Mitenkä te uskallatte joillekkin Tinder treffeille?
Siinä vaiheessa kun tavataan, on varmaan jo jotain yhteystietoja vaihdettu, vaikka tavattaisiinkin julkisella paikalla. Tuntematon ihminenhän voi olla joku hullu sekopää, joka vaanii jatkossa joka nurkalla.
Kommentit (24)
Ei kai kukaan ole niin tyhmä, että ennen ensimmäistä treffiä sen tinder-tyypin kanssa, antaisi mitään yhteystietoja?
Ne treffit sovitaan siellä sovelluksessa. Koska se toinen voi olla jotain ihan muuta, kun kuvansa ja juttunsa.
Eli en ihan ymmärrä kysymystä. Mihin ap tarvitsee mitään yhteystietoja, jos - ja kun - ne tinder-treffit sovitaan sovelluksessa viestitellen, julkiselle paikalle.
Ei kyllä omaa kotiosoitetta anneta treffikumppanille. Enkä itse anna edes puhelinnumeroa. Tinderissä sovitaan treffit julkiselle paikalle eikä siihen tarvi puhelinnumeroa. En välttämättä anna numeroa vielä treffienkään jälkeen, ihan hyvin ne toisetkin treffit voi sopia Tinderissä mutta ihan selkeänä sääntönä minulla on, että numeroa ei saa ennen kuin on oikeasti tavattu.
Red flag jos Tinder match ei suostu kommunikoimaan Tinderin välityksellä vaan vaatii, että heti pitäisi antaa oma puhelinnumero ja siirtyä esim. Whatsappiin. Tinderissä viestittely on kuitenkin ilmaista ja treffit voi sopia siellä ja kyse on toisilleen tuntemattomista ihmisistä eli mitään varsinaista syytä antaa puhelinnumeroa ennen tapaamista ei ole.
Mulla ilmeisesti miehenä jäänyt joku merkittävä kykyni kokonaan huomaamatta...