.

Sen lisäksi haukutaan ihmisiä et menkää töihin. Vois vaa saunan taakse näitä viedä ja viimeiseks ittensä.

Ahdinko on suuri!! Suomi on täysin laiminlyönyt omat nuoret aikuiset.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret ikäluokat tyhjensivät pajatson. Muut ikäluokat kustantavat ensisijaisesti tämän massiivisen eläkeläisarmeijan, sitten itsensä, perheensä ja muut apua tarvitsevat. Palkan sivukulut ovat mielettömät, lapsia ei synny näistä edelläkin mainituista syistä negatiivisuuden kierre on todella hankala. Nuorten hyvinvoinnista on säästetty säästämättä päästyä ja vanhemmat ikäluokat vain hurskastelevat juuri kuten sanoit että menkää töihin yms. Itse olen 43 vuotias ja olen suoraan sanonut lapsilleni, että kyllä heillä on paljon raadollisempi ja monimutkaisempi maailma nyt kuin minulla heidän iässään. Minä voin vain yrittää auttaa ja tukea heitä. Nykyiset nuoret ja nuoret aikuiset eivät ole vastuussa maailman ja Suomen tilanteesta, heitä ei siitä pidä syyllistää. 

Vierailija
22/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämää on suomen ulkopuolellakin, muuttakaa pois jos vaan voitte. Helppo tapa parantaa omaa elintasoa 

Ei se ole vaan Suomi. Eihän koko ihmiskunnalla ole kummoista tulevaisuutta edessä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla