Mitä mieltä tinder matchin ulkonäön kehumisesta?
Mitäs mieltä ootte, onko kiva jos match sanoo jotain kivaa ulkonäöstäsi viestittelyn alkuvaiheessa?
Ite oon tykännyt jos mies sanoo jotain hyvällä maulla. Ja jos ei sano mitään, tulee olo että jaa miellytänköhän silmää sitten kuitenkaan.
Rupesin miettimään asiaa, kun tuli match miehen kanssa, joka vaikuttaa todella fiksulta ja kivalta. Hän on myös todella komea. Mut sanoo biossaan että ei tykkää pinnallisuudesta. Tekisi niin mieli sanoa jotain että kylläpä näytät hyvältä. Mut sitte tuli mieleen että toihan on juuri sitä pinnallisuutta?
Mitäs miehet ja naiset tykkäätte hyvällä maulla ja asiallisesti annetuista kehuista? Ja tää ei sitten tarkoita niitä kommentteja että uuuh mitkä tissit. Yök noille ainakin minulta.
Kommentit (28)
Mä pyrkisin näkemään kiinnostavan tyypin mahdollisimman pian. Sitten näkee viehättyykö kumpikaan. Olemus ja liikkuminen ja oleminen vaikuttaa paljon siihen ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistan aina matchin heti jos mies kehuu ulkonäköäni. Toisen, etenkin tuntemattoman ulkonäön kommentointi on mielestäni junttimaista käytöstä, enkä ole kiinnostunut junteista.
Kannatti sun sitten edes sitä kuvaa laittaa, jos noin paljon häiritsee? Kuvahan siellä esiin ensin lävähtää.
Totta kai hänen kannattaa pitää kuvia näkyvillä, koska se on helppo tapa havaita ketkä miehistä laittavat limaisia ulkonäkökommentteja. Tietää sitten keiden seuraa kannattaa välttää. Kaikki miehet eivät suinkaan ole niin lääpällään pelkästä ulkonäöstä että sitä pitäisi heti ensimmäisenä mennä kommentoimaan.
t. 18
Vierailija kirjoitti:
Toisen kehuminen ei välttämättä ole pinnallisuutta. Jos on huono kehumaan tai vastaanottamaan kehuja, niin se voi olla jonkinlainen kielivä merkki huonosta itsetunnosta tai muusta. Kaikki kyllä tykkäävät kehuista oikeasti ja se on tärkeää kaikille kokea olevansa hyväksytty. Jos kehut tökkii suuntaan tai toiseen niin sille on aina myös joku syy.
Koita vaikka puhua aiheesta esimerkiksi sen kautta, että mietit aihetta pinnallisuus ja sitten kysyt "onko noin hyvän näköiselle kehuminen pinnallisuutta?"
On se silloin pinnallisuutta, jos kehut sellaisen ihmisen ulkonäköä jota et ole vielä kertaakaan edes tavannut.
Eri asia on, onko pinnallisuus aina huono asia. Ei välttämättä. Osa ihmisistä nyt vain on pinnallisia - jotkut enemmän ja jotkut vähemmän. Kai silläkin jokin tarkoitus on tässä maailmassa. Itse en pidä pinnallisuudesta ja siksi pyrin olemaan tapaamatta näitä ihmisiä, mutta se on vain oma mielipiteeni.
Vierailija kirjoitti:
Poistan aina matchin heti jos mies kehuu ulkonäköäni. Toisen, etenkin tuntemattoman ulkonäön kommentointi on mielestäni junttimaista käytöstä, enkä ole kiinnostunut junteista.
Anteeksi mutta kertositko minulle ja mahdollsille itseni lisäki muille junteille, että miksi ulkonäön kommentointi on junttimaista? - Kysyn ihan vain siksi, että olen tähän junttimaisuuteen syyllistynyt mutta voin kovasti yrittää parantaa tapani, jos saan perusteluitä miksi näin ei saisi tehdä. Totta tietysti on, että kehuminen on taitolaji, enkä aina ole onnistunut mutta luullakseni kuitenkin monesti olen myös onnistunutkin.
Olen kyllä miehenä hyvin varovainen toisten ulkonäön, -muodon tai -asun minkäänlaisessa kommentoinnissa. Valtaosa ihmisistä on kuitenkin ihan tavallisen näköisiä, ei mitään sen kummempaa syytä edes kehua, ja säästyy samalla ikävältä juntiksi leimaantumiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta kertositko minulle ja mahdollsille itseni lisäki muille junteille, että miksi ulkonäön kommentointi on junttimaista? - Kysyn ihan vain siksi, että olen tähän junttimaisuuteen syyllistynyt mutta voin kovasti yrittää parantaa tapani, jos saan perusteluitä miksi näin ei saisi tehdä. Totta tietysti on, että kehuminen on taitolaji, enkä aina ole onnistunut mutta luullakseni kuitenkin monesti olen myös onnistunutkin.
Etkö lukenut ketjuun tulleita selostuksia aiheesta? Luulisi että niiden pohjalta on helppo ymmärtää miksi osa ei tykkää. Muistathan kuitenkin, että mielipiteitä on monenlaisia ja sinun ei kuulukaan yrittää miellyttää kaikkia. Jos ulkonäkö on sinulle tärkeä tekijä ihastumisen muodostumisessa ja etsit toista samanlaista, niin silloin varmaan kannattaa niitä kehuja antaa. Kaltaisesi nainen luultavasti toivoo kuulevansa niitä, joten näin onnistut niiden naisten kanssa joiden kanssa sovitte hyvin yhteen.
t. eri
Mä kyllä tykkään kehua aina jos aihetta löytyy. Aina on kohteet olleet selvästi ilahtuneita.
Mielenkiintoisia noi toisenlaiset näkökulmat, en ole tullut ajatelleeksikaan että voisi olla junttia🤔
Toisen kehuminen ei välttämättä ole pinnallisuutta. Jos on huono kehumaan tai vastaanottamaan kehuja, niin se voi olla jonkinlainen kielivä merkki huonosta itsetunnosta tai muusta. Kaikki kyllä tykkäävät kehuista oikeasti ja se on tärkeää kaikille kokea olevansa hyväksytty. Jos kehut tökkii suuntaan tai toiseen niin sille on aina myös joku syy.
Koita vaikka puhua aiheesta esimerkiksi sen kautta, että mietit aihetta pinnallisuus ja sitten kysyt "onko noin hyvän näköiselle kehuminen pinnallisuutta?"