Kotimainen albumi joka on lähellä täydellisyyttä?
Onko sellaista olemassa? Olen kuunnellut varmaan sata levyä ja mikään ei oikein pääse kymppiin?
Kommentit (112)
Zero Nine - Blank Verse, olkaa hyvä!
https://music.youtube.com/watch?v=Nxs1F1eAsgI&list=OLAK5uy_kQW3LxOwwBPm…
No jaa, tietyissä ulkomaisissa musiikkipiireiss.: On pidetty itä-suomalaisen yhtyeen Neljä Ruusua, biisejä, yhtenä maailman parhaimpina.
Niin sanoituksen, kuin musiikin ansioista.
Aikoinaan Neljä Ruusua yhtyeen upeat musiikkivideot levisiväf ympäri maailmaa.
Se oli 1980- luvun loppupuolta. Ja 1990- luvun alkua.
Eikä sitä silloin kukaan ihmetellyt, koska yks Neljä Ruusua yhtyeen jäsen oli Ismo Alanko.
Huikeaa, tiettyjen musiikkipiirien arvostamaa pop-kappaleiden sävellystä. Ja sanoitusta.
Viikate : Unholan urut
Nimikappale kertoo saunasta. 😎👍
Vierailija kirjoitti:
Eppu Normaali Kahdeksas Ihme ja saman bändin Valkoinen Kupla.
Kahdeksas Ihme - kyllä.
Valkoinen kupla - ei todellakaan!
Seilun Veljet Lamourha - kyllä.
Vierailija kirjoitti:
No jaa, tietyissä ulkomaisissa musiikkipiireiss.: On pidetty itä-suomalaisen yhtyeen Neljä Ruusua, biisejä, yhtenä maailman parhaimpina.
Eikä sitä silloin kukaan ihmetellyt, koska yks Neljä Ruusua yhtyeen jäsen oli Ismo Alanko.
Huikeaa, tiettyjen musiikkipiirien arvostamaa pop-kappaleiden sävellystä. Ja sanoitusta.
Tarkoitat varmaan Ilkka Alankoa.
Vierailija kirjoitti:
Utom det lilla faktumet att Alanko medlemmen heter Ilkka och är Ismos brorsa. Bra bänd.
Freud, Marx, Engels & Jung: Rintaan pistää, sukat haisee, enkä pidä Jeesuksesta.
Leevi & the Leavings: Häntä koipien välissä
Gospelmusiikki ei sykähdytä olenkaan kaikkia tällä palstalla, tiedän ja ymmärrän sen ihan hyvin. En ole itse minkäänlainen sen genren friikki, vaikka kukoistamattomassa nuoruudessani minulla oli useampikin oma gospelbändi. Jaakko Löytty ja kumppanit julkaisivat jo vuonna 1984 levyn 'Laulu yhteisestä leivästä'. Se on minusta edelleen parasta ja koskettavinta mitä sillä saralla on Suomessa koskaan tehty. - Ärsyttävän hyvä..!
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että jokin muukin muistaa tuon suomalaisen båndin. Itse muistan sen erittäin hyvin.
Olin Hesassa opiskelemassa diplomi-insinööriksi Otaniemessä. Enkä ollut etelä- suomalainen. Opislelijabileissä kuulin tuon
Neljä Ruusua-yhtyeen biisin: Valuva taivas. Mitään vastaavaa en kotimaisilta pop- bändeiltä ollut koskaan kuullut.
Silloin itsestäni tuli Alangon veljesten pysyvä fani.
Joku Tapio Rautavaara, makuasia mikä.