Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hylättyjen lasten valtava määrä kun kommunistinen Neuvostoliitto kaatui!!!

Vierailija
14.06.2024 |

Millaiseksi ymmärrät PERHEen ateistisessa yhteiskunnassa? Yhteiskuntamme on muuttunut kovin ateistiseksi? Aviorikos? Lasten asema? HYLÄTTYJEN LASTEN SUURI MÄÄRÄ KUN KOMMUNISTINEN NL KAATUI!!! 

Raamattu määrittelee aviorikoksen synniksi ja ihminen alkaa voida huonosti synnin tekemisestä. (Evl.kirkko, katekismus 1999)

1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.

2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.

3. Pyhitä lepopäivä.

4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi.

5. Älä tapa.

6. ÄLÄ TEE AVIORIKOSTA!

7. Älä varasta.

8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.

9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta.

10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.

Yhteiskuntamme on muuttunut aika ATEISTISEKSI. Kommunismi ja sosialismi perustuvat ateismille ja niillä sama ideologia. Sellaisessa yhteiskunnassa myös PERHE on hajoitettu. Ihmisellä vapaus harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa ja vaikka ristiin rastiin. Lapset ovat yhteiskunnassa 'yhteiset'. ONKO TÄMÄ JOTAIN MISTÄ IHMINEN VOI HYVIN?

VOI YMMÄRTÄÄ ETTÄ MONI HALUAISI ETTÄ LAINSÄÄDÄNTÖ PALAUTTAISI AVIORIKOKSEN RIKOKSENA YHTEISKUNTAMME LAKIINKIN.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5621458/miksi-aviorikos-aikanaan-poiste…

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunistisessa aatemaailmassa perhe ei ole keskeinen. Tämä tulee selväksi esim. Neuvostoliiton pyhimyskuvastosta. Nyt en muista nimeä, mutta moni varmasti tuntee kommunistisen marttyyritarinan pojasta, joka ilmiantoi isänsä viljan kätkemisestä ja joka sitten surmattiin. Kommunistisen puolueen on siis mentävä perheen edelle.

Vierailija
2/2 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo on hyviä ohjenuoria elämään ihan kenelle tahansa. Itse en kuulu kirkkoon tai usko jumalaan, mutta elän pitkälti noiden ohjeiden mukaisesti. En usko, että ateismi saisi perheet hylkäämään lapsensa. Kyllä siihen on ihan muut syyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla