Mikael 10 v katosi nähty aamulla kotona
Kommentit (94)
Voi mikä huoli vanhemmilla. Eikö kukaan kaverikaan tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia perheelle. Toivotaan, että pikku poika on turvassa ja pääsee kotiin.
No, perhe ei edes tiedä mitä lapsellaan on päällä . . .
Niin katsos jotkut vanhemmat käy töissä ja heidän 10- vuotiaat lapset osaavat jo itse pukea..
Olet raivostuttava ihminen. "Niin katsos" kyllä aikuinen tietää mitkä pojan kengät ovat pois eteisestä (esim.), jos mitkään. Tai ainakin pitäisi, mutta tiedä mitä wt porukkaa tän vanhemmat on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei paljoa ole kiinnostanut.
Vanhemmat lähteneet töihin ja jättäneet 10-vuotiaan yksin kotiin koko päiväksi? Eivätkö ole koko päivänä soittaneet ja kysyneet, mitä poika puuhailee?
Vierailija kirjoitti:
Eikö 10-vuotiaillakin ole jo puhelimet. Jäljitys?
Tuon ikäinen osaa jo ottaa pois noin seuranta-ohjelmat.
Onko muka 10-vuotiaat ihan yksin pitkän päivän nykyään? Kysyn vaan uteliaisuudesta, en pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin katsos jotkut vanhemmat käy töissä ja heidän 10- vuotiaat lapset osaavat jo itse pukea..
Ja ostaa itse myös itse vaatteensa eikä vanhempi tiedä mitä vaatteita kotoa puuttuu?
Kyllä tuon ikäiset lapset ilmoittavat silti, mihin menevät, jos vanhempia kiinnostaa. Ainakin omat lapset kysyvät luvan
10v ei ole pikkupoika
Kyllä 10-vuotias on vasta lapsi ja pikkupoika, Ei siis ole mikään aikuinen, jos sinä ilkimys tätä halusit kertoa. Lapsista tulee aina olla huolissaan ja se tuska tällä hetkellä, mikä hänen vanhemmilla on?
Todennäköisesti kaverilla, toivotaan että löytyy ja kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Onko muka 10-vuotiaat ihan yksin pitkän päivän nykyään? Kysyn vaan uteliaisuudesta, en pahalla.
Naapurin poika oli yksin päiviä jo ollessaan 7v. Lisäksi äidin piti päästä iltaisin vielä kuvaamaan itseään avannossa, lenkillä, ym omissa harrastuksissa. Poika pelasi ja pelaa edelleen kaikki päivät
Vanhempien tietämättömyys vaatteista viittaa piittaamattomuuteen/salailuun. Miten eivät tiedä mitkä kengät puuttuvat eteisestä? Puuttuuko joku takki? Onko reppu paikallaan kotona vai mukana? Montako lippistä pojalla on ja puuttuuko joku? Aika helppo päätellä edes OSA pojan vaatteista. Miten eivät osanneet sanoa mitään...
Vierailija kirjoitti:
Voi itku, 2 senttiä kasvamalla olisi päässyt Lintsin kaikkiin laitteisiin. Toivottavasti löytyy terveenä, Jumala auta.
Ei taida jumala nyt auttaa. Hyvää yötä, meen nukkumaan.
Onko hänellä kännykkää? Tuon ikäisellä pitäisi olla. Onko koti omakotitalo vai kerrostalo, rivari??????
Luulisi jos kännykkä on niin soitetaan tai itse soittaa. Osaako uida? Ikävää. Toivotaan että löytyy pian . Vai onko lähtenyt Hkiin seikkailemaan, Hki päivä tänään, Linnanmäelle?
Liikkellä mahdollisesti pyörällä? Kai se nyt pitäisi tietää onko pyörä kotona vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat lähteneet töihin ja jättäneet 10-vuotiaan yksin kotiin koko päiväksi? Eivätkö ole koko päivänä soittaneet ja kysyneet, mitä poika puuhailee?
Eihän noin ole missään sanottu. Jos soitat jollekin kello kaksitoista niin sanoisitko että olet nähnyt hänet silloin?
Toivottavasti löytyy ehjin nahoin!
Eikö nykyään lapset kysy lupaa lähteä johonkin, tai edes ilmoita? Muistan itse että 10-vuotiaana laitoin viestiä saanko mennä/menen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei paljoa ole kiinnostanut.
joillakin on lapsilleen enemän kuin pari vaatekertaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet raivostuttava ihminen. "Niin katsos" kyllä aikuinen tietää mitkä pojan kengät ovat pois eteisestä (esim.), jos mitkään. Tai ainakin pitäisi, mutta tiedä mitä wt porukkaa tän vanhemmat on.
sinä se raivostuttava olet, heti syyttämässä vanhempia. Meidän lapsella on 7 valkoista T-paitaa, plus monia muita veljensä vanhoja vaatteita, vaikka kuinka paljon vanhoja shortseja.
En minä ainakaan osaisi sanoa mikä T-paita puuttuu vaatepinosta, tai rupeaisi pyykkikoria kaivelemaan.
ainoa wt olet sinä, pakko lähteä heti syyllistämään ja haukkumaan.
Voi itku, 2 senttiä kasvamalla olisi päässyt Lintsin kaikkiin laitteisiin. Toivottavasti löytyy terveenä, Jumala auta.