Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan paljon työnantajat käyttävät työvoimatoimistoa niin, että

Vierailija
29.01.2007 |

ilmoittavat sinne avoimen työpaikan joka ei kuitenkaan tule ns. julkiseksi vaan työkkäri etsii työnantajalle sopivat vaihtoehdot, joista työnantaja sitten katsoo itselleen parhaimmat?

Kun saakeli tästä kaupungista ei mol. fi:n sivuilta löydy yhtään mielenkiintoista työpaikkaa!! Olen vielä kotihoidotuella, joten eipä ne työkkäristä minulle soitakaan... mutta itse olen katsellut josko joku kiinnostava työ löytyisi mutta kun ei :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon.

Lisäksi useimpiin avoimiin työpaikkoihin on firmalla jo valmiikisi uusi työntekijä, vaikka se työpaikkahakemus siellä mol. fi sivuilla onkin.

Lähes kaikki vuorotteluvapaa-sijaisuudetkin ovat sellaisia, että niihin se työntekijä on valittu jo, vaikka paikka on yleisessä haussa.

Näin ainakin meidän suht suuressa yrityksessä toimitaan.

Jokseen turhauttavaa.

Vierailija
2/8 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt 3-4 tällaisessa haastattelussa ja kahdesti saanut työpaikan näin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmassa tapauksessa pakottavat sellaiseen. Nyt olen ikään kuin edes hiukan turvannut selustani olemalla kht:lla mutta itse aktiivisesti sivua lukien.

ap

Vierailija
4/8 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole vielä mihinkään p*skapaikkaan koskaan joutunut. Miksi kukaan työnantaja ottaisi töihin ihmisen, josta näkee, ettei tällä ole motivaatiota kyseiseen työhön?

Vierailija
5/8 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ottaa niitä tukityöllistettyjä, joiden palkkakustannuksiin osallistuu yhteiskunta. Ne on just niitä p-hommia eikä toivoakaan saada vakipaikkaa kun aina otetaan vain niitä tukityöllistettyjä.

Vierailija
6/8 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin siitä työstä, työsuhde kesti pidempään kuin alunperin oli kaavailtu, ja vaikkei siitä vakipaikkaa irronnut niin sainpa sentään kullanarvoista työkokemusta! 5

Vierailija
7/8 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei omin neuvoin ole töitä löytänyt vuodessa-parissa, niin näyttäähän se jatkossa taas paikkaa hakiessa paremmalta, että on edes jotain työtä tehnyt kuin ettei mitään. Ja ei ne nyt tukitöihinkään ota ihan väärän alan ihmisiä joiden ei katsota osaavan hommaa ilman pitkällistä kouluttamista ;) Joku tolkku se on työkkärin touhuissakin, sentään.

Vierailija
8/8 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko tosiaan, että kaikki ovat siinä työssä, mikä heitä eniten kiinnostaa? Mene töihin ja pikku hiljaa siirryt mukavempiin juttuihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi