Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klarnalla maksamisesta on tehty uskomaton spektaakkeli

Vierailija
13.06.2024 |

Mikä hitto tuota Klarnaa vaivaa?

Ei tule maksamisesta yhtään mitään, pyörittää samaa kysymystulvaa tauotta.

Eikö todella ole mitään parempia järjestelmiä olemassa?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin Peten Koiratarvikkeesta ostamisen tänä syksynä Klarnan takia.

Menettivät kymmenen vuotta heiltä tilanneen asiakkaan. Muutama viikko sen jälkeen näin täällä ketjun jossa joku moitti Klarnaa, ja siellä ketjussa oli vaikka miten monta ihmistä jotka sanoivat kans lopettaneensa koko ostamisen kyseisestä firmasta _vain ja _ainoastaan Klarnan takia.

Klarna haluaa pääsyn puoleksi vuodeksi asiakkaan tilitietoihin, ihan hölmöä ja inhottavaa. Siksi ne monet kysymykset siinä alussa.

Ja todellakin niin huonosti tehty visuaalisestikin koko systeemi että vaikuttaa enemmän huijaritouhulta kuin pankilta.

Vierailija
22/44 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin Peten Koiratarvikkeesta ostamisen tänä syksynä Klarnan takia.

Menettivät kymmenen vuotta heiltä tilanneen asiakkaan. Muutama viikko sen jälkeen näin täällä ketjun jossa joku moitti Klarnaa, ja siellä ketjussa oli vaikka miten monta ihmistä jotka sanoivat kans lopettaneensa koko ostamisen kyseisestä firmasta _vain ja _ainoastaan Klarnan takia.

Klarna haluaa pääsyn puoleksi vuodeksi asiakkaan tilitietoihin, ihan hölmöä ja inhottavaa. Siksi ne monet kysymykset siinä alussa.

Ja todellakin niin huonosti tehty visuaalisestikin koko systeemi että vaikuttaa enemmän huijaritouhulta kuin pankilta.

Minäkin lopetin klarnan takia tuolta ostamisen ja tilaan nykyisin muualta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan mitään luottokorttia klarnalle anna .jos ei voi maksaa suoraan pankkitililtä tai  toinen vaihtoehto  on debit.... liikaa halutaan luottokortin tietoja.

Vierailija
24/44 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi niin että tekevät noita varmistuksia nykyään klarnalla. Muutama vuosi sitten jouduin identiteettivarkauden uhriksi ja mun tiedoilla yritettiin ostaa milloin mistäkin nettikaupasta jotain romua. Laitoin oman luottokiellon, mutta se ei klarnaa hidastanut, tuumivat vaan, kun annoin asiasta palautetta, että he eivät siitä omaluottokiellosta välitä. He antoivat ostaa luotolla ilman mitään vahvoja tunnistautumisia tai varmennuksia. Kyllä suututti, aivan kuin ihmiset huvikseen sen luottokiellon ostaisivat.

Vierailija
25/44 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarna veloitti tänään maksun tililtäni, mutta nettitilaus ei silti mennyt läpi. Klarna viestitti palauttavansa maksun muutaman päivän sisällä??

Olen kurkkuani myöten täynnä Klarnan monopolia, jatkuvia ongelmia maksujen kanssa, ja heidän tiedonkeruuta.

Haluan maksaa ostokseni suoraan verkkopankista, enkä tarvitse Klarnaa välikädeksi. Ostokset jäävät tästä lähin tekemättä mm. Mustista & Mirristä, Peten Koiratarvikkeesta, Indiskalta yms.

Vierailija
26/44 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te käytätte sitä Klarnan palvelua jos se ei toimi? Minulla ei ole mitään ongelmia maksujen kanssa kun maksan sähköpostiini tulevilla maksutiedoilla laskun.

Näin teen, olen tehnyt jo vuosia. Ei mitään ongelmia ollut. 

Vierailija
27/44 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klarna veloitti tänään maksun tililtäni, mutta nettitilaus ei silti mennyt läpi. Klarna viestitti palauttavansa maksun muutaman päivän sisällä??

Olen kurkkuani myöten täynnä Klarnan monopolia, jatkuvia ongelmia maksujen kanssa, ja heidän tiedonkeruuta.

Haluan maksaa ostokseni suoraan verkkopankista, enkä tarvitse Klarnaa välikädeksi. Ostokset jäävät tästä lähin tekemättä mm. Mustista & Mirristä, Peten Koiratarvikkeesta, Indiskalta yms.

"Verkkokaupassamme voit tehdä ostoksia käyttämällä verkkopankkia, luottokorttia, Visa Electron -maksukorttia, MobilePayta, Peten Koiratarvikkeen lahjakorttia tai valitsemalla jonkin Klarnan maksutavoista." Suora kopio Peten koira tarvikkeen maksutavoista verkkokaupassa. Älä siis väitä että Klarna on ainut vaihtoehto. Toki minulla on Klarna aina toiminut hyvin. Ja kiitos maksusta on tullut parissa päivässä 

Vierailija
28/44 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Kokeile vaikka päivittää se sun klarna-äppi.

Itsellä toimii moitteettomasti.

Vierailija
29/44 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ettei ole Klarnan vika, vaan sen yhtiön, jonka sivuilta ei se tilaus mennyt läpi.

Vierailija
30/44 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs suomalainen verkkokaupan omistaja lähestyi minuun sähköpostilla, kun ilmaisin, että lopetan kanta- asiakas suhteeni yritykseen Klarnan pakkosuhteesta ostoksilla. Verkkokauppa on aika pieni toimija, ja sitten omistaja ehdotti suoraa ennakkolaskua ostoksiin. Omistaja joko puhui palturia, että ei tiedä Klarnan kiemuroista, taikka tiesi mutta ei uskaltanut paljastaa totuutta? Jatkan ostamista ennakkolaskulla ja ostokset toimineet. Klarna boikottiin ja Pankkien omat verkkopankit kunniaan. 

Vierailija
31/44 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virhe tapahtui Klarnan sivuilla ja Klarna jostain syystä blokkasi maksun. Kerättyään ensin puhelinnumeroni, s-postiosoitteeni ja pamkkitietoni, sekä rahat.

Loin jopa Klarnan aspan ohjeesta uuden tilin uudella s-postiosoitteella, koska vanhalla ei toiminut. 

Vierailija
32/44 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tililtä voi maksaa vain Klarnan kautta. 

Vierailija
33/44 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enää saa ostettua Klarnalla. En tiedä, miksi. Kaikki maksut on maksettu ajallaan, palkka on yli 4000 euroa kuussa. No ihan sama. Maksan suoraan Visalla. Jos vain Klarna on vaihtoehto, niin jää ostamatta.

Vierailija
34/44 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Verkkokaupassamme voit tehdä ostoksia käyttämällä verkkopankkia, luottokorttia, Visa Electron -maksukorttia, MobilePayta, Peten Koiratarvikkeen lahjakorttia tai valitsemalla jonkin Klarnan maksutavoista." Suora kopio Peten koira tarvikkeen maksutavoista verkkokaupassa. Älä siis väitä että Klarna on ainut vaihtoehto. Toki minulla on Klarna aina toiminut hyvin. Ja kiitos maksusta on tullut parissa päiväss

Mutta kun se verkkopankkimaksu menee Klarnan välittämänä! Ennen Klarnaa välittäjänä toimi Paytrail ja silloin homma toimi.

Vierailija
35/44 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virhe tapahtui Klarnan sivuilla ja Klarna jostain syystä blokkasi maksun. Kerättyään ensin puhelinnumeroni, s-postiosoitteeni ja pamkkitietoni, sekä rahat.

Loin jopa Klarnan aspan ohjeesta uuden tilin uudella s-postiosoitteella, koska vanhalla ei toiminut. 

Mitkä pankkitiedot ? Ei ne edes sinun tilinumeroa tarvitse kuin palautukseen ja silloin kysyvät erikseen

Vierailija
36/44 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksan sillä Klarnan sovelluksella, ei ole kyllä ikinä ollut mitään ongelmia.

Vierailija
37/44 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: AP. Kokeile vaikka päivittää se sun klarna-äppi. Itsellä toimii moitteettomasti.

Ja kaikkien suomalaisten on tästä eteenpäin syötävä pelkkää kaurapuuroa, Toyota on ainut sallittu automerkki ja islam ainut sallittu uskonto. Asiakas ei saa päättäǎ haluamaansa maksutapaa, vaan Klarna-app on oltava.

Vierailija
38/44 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toiminut Klarna sovellus puhelimessa ilman ongelmia. Oon ollut tyytyväinen, kun ensin saa tavaran ja sitten maksaa vasta. Otan aina sen maksa 30 päivän päästä. Miettii, miten Askon ja Sotkan kanssa kävi. Enää ei uskaltaisi maksaa ensin ja odottaa tavaraa vasta sitten. Visa-luottoa en mielellään käytä, kun maksan mielellään kaiken heti pois.

Vierailija
39/44 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksuaikaa, osamaksuja ja luottoa käyttävien suosikki. Meillä on firmalla yksi toinen käytössä, mutta Klarnaa vaadittiin riesaksi asti. 

Vierailija
40/44 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans jätin peten ja musti&mirrin kokonaan tuon klarnan takia. Tilaan nykyään zooplussasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme