Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret pojat ajaa holtittomasti skuutilla..

Vierailija
13.06.2024 |

Toissapäivänä 2 teinipoikaa (eri tilanteet, toisessa kyydissä 2 poikaa, toisessa 1) meknasi törmätä minuun holtittoman ajotyylin vuoksi. Eli toisessa tilanteessa 2 teinipoikaa ilman kypäriä ajavat melkein kiinni minuun takaa, vauhtia hurjasti. Toisessa tilanteessa yksin ajava teini ajaa väärää kaistaa (pyörätie) vastaantulevan (minun) lähes päälle täysiä. Onnistui juuri ja juuri väistämään.

Huhh.

Itselläkin skuutti, ja osaan ajaa muut huomioiden hiljaa tarvittaessa.

Ei näitä pidä kokonaan kieltää, vaan esim ikäraja ja kypäräpakko jne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kaksi kertaa miten nuoret tytöt aiheuttivat kolarin tulemalla kolmion takaa tien yli pysähtymättä ja autoilija teki äkkijarrutuksen ja perään ajoi kaksi autoa. Ohittivat minut ja kääntyivät vasemmalle  auton eteen ja menivät ajotien yli katsomatta taakse kun autotie ja pyörätie menivät vierekkäin siinä. Nauroivat vielä kun etummaisen auton perään ajoi auto ja toisen auton perään törmäsi auto myös.

Vierailija
2/8 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että täysin älyvapaa keksintö, mikä pitäisi lailla kieltää. Oikeasti ei kukaan tarvitse sitä mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa se oli somalitaustainen se kuollut tyttö joten ei väliä.

Vierailija
4/8 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa se oli somalitaustainen se kuollut tyttö joten ei väliä.

Ilmeisesti Vantaalla niille joudutaan tälläkin tavalla kertomaan että, voisi palata perhekuntineen sinne mistä ovat tulleetkin ettei kotinne ole täällä. 

Jotenkin sitä ymmärtää vantaalaisia monet nuoretkin voi olla hyvinkin konservatiivisia.

Vierailija
5/8 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se kuljettajan syy kun otti kaksi muuta kyytiin.

Vierailija
6/8 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan vaahingossa pistään näille kävelytikun väliin. Mihin kohtaan kannattais tähdätä? Keskelle?

Vierailija
7/8 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemantapaus oli kauhea, mutta tässä kyllä nähdään, kun somalit eivät ole oppineet liikennesääntöjä niin ei osaa heidän lapsensakaan. Islamilainen ei jostain syystä opi suomen sääntöjä tuli hän mistä maasta tahansa. Tämä on monesti huomattu 

Vierailija
8/8 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meillä päin nuoret ajaa skuuteilla, pyörillä ja muilla härvelillä samalla kännykkää tuijottaen. Aika kuumottavaa, kun eivät yhtään huomioi muita tien käyttäjiä. Muutaman kerran on kännykkää räpläävä nuori meinannut tulla ihan kävellenkin päälle. Sitä se liika Snäpin käyttö teettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän