Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tinder matchin ulkonäön kehumisesta?

Vierailija
12.06.2024 |

Mitäs mieltä ootte, onko kiva jos match sanoo jotain kivaa ulkonäöstäsi viestittelyn alkuvaiheessa? 

Ite oon tykännyt jos mies sanoo jotain hyvällä maulla. Ja jos ei sano mitään, tulee olo että jaa miellytänköhän silmää sitten kuitenkaan. 

Rupesin miettimään asiaa, kun tuli match miehen kanssa, joka vaikuttaa todella fiksulta ja kivalta. Hän on myös todella komea. Mut sanoo biossaan että ei tykkää pinnallisuudesta. Tekisi niin mieli sanoa jotain että kylläpä näytät hyvältä. Mut sitte tuli mieleen että toihan on juuri sitä pinnallisuutta? 

Mitäs miehet ja naiset tykkäätte hyvällä maulla ja asiallisesti annetuista kehuista? Ja tää ei sitten tarkoita niitä kommentteja että uuuh mitkä tissit. Yök noille ainakin minulta.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehun aina naisten ulkonäköä.  Varmemmin levittää jalkansa.

Vierailija
2/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä kiva kuulla jos näyttää toisen mielestä kivalta. Mut joku Ootpa kyllä kuuma pakkaus menee jo yli, kertoo miehen tasosta riittävästi ja ei kiitos tuollaisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies kehui tykkäävänsä kovasti siitä kuvasta, jossa oon täydessä tällingissä. Muissa kuvissa ilman meikkiä. Ei jatkoon.

Vierailija
4/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä tissit

Vierailija
5/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poju, sä pelkäät naisia niin paljon ettet uskalla viestitellä niille edes tinderissä. Kyllä muuten huomaa noinkin lyhyestä kommentistä ettei nulikalla ole naisista mitään kokemusta.

Vierailija
6/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin kehun aina miehiä joiden kanssa matchaan, koska he miellyttävät silmääni, muuten en olisi tykännyt. Miksi pitäisi positiivista palautetta pihdata? Ovat ilmeisesti tykänneet, tosi moni sanoo että rupee punastuttaa, kun ei ole tottunut kuulemaan. Uskomatonta, komeita miehiä.

Vierailija
7/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just

Vierailija
8/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tykkää jos sanot miestä hyvännäköiseksi. Mies saa kehuja ulkonäänsä liittyen niin harvoin että muistaa luultavasti jokaisen kerran. Itse viestittelyn alkuvaiheessa kerron aina että naisella on kaunis hymy, tai huomaa että treenaa paljon tai että tykkään hänen pukeutumis tyylistään jne  ja eipä ole kukaan loukkaantunut, päinvastoin. Kunhan ei heti ekassa viestissä kehu.

Vierailija
9/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan aina matchin heti jos mies kehuu ulkonäköäni. Toisen, etenkin tuntemattoman ulkonäön kommentointi on mielestäni junttimaista käytöstä, enkä ole kiinnostunut junteista.

Vierailija
10/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistan aina matchin heti jos mies kehuu ulkonäköäni. Toisen, etenkin tuntemattoman ulkonäön kommentointi on mielestäni junttimaista käytöstä, enkä ole kiinnostunut junteista.

Oikeasti? Jos puhutaan kohteliaasta esim Näytät hyvältä? 

Vierailija
11/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tykkää jos sanot miestä hyvännäköiseksi. Mies saa kehuja ulkonäänsä liittyen niin harvoin että muistaa luultavasti jokaisen kerran. Itse viestittelyn alkuvaiheessa kerron aina että naisella on kaunis hymy, tai huomaa että treenaa paljon tai että tykkään hänen pukeutumis tyylistään jne  ja eipä ole kukaan loukkaantunut, päinvastoin. Kunhan ei heti ekassa viestissä kehu.

Mä en tykkäisi jos mainitaan että huomaa että käyn salilla. Se kondis voi olla ties mistä syystä toinen hetken päästä, ja sitte pitää miettiä että oliko toi nyt se syy miks ensinnäkään tykkäsi.

Vierailija
12/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että jos mies on tykkäyksen antanut niin ulkonäkö miellyttää vaikkei sitä erikseen sanoisi. Itselleni tulee ehkä helposti myös vähän yksinkertainen kuva sellaisista miehistä, jotka alkaa hehkuttaa ulkonäköä jo ennen tapaamista, mutta ei nyt joku yksittäinen kohtelias kehu sitä ehkä vielä aiheuttaisi. Mutta en myöskään koe että kehuminen on mitenkään oleellista jatkon kannalta.

Vierailija
13/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Jos puhutaan kohteliaasta esim Näytät hyvältä? 

Kyllä, oikeasti.

Ulkonäkö on hyvin henkilökohtainen asia ja sen kommentointi on aina tiettyjen rajojen ylittämistä. En pidä siitä, että kehoani arvostellaan, vaikka se tapahtuisi ns. hyvälläkin. Olen syntynyt kasarin loppupuolella ja ehtinyt kasvamaan aikakauden missä tytöt lapsesta lähtien arvosteltiin ulkonäön perusteella ja tähän ikään mennessä homma on alkanut riittämään minulle. Minun identiteettini muodostuu täysin muista asioista kuin ulkonäöstäni. Itse myös arvostan toisessa ihmisessä muita asioita kuin ulkonäköä, joten luonnollisesti etsin vastaavaa ihmistä.

Suurin osa matcheista poistui jo ensimmäisen viestin jälkeen, mutta mitäpä siitä, parisuhde on niin iso panostus, etten ole valmis tinkimään sen takia arvoistani.

Vierailija
14/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tsägää et stönkaan balindkseen stöttaa mut skudaril voi bumaa kans.

Vierailija
15/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pieni, kohtelias kehu ulkonäöstä ole pinnallisuutta. Mutta olen samaa mieltä kuin tuo edeltävä kommentoija (nro 12)

Vierailija
16/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin huono itsetunto, että ilolla kyllä otan asialliset kehut vastaan.

Vierailija
17/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että se on jotenkin huono asia?

Tapasi ilmaista on halventava?

Kyllähän sekin on molemminpuolista. Kun ulkonäkö miellyttää, niin voi myös haluttaa. Se, että kehuu ulkonäköä, tietenkin imartelee ja se vaikuttaa kiinnostukseen. 

MUTTA se, jos ei ole muuta annettavaa kuin se ulkonäön kehuminen, NIIN SE EI kyllä halua nosta.

Kun kiinnostava ihminen ymmärtää kehua, niin asia etenee. 

Kun ei-kiinnostava ihminen kehuu, niin ei se mitenkään lämmitä tunnetta, että nyt hyppään kanssasi sänkyyn. Ei se pelkkä ulkonäön kehu vaan riitä siihen. Pitää olla paljon muuta. Hyvin paljon muuta.

Ehkä se muuta on sitä, mitä aapee mietti, että onko pinnallista kehua. Jos on vain se pelkkä kehu, niin kyllä on. Mutta. Aapee ei miettisi tuollaista, jos olisi pinnallinen.

Aapee: kiinnostavalle miehelle voit sanoa juuri noilla sanoilla, mitä tännekin kirjoitit, sen mietteesi pinnallisuudesta ja ulkonäöstä. Kannattaa sanoa. Se herättää keskustelua.

Olet pohtiva. Eikä se kai haittaa, että viehättyy toisen ulkonäöstä?

Sehän on hyvä asia.

Vierailija
18/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehu kenenkään ulkonäköä ennen kuin olemme tavanneet livenä ja tutustuneet vähän. Persoonallisuus vaikuttaa minulla todella paljon siihen, miten viehättävältä toinen näyttää. Jos olen tykännyt toisen profiilista, siitä voi päätellä että ulkonäkö on mielestäni vähintäänkin ok enkä koe tarpeelliseksi siitä erikseen mainita. 

Kehun sen sijaan miehen tyyliä, jos näen siinä kehumista, tai mielikuvaa jonka olen saanut hänestä ihmisenä profiilitekstin perusteella. Sellaisia asioita, jotka ovat enemmän miehen ns. omaa ansiota kuin puhdas biologinen ulkonäkö.

Samaa lähestymistapaa toivon myös miehiltä. Pelkkä ulkonäön kehuminen tuntuu aina melko lattealta ja pahimmillaan se tuntuu mielistelyltä ja esineellistävältä. Saan paljon supertykkäyksiä ja viestejä ns. vääränlaisilta miehiltä, ja mitä heikompi yhteensopivuus, sitä ylitsevuotavammin mies yleensä kehuu ulkonäköäni. Olen alkanut nähdä tällaisen kehumisen merkkinä siitä että mies on seksistinen ja hakee naisesta lähinnä käsivarsikoristetta.

Tämä on toki vain oma mielipiteeni. Osa ihmisistä varmaan pariutuu pääasiassa ulkonäköseikkojen pohjalta, ja silloin on ehkä ihan toimiva tapa kehua juuri niitä asioita toisessa? Minulle tuo kehuminen lähinnä signaloi että miehen kriteerit kumppanille ovat liian pahasti omistani poikkeavia ja tunnelma lässähtää.

Sitten myöhemmin kun tunnemme paremmin ja on käynyt selväksi että mies pitää minusta ensisijaisesti persoonallisuuteni vuoksi, myös ulkonäköä koskevat kehut ovat ok. 

Vierailija
19/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatti sun sitten edes sitä kuvaa laittaa, jos noin paljon häiritsee? Kuvahan siellä esiin ensin lävähtää.

Vierailija
20/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkäisi jos mainitaan että huomaa että käyn salilla. Se kondis voi olla ties mistä syystä toinen hetken päästä, ja sitte pitää miettiä että oliko toi nyt se syy miks ensinnäkään tykkäsi.

Niin no se on miehenä asia mihin tottuu että tietää kenelle naiselle sanoa mitäkin missä vaiheessa. En minäkään kaikille tuota sanoisi. Välillä kanssa pitää kokeilla varovasti kepillä jäätä kun jokainen kummiskin erilainen tapaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi