Nuoret pojat ajaa holtittomasti skuutilla..
Toissapäivänä 2 teinipoikaa (eri tilanteet, toisessa kyydissä 2 poikaa, toisessa 1) meknasi törmätä minuun holtittoman ajotyylin vuoksi. Eli toisessa tilanteessa 2 teinipoikaa ilman kypäriä ajavat melkein kiinni minuun takaa, vauhtia hurjasti. Toisessa tilanteessa yksin ajava teini ajaa väärää kaistaa (pyörätie) vastaantulevan (minun) lähes päälle täysiä. Onnistui juuri ja juuri väistämään.
Huhh.
Itselläkin skuutti, ja osaan ajaa muut huomioiden hiljaa tarvittaessa.
Ei näitä pidä kokonaan kieltää, vaan esim ikäraja ja kypäräpakko jne.
Kommentit (8)
Olen sitä mieltä että täysin älyvapaa keksintö, mikä pitäisi lailla kieltää. Oikeasti ei kukaan tarvitse sitä mihinkään.
Jaa se oli somalitaustainen se kuollut tyttö joten ei väliä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa se oli somalitaustainen se kuollut tyttö joten ei väliä.
Ilmeisesti Vantaalla niille joudutaan tälläkin tavalla kertomaan että, voisi palata perhekuntineen sinne mistä ovat tulleetkin ettei kotinne ole täällä.
Jotenkin sitä ymmärtää vantaalaisia monet nuoretkin voi olla hyvinkin konservatiivisia.
Se on se kuljettajan syy kun otti kaksi muuta kyytiin.
Minä alan vaahingossa pistään näille kävelytikun väliin. Mihin kohtaan kannattais tähdätä? Keskelle?
Kuolemantapaus oli kauhea, mutta tässä kyllä nähdään, kun somalit eivät ole oppineet liikennesääntöjä niin ei osaa heidän lapsensakaan. Islamilainen ei jostain syystä opi suomen sääntöjä tuli hän mistä maasta tahansa. Tämä on monesti huomattu
Täällä meillä päin nuoret ajaa skuuteilla, pyörillä ja muilla härvelillä samalla kännykkää tuijottaen. Aika kuumottavaa, kun eivät yhtään huomioi muita tien käyttäjiä. Muutaman kerran on kännykkää räpläävä nuori meinannut tulla ihan kävellenkin päälle. Sitä se liika Snäpin käyttö teettää.
Olen nähnyt kaksi kertaa miten nuoret tytöt aiheuttivat kolarin tulemalla kolmion takaa tien yli pysähtymättä ja autoilija teki äkkijarrutuksen ja perään ajoi kaksi autoa. Ohittivat minut ja kääntyivät vasemmalle auton eteen ja menivät ajotien yli katsomatta taakse kun autotie ja pyörätie menivät vierekkäin siinä. Nauroivat vielä kun etummaisen auton perään ajoi auto ja toisen auton perään törmäsi auto myös.