Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä voi tehdä jos rakastaa jotakuta jonka kanssa ei voi olla?

Vierailija
12.06.2024 |

Olen rakastunut mieheen, jonka kanssa juttu ei muulta osin toimi. Ei oikein miltään osin. Miksi rakastan sellaista ihmistä?! Yritin tapailla häntä (noin 3kk), mutta luonteenpiirteemme ottivat yhteen, seksielämäkään ei oikein toiminut (hän ei pystynyt siihen kunnolla, ehkä stressin vuoksi) ja lisäksi elämässäni on huonosti aikaa deittailulle (hän ei asunut erityisen lähellä minua), kun minulla on pieniä lapsia. Ja hänelläkin on lapsia ja lasten takia hän on sidottu sille alueelle missä nyt asuu. Joka tapauksessa, hän laittaa rakkausviestejä, ja itse yritän vaan sulkea hänet ulos, koska tuntuu ettei tällainen juttu voi mitenkään toimia. Mutta miksi en pääse tästä hullaantumisen tunteestani yli? --Ja lisäksi on olemassa myös muita miehiä jotka ovat minusta tosi kiinnostuneita, mutta miksi tunteeni ovat tätä kohtaan, jonka kanssa en voi elää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on siis kaukorakkaus !

Vierailija
2/5 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa se. Itselläkin suhteessa tosi paljon paskaa, mutta niin vaikeaa on vaan unohtaa ja lakata toivomasta että jos ihme tapahtuisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä hyvää tuossa suhteessa oli kun en oikein saa kiinni siitä. Kuulosti ettei oikein mtn hyvää ollut.

Vierailija
4/5 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko jatkat nykyisessä tilanteessa tai teet sille stopin ja etsit jotain muuta. 

Minä tapasin aikoinaan ulkomailla viimeisenä lomapäivänäni naisen ja ihastuimme. Ajattelin, että se valitettavasti jäi hetken tunnekuohuksi ja muistoksi. Aloimme kuitenkin viestittelemään, tapailemaan lomilla ja lopulta hän muutti luokseni. Mahdottomasta tuli näköjään mahdollista, kun olemme olleet naimisissa neljännesvuosisadan.

Vierailija
5/5 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset kirjoittaa mulle kuin olisi mahdollista itse valita kehen ihastuu/rakastuu? Ja kyseinen ihminen on luonteeltaan ihana ja empaattinen, vaikka sitten toisaalta tapailussa oli niitä ongelmiakin. Hän on myös työtön.. mut ei ihminen ihastunu niin että "kas hänellä on rahaa, ihastunpa häneen".