Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Projekti Elämäntapamuutos

Vierailija
13.06.2024 |

Kuka on mukana? Voidaan keskustella täällä tavoitteista, ylä- ja alamäistä ja muusta. 

Sama meininki, kuin aina vuoden alussa uuden vuoden lupausten kanssa, paitsi ettei nyt ole vuoden alku. 😄

Kommentoi nimimerkkisi ja tavoitteesi jos lähdet mukaan!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoite: Mistä punainen silmä johtuu ajoittain?

Lääkäritkään ei kai tiedä. Lääkkeet ei tehoa.

P.s ei juomisesta ainakaan.

Selvitetänkö yhdessä. Auttaisi paljon, jos punaista silmää ei esiinny tai eihän se ole normaalia ,että sellaista esiintyy tuosta vain? Hei selvitetäänkö: Kuka vetelee naruista?

Vierailija
2/6 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavoite: Mistä punainen silmä johtuu ajoittain?

Lääkäritkään ei kai tiedä. Lääkkeet ei tehoa.

P.s ei juomisesta ainakaan.

Selvitetänkö yhdessä. Auttaisi paljon, jos punaista silmää ei esiinny tai eihän se ole normaalia ,että sellaista esiintyy tuosta vain? Hei selvitetäänkö: Kuka vetelee naruista?

No mitä kaikkia mahdollisuuksia olette lääkärin kanssa selvitelleet? Univelka, liika ruudun tuijotus. Luulisi että alkoholi voi vaikuttaa jonkin verran. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mukana! Selvitteletkö yhdessä mistä voisi johtua

Sähköimpulssit polvessa joskus, valonvälähdyksiä aivoissa joskus, puristava tunne selässä joskus, outo tunne kurkussa ihan kun veri tihkuisi joskus, oudot silmävaivat, punaisuutta, vetisyyttä, valonarkuus, näön heikkeneminen. No mitä pienistä.

Muusta kun silmävaivoista en ole lekureille kertonut, eikä varmaan kannatakaan. Ei niin haittaakaan muut kun nuo silmävaivat.

Silmävaivoista olen saanut epämääräisiä vastauksia ja diagnooseja.

Mitä ehdottaisit kokeiltavaksi:

Terveellisempää ruokavaliota? Herkut, karkit pois? Liikuntaa ja ulkoilua? Positiivista pöhinää? Talous suunnittelua ja järkevämpää rahankäyttöä? Laskut ajallaan jne? Terve suhde, ei riitoja, sikäli itse voit vaikuttaa? Kiitettävää, esimerkillinen lastenhoito. 

Niillä se lähtee? 

Vierailija
4/6 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tavoite: Päästä eroon ahdistuneisuudesta. Ei ole pahin mahdollinen, mutta silti vaikuttaisi tosi positiivisesti kaikkiin elämän osa-alueisiin.

- Em

Vierailija
5/6 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mukana! Selvitteletkö yhdessä mistä voisi johtua

Sähköimpulssit polvessa joskus, valonvälähdyksiä aivoissa joskus, puristava tunne selässä joskus, outo tunne kurkussa ihan kun veri tihkuisi joskus, oudot silmävaivat, punaisuutta, vetisyyttä, valonarkuus, näön heikkeneminen. No mitä pienistä.

Muusta kun silmävaivoista en ole lekureille kertonut, eikä varmaan kannatakaan. Ei niin haittaakaan muut kun nuo silmävaivat.

Silmävaivoista olen saanut epämääräisiä vastauksia ja diagnooseja.

Mitä ehdottaisit kokeiltavaksi:

Terveellisempää ruokavaliota? Herkut, karkit pois? Liikuntaa ja ulkoilua? Positiivista pöhinää? Talous suunnittelua ja järkevämpää rahankäyttöä? Laskut ajallaan jne? Terve suhde, ei riitoja, sikäli itse voit vaikuttaa? Kiitettävää, esimerkillinen lastenhoito. 

Niillä se lähtee? 

Oletko mittauttanut rauta-arvosi? Hemoglobiini ja varastorauta

Vierailija
6/6 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun oireet kuulostavat tosi monimuotoisilta ja raudanpuute usein aiheuttaa juurikin moniulotteisen oireiston. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä