Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sairaslomalla mennä jo aiemmin varatulle ulkomaanmatkalle?

Vierailija
13.06.2024 |

Siis jos jalka on murtunut juuri ennen lomaa ja lomaksi on varattu ulkomaan matka niin voiko sairaslomalla mennä ulkomaille?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi

Vierailija
2/23 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitkö sinä itse yhtään järkevää syytä, miksi ei voisi mennä? Mietitään nyt nimenomaan terveyttä eikä sitä, mitä työkaverit siitä ajattelevat.

Vierailija
4/23 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi? Vieläkö joku luulee, että sairausloma pitää kököttää kotona neljän seinän sisällä.

Vierailija
5/23 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estääkö murtunut jalka jollakin tavalla lomailua? Jos estää, niin ehkä peruuntuneesta matkasta voisi saada vakuutuksesta jotain korvausta.

Vierailija
6/23 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi, mutta eri asia sit onko mielekästä sauvojen kanssa painella menemään. 

Vierailija
7/23 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaan voi, mutta kannattaako?    Lakihan sallii myös mulqun käytöksen mutta eipä sillä kyllä pisteitä kanssaihmisiltä yleensä kerää....

Vierailija
8/23 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se ei ole patikointiretki ja kohde ei ole juossain vuorilla mihin pitää mennä kävellen, voi. Jos työsi on sellaista, että ei voi kävellä. Itse en jalan murtumisen takia tarvitsisi sairauslomaa kuin muutaman päivän, koska voisin kävellä töihinikin kainalosauvojen kanssa ja työ on istumatyötä ja firma maantasolla, osan voisin tehdä myös kotona. Olen pohtinut näitä asioita kun edessä on ehkä nilkan leikkaus. 

Mökkeilylomakin onnistuisi, mutta sitten pitäisi karsia aktiviteetteja ja yksin ei onnistuisi. Eli riippuu ihan kohteesta ja siitä, mitä siellä kohteessa on tarkoitus tehdä. 

Vierailija
9/23 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loman voi siirtää sairasloman vuoksi . 

Vierailija
10/23 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lain mukaan voi, mutta kannattaako?    Lakihan sallii myös mulqun käytöksen mutta eipä sillä kyllä pisteitä kanssaihmisiltä yleensä kerää....

Mitä väliä muiden mielipiteillä on, ei litään.Eläkää omaa elämäänne, aikuiset ihmiset.

Vierailija
11/23 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairausloma 

Vierailija
12/23 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitse muilta pisteitä kerätäkään.

Vierailija
13/23 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saikulla vaan reissaamaan "koska mä voin".  Sitten ihmetellään ja valitetaan miten työpaikalla muut eristää, tylyttää ja kiusaa...

Vierailija
14/23 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos se ei ole patikointiretki ja kohde ei ole juossain vuorilla mihin pitää mennä kävellen, voi. Jos työsi on sellaista, että ei voi kävellä. Itse en jalan murtumisen takia tarvitsisi sairauslomaa kuin muutaman päivän, koska voisin kävellä töihinikin kainalosauvojen kanssa ja työ on istumatyötä ja firma maantasolla, osan voisin tehdä myös kotona. Olen pohtinut näitä asioita kun edessä on ehkä nilkan leikkaus. 

Mökkeilylomakin onnistuisi, mutta sitten pitäisi karsia aktiviteetteja ja yksin ei onnistuisi. Eli riippuu ihan kohteesta ja siitä, mitä siellä kohteessa on tarkoitus tehdä. 

Se jalka ei kyllä välttämättä kestä pitkää istumistakaan, turvotuksen ja kipujen takia. Saattaa olla, että pakko levätä vaakatasossa tai jopa jalka koholla. 

Vierailija
15/23 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saikulla vaan reissaamaan "koska mä voin".  Sitten ihmetellään ja valitetaan miten työpaikalla muut eristää, tylyttää ja kiusaa...

Mikä pakko siitä on työpaikalla kertoa? 

Vierailija
16/23 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä tälläiset pisteet on? Saako niillä jotain etuja,kuten esim plussapisteillä saa. 

Vierailija
17/23 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairausloma 

Jos saivartelemaan aletaan niin onko murtunut jalka sairaus? Onnettomuusloma? Murtumaloma?

Vierailija
18/23 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka kyttäävät muiden tekemisiä. Minä elän elämäni kuten itse parhaakI näen, ei voisi kiinnostaa jonkun työpaikan mamman mielipiteet.

Vierailija
19/23 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lähtisi. Jo pelkkä lentomatka kauhistuttaisi, koska jalkaa varmasti pakottaisi ja se pitäisi saada koholle.

Vierailija
20/23 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaajat on pohjasakkaa ja heidän mielipiteillään ei ole mitään väliä. He voivat pönkittää olematonta itsetuntoaan muiden kustannuksella,kun muuhun ei rahkeet riitä.Onnettomia ihmispoloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi