Veto pois. Mitä tekisit? Onko uupumus?
Veto hirveen pois. En jaksa oikein mitään. Vetelehdin aamuisin. Illalla väsyttää. Jaksan hädin tuskin työt. En ehdi harrastaa liikuntaa tms. Joku lenkki iltapäivään vielä niin sen jälkeen keho pakkonukahtaa muutaman minuutin päikkärit sen jälkeen. Tätä on jatkunut kauan. Lapsiperhe-elämä vie ajan, jaksamisen ja mehut. Suurin ongelma kuitenkin varmaan työt.
En usko että olisi mitään vakavampaa, syöpää tms. Pitäisi varmaan ottaa verikokeet. Syön mielestäni hyvin. Varmaan liikaa koska paino ylärajoilla, ylärajaa hälytellään välillä.
Kommentit (3)
Voisiko olla jtn vastaavaa. Voisi kokeilla lisäravinteita. Yksi ongelma on univelka. Nukun aivan liian vähän oikeastaan joka yö, enkä koskaan pääse univeloista eroon. Viikonloppuisin nukun enemmän, siis pidemmälle aamuun, mutta se on ruvennut valumaan viikollekin jo. Minulle ei riitä 6-7 h yöunia, niin kuin miehelleni. Ei ole koskaan riittänyt.
Nyt vasta huomaan että oireet oli pelkästään fyysisiä hyvin monta vuotta. Nyt vasta osaan huomata että joitakin henkisiäkin oireita tullut mukaan. Väsymys ja uupumus ei ehkä ole pelkästään kehollista enää.
Mulla ollut talven ja kevään sama. Verikokeissa ferritiini alle 30. Olen syönyt rautalisää kohta 2kk, eikä mitään vaikutusta. Nukun yössä 9-10h ja pakko ottaa tunnin päikkärit päälle.
Pakko ilmeisesti infuusio pyytää, että jaksaa ees työt tehdä