Ainainen kehuskelija meni ihan hiljaiseksi, kun minulla oli jotain sanottavaa asiaan
Hän siis koko ajan kehuu sukulaistensa asioilla ja julkkiskontakteilla ja kaikella mahdollisella. No, kehui taas tyyliin "Sanna Marin lähetti minulle facebook-viestin". No minä siihen, että "Hän onkin vanha koulukaverini ja minulla on muuten Stubbin vanha auto". Meni ihan hiljaiseksi, ei sanonut mitään vaan vaihtoi puheenaihetta.
Ja tosikoille tiedoksi, että esimerkit ovat täysin keksittyjä.
Kommentit (8)
En tunne tai en vaan välitä. Ei ole minulta pois muiden kehuskelut.
Niitä tulee sääli koska tuommoinen ylenmääräinen muilla kehuskelu on merkkki siitä että heidän oma elämänsä on täysin tyhjää.
Paras kun ei vastaa mitään noihin juttuihin, ovat sitä paitsi luultavimmin keksittyjä lähes aina.
Työkaveri puhuu julkkiksista aivan kuin tuntisi ne. Hänen tutullaan on joitain julkkis tuttuja joista ilmeisesti kertonut työkaverilleni. Tämä sitten kertoo heistä juttuja aivan kuin olisi itse ollut tekemisissä heidän kanssaan. Muutaman kerran olen kysynyt että tunnetko sinä myös nämä niin menee vähän noloksi.
Joillakin ok ihmeen lapsellinen tarve tuoda julki kaikkea tuollaista. Hassua, aikuiset ihmiset haloo!
Sitten joka on oikeasti vaikka työnsä kautta jossain ns. sisäpiirissä, niin se aiheuttaa kateutta ja kauheeta vertailua.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetteko rasittavia kehuskelijoita? Ap
Jep. Meillä oli duunissa tyyppi, joka oli mennyt nuorena naimisiin yhden äveriään tyypin kanssa. Sen palkka jäi sillä 100 % siihen, että se osteli mitä huvittaa. Ei siis mitään velvollisuuksia yhtään minkään kulujen maksamiseen. Kun se taas kehuskeli miten oli viettänyt aikaa kavereiden kanssa ja ollut yhdessä ravintolassa, totesin että sehän on aika kallis. Se oli vaan että halpahan se on niin kuin kaikki Suomessa. Totesin, että mulla menee asumiskuluihin ja ruokaan 70 % palkasta ja kysyin paljonko sillä menee.
Kerrankin sä kammotus meni hiljaiseksi ja hetken hämmennyksen jälkeen livahti pois. Se oli mukavaa!
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri puhuu julkkiksista aivan kuin tuntisi ne. Hänen tutullaan on joitain julkkis tuttuja joista ilmeisesti kertonut työkaverilleni. Tämä sitten kertoo heistä juttuja aivan kuin olisi itse ollut tekemisissä heidän kanssaan. Muutaman kerran olen kysynyt että tunnetko sinä myös nämä niin menee vähän noloksi.
Yksi hiukka heikkoitsetuntoinen tykkäsi puhella siitä kun oli samassa koulussa parin seiskajulkkiksen kanssa. Ei tehnyt vaikutusta. Mutta annettiin olla, kun se kävin vähän sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi hiukka heikkoitsetuntoinen tykkäsi puhella siitä kun oli samassa koulussa parin seiskajulkkiksen kanssa. Ei tehnyt vaikutusta. Mutta annettiin olla, kun se kävin vähän sääliksi.
Tuo sana heikkoitsetuntoinen taitaa olla tässä ketjussa se avainsana. Jos joku koko ajan kertoilee jostain puolijulkkiksista ja tempparitähdistä, sen täytyy tarkoittaa, että kertojalla on huono itsetunto. Plus että hän on vähän yksinkertainen. Ap
Tunnetteko rasittavia kehuskelijoita? Ap