HS ja Seiska nostivat aiemmin viikolla esille Happy flops sandaalien hämärät taustat: Nyt Martina Aitolehti mainostaa niitä!
Martina Aitolehti julkaisi Seiskan mukaan eilen 12.6 illalla näiden kohusandaalien tuoreen mainoksen Instagramissaan, vaikka osa vaikuttajista on jo vetäytynyt mainostamasta niitä ja pahoitellut kampanjaan osallistumista seuraajilleen.
Seiska kertoo:
Martina esittelee Instagramin tarinat-osiossa someseuraajilleen "markkinoiden mukavimmat släbärit". Videolla hän pyörittelee käsissään valkoisia muovisandaaleja, jotka ovat ruotsalaismerkki HappyFlopsin brändäämät kengät.
- HappyFlops on auttanut monia asiakkaita, joilla on huonot nivelet: Tiesitkö, että yli 30% ympärilläsi olevista ihmisistä kärsii nivelongelmista? Jos olet yksi heistä, voit kokeilla HappyFlopseja nivelongelmien oireiden helpottamiseksi, Martina kirjoittaa.
- Mä väitän, että HappyFlops on sellainen tuote, mikä pitää löytyä jokaisen kotoa! hän huudahtaa.
https://www.seiska.fi/kotimaa/martina-aitolehden-tuore-happyflops-maino…
HS juttu Happy flopsien eettisyydestä ja kyseenalaisista terveysväitteistä:
Kommentit (65)
Martina tekee Martina-juttuja. Yllättyneitä olivat:
-
-
-
Vierailija kirjoitti:
Martina tekee Martina-juttuja. Yllättyneitä olivat:
-
-
-
Tän mä tiedän: Petteri Orpo!
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole nähnyt missään mitään mainostusta. Ja jos näkisin, en vilkaisisi edes. Mainostus ja keulakuvana olo näköjään kannattaa, koska ihmiset seuraavat julkimoita.
Varmaan riippuu siitä seuraatko näitä somessa. Onhan sandaaleja mainostaneet monet vaikuttajat Vappu Pimiästä Jutta Larmiin ja Maria Vetolaan, joka tosin pyysi kampanjaa anteeksi.
Martina on mummoiässä, joten floppy häppies on jeba.
Kertoo vain Martinan moraalisen kompassin täydellisestä puutteesta. Kaikki muut influensserit ja somepersoonat ovat pahoitelleet sandaalien mainostamista, mutta Martina on ilmeisesti taskurahoja vailla.
Tai sitten on tahallista kohu-klikki kalastelua Martinalta, kun nuo sandaalit ovat olleet niin näkyvästi mediassa esillä viime päivät.
Miten hyvinvointivalmentaja ja itsensä mukaan liikunnan ja terveyden ammattilainen voi väittää näiden sandaalien auttavan nivelrikkoon?
Money money money. Ihmiset on lampaita.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten on tahallista kohu-klikki kalastelua Martinalta, kun nuo sandaalit ovat olleet niin näkyvästi mediassa esillä viime päivät.
Olisi kyllä surullista, jos näin olisi. Itse tuputtaa koko ajan paskasisältöä ihanasta elämästään ja Malediivi-kosinnoista yms. mutta ilmeisesti pintaa raaputtamalla ilmeneekin pelkkä persaukinen, moraaliton lumppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä surullista, jos näin olisi. Itse tuputtaa koko ajan paskasisältöä ihanasta elämästään ja Malediivi-kosinnoista yms. mutta ilmeisesti pintaa raaputtamalla ilmeneekin pelkkä persaukinen, moraaliton lumppu.
Kohujen aikaansaamisen reseptillä on Martinan koko ura leivottu.
Vierailija kirjoitti:
"vaikuttajat Vappu Pimiästä Jutta Larmiin ja Maria Vetolaan"
-seuraako tällaisia "vaikuttajia" joku oikeasti?
Itse en, mutta onhan noilla satojatuhansia seuraajia. Eipä he muuten rahakkaita kaupallisia yhteystöitä saisikaan. Onhan Martinallakin jotain 150 000 seuraajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en, mutta onhan noilla satojatuhansia seuraajia. Eipä he muuten rahakkaita kaupallisia yhteystöitä saisikaan. Onhan Martinallakin jotain 150 000 seuraajaa?
*kaupallisia yhteistöitä, eli maksettuja mainoksia siis.
Paljon noistakin lienee ostettuja botteja. En jaksa uskoa, että 150k ihmistä kiinnostaa Martinan edesottamukset ja jatkuva sisällötön hehkutus.
jasata muuta julkkista tvtuttuja, miksi just martinan nostat, ja nythän tuli ilmi kukaan tiennyt asiasta kun erehtyivät yhteistyöhön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset. Ketkä muutkaan. Naiset on lampaiden sukua. Bäääää !
On naiset kivoja katsella ja pitävät ihan kuunneltavaa ääntäkin. Ei mulla ola naisia vastaan ainakaan mitään noin niinkuin yleistäen.
Vierailija kirjoitti:
jasata muuta julkkista tvtuttuja, miksi just martinan nostat, ja nythän tuli ilmi kukaan tiennyt asiasta kun erehtyivät yhteistyöhön
Niin? Pointti oli, että muut pahoittelivat välittömästi mokansa myötä mutta Martina tieten tahtoen markkinoi hömppätuotteita nivelvaivaisille. Todella alhaista.
Mitä epäeettisempää niissä on kuin muissakaan muoviläpysköissä.
Mitä?! Että Martina tekisi jotain moraalitonta ja epäeettistä? Ei uskois....
Vierailija kirjoitti:
Mitä epäeettisempää niissä on kuin muissakaan muoviläpysköissä.
Niitä muita muoviläpysköitä ei markkinoida TERVEYStuotteina ilman näyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole nähnyt missään mitään mainostusta. Ja jos näkisin, en vilkaisisi edes. Mainostus ja keulakuvana olo näköjään kannattaa, koska ihmiset seuraavat julkimoita.
Varmaan riippuu siitä seuraatko näitä somessa. Onhan sandaaleja mainostaneet monet vaikuttajat Vappu Pimiästä Jutta Larmiin ja Maria Vetolaan, joka tosin pyysi kampanjaa anteeksi.
Ja tää Anni mikä lie, joka pilasi huvila ja huussi ohjelman. Eikä sitä tarvitse seurata, googlaa noi kiinantossut niin lävähtää esiin Anni ja Vappu.