Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

50v lähestyessä haluttaa miestä aina enemmän vieras nainen?

Vierailija
12.06.2024 |

onko näin? en ole siis pettänyt eikä se ajatus tunnu ok:lle, vain fyysisyys nappaisi ja halujen kohtaaminen. ei tunnu pääsevän otsikon ajatuksesta.   kyllästyttää jo vaikka vaimo onkin suht seksikäs mutta kun halut ei kohtaa, max. kerran kuussa tekee varsinaisen aloitteen ellen lämmittele itse aiemmin. vaikuttaako tähän yleisesti stressi ja biologiakin että vielä kun kokisi jotain...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää että on viimeiset hetket vielä kokea jotain.... sehän se

Vierailija
2/16 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpuaako toiveesi enemmän vaihtelunhalusta vai onko kyse siitä, ettet koe tulevasi halutuksi vaimosi taholta tai että seksiä on liian vähän?

Olen nainen, minulla suurin tarve on tulla halutuksi mieheni taholta ja mikäli en koe niin, alkaa halut muita kohtaan kasvaa. Kyse ei ole lainkaan siitä, etteikö oma mieheni olisi seksikäs ja haluttava, hän on!

Toivottavasti pääset jäljille siitä, mistä tarpeesi kumpuaa ja mitä olisi mahdollisestu tehtävissä vaimosi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin siinä käy, jos mies ei osoita vaimolleen halujaan ja saa vaimo tuntemaan itseään halutuksi ja rakastetuksi. Seksi vähenee. Mitä jos yrittäisin palauttaa vaimoosi läheisyyden ja keskittyisit oleman hänen kanssaan läsnä ja kiinnostumaan hänenkin asioistaa. Sillä olisi ihmeellinen vaikutus vaimon seksihaluihin

Vierailija
4/16 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo sulki haarukan yksipuolisella päätöksellä ja nyt minä, joka olen ollut koko 25v suhteen ajan ollut äärimmäisen uskollinen, ajattelen vain työntymistä vieraaseen naiseen. Ehkä viidenkympin villitystä  todennäköisemmin seurausta torjutuksi tulemisesta, mutta anyway: Mummotunneli, here I come. Tosi saa laittaa yhteystietoja tännekin jos siltä tuntuu. For women only.

Vierailija
5/16 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin siinä käy, jos mies ei osoita vaimolleen halujaan ja saa vaimo tuntemaan itseään halutuksi ja rakastetuksi. Seksi vähenee. Mitä jos yrittäisin palauttaa vaimoosi läheisyyden ja keskittyisit oleman hänen kanssaan läsnä ja kiinnostumaan hänenkin asioistaa. Sillä olisi ihmeellinen vaikutus vaimon seksihaluihin

Näinhän siinä käy. Siksi myös viisikymppiset naiset alkavat haluta vieraita miehiä, kun oma on väsähtänyt 

Vierailija
6/16 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo sulki haarukan yksipuolisella päätöksellä ja nyt minä, joka olen ollut koko 25v suhteen ajan ollut äärimmäisen uskollinen, ajattelen vain työntymistä vieraaseen naiseen. Ehkä viidenkympin villitystä  todennäköisemmin seurausta torjutuksi tulemisesta, mutta anyway: Mummotunneli, here I come. Tosi saa laittaa yhteystietoja tännekin jos siltä tuntuu. For women only.

Maailman huonoin myyntipuhe tuo, että vaimo ei halua seksiä. Saa kaikki muut naiset olettamaan, että olet siinä tosi huono.

En minäkään sanoisi vieraalle miehelle  että mieheni ei halua minua, jos yrittäisin iskeä sitä vierasta miestä.

N54

Vierailija
7/16 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama tilanne vuosi sitten. Nyt käyn kaksi kertaa / kk ammattilaisella hakemassa kosketusta - ja saa sitä, olen nyt tyytyväinen ja rakastan vaimoani edelleen

m50

Vierailija
8/16 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman huonoin myyntipuhe tuo, että vaimo ei halua seksiä. Saa kaikki muut naiset olettamaan, että olet siinä tosi huono.

En minäkään sanoisi vieraalle miehelle  että mieheni ei halua minua, jos yrittäisin iskeä sitä vierasta miestä.

N54

Täällä foorumilla voi sanoa virtuaali-ihmisille mitä tahansa. Tosielämässä, oikeiden ihmisten kanssa tarvitaan pelisilmää. Vai ei kai kukaan luule, että kirjoittamalĺa foorumille kolme riviä tekstiä tulee kutsu panemaan jotain missitasoista unelmaa?

Vierailija
9/16 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset muuttuu ja vanhenee eri tavalla kuin miehet. 50v miehen kanssa yhteen sopii parhaiten n.25v nainen.

Vierailija
10/16 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmasti miehestä, minä olisin mieluummin ilman, kuin

11/16 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmasti miehestä, minä olisin mieluummin ilman, kuin pettäisin vaimoani

Viesti lähti vahinkoklikkauksesta ennenaikaisesti.

Vierailija
12/16 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpuaako toiveesi enemmän vaihtelunhalusta vai onko kyse siitä, ettet koe tulevasi halutuksi vaimosi taholta tai että seksiä on liian vähän?

Olen nainen, minulla suurin tarve on tulla halutuksi mieheni taholta ja mikäli en koe niin, alkaa halut muita kohtaan kasvaa. Kyse ei ole lainkaan siitä, etteikö oma mieheni olisi seksikäs ja haluttava, hän on!

Toivottavasti pääset jäljille siitä, mistä tarpeesi kumpuaa ja mitä olisi mahdollisestu tehtävissä vaimosi kanssa.

kuten kerroin halut ei kohtaa.. mutta aina sillä hetkellä ei välttis hslua vierasta. vaan halu voi tulls vaikka seksihetkrllä kun toinen väjän lahnailee eikä hommassa ole leikkiä, tai 2pv hyvän seksin jälkeen. päätellä nyt tästä että onko vain liian kauan oltu rt jännitys puuttuu sisältäen se että sama kaavakin puuduttaa ja toinen lihoo joka vie taas haluja naiselta ja voi  aihruttaa tunteen et on vain objekti

Vierailija
13/16 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

valitettavasti asia on juuri päinvastoin

Vierailija
14/16 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N54

mitäs huonoa siinä on. kyllä haluttomampi vaimo voi rehellisesti tunnustaa ettei hällä oo haluja vaikka mies miellyttänyt ja palvellut hyvin. eri asia tunnustaako et oikeesti haluis ja fantasioi toista, harvoin tunnustaa

Vierailija
15/16 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset muuttuu ja vanhenee eri tavalla kuin miehet. 50v miehen kanssa yhteen sopii parhaiten n.25v nainen.

joo eti tavalla sillaikin et kyllästyvät perhe js parisuhdeelämään miehiä nopeammin. tämä on fakta.

Vierailija
16/16 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

valitettavasti asia on juuri päinvastoin

Niinkö?  Jo 45v naimissa ja viikoittain vaimo haluaa seksiä. Just äsken kysyi, että jaksaisitko ja haluaisitko ottaa dropin. Tarkoitti siis, että haluanko seksiä ja tyydyttää hänet. Toki joten kävin ottamassa dropin.  Meillä ei ole  koskaan pihdattu seksistä, enkä ole koskaan kieltäytynyt kuin vaimoa on haluttanut. Jos miellä ei olisi läheisyyttä tai en hivelisi vaimon pillua jne, niin vaimo huolestuisi heti, että miksi mökötän.