Apua tulenkohan katumaan tätä. Tyhjensin vaatekaappia aika perusteellisesti
Olin niin kyllästynyt siihen kaikkeen ankeaan mustaan mitä siellä oli. Tässä vajaan vuoden sisällä olen alkanut ostamaan värikkäämpiä vaatteita, vaaleita ja naisellisia kuoseja. Ennen oli pääosin mustaa, kesämekkoja myöten. Ihan selkeästi tullut joku pukeutumismaun muutos nyt.
Nyt jäi vaatetta niin vähän että mahtuu yhteen pieneen kaappiin ja yhteen 80cm laatikkoon väljästi viikattuna. Just tyhjensin viimeisetkin, tuli vielä 6 muovikassillista😅
Kommentit (8)
Jos niitä ei käytä, niin joutaahan ne pois.
Se on kiertokulkua, hävitetään, ostetaan uudestaan ja hävitetään ja taas ostetaan jne. Mitä järkeä siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Se on kiertokulkua, hävitetään, ostetaan uudestaan ja hävitetään ja taas ostetaan jne. Mitä järkeä siinä on?
Mitä järkeä on säästää vaatetta tai tavaraa jota ei koskaan käytä?
Ai mulla taas kaikki on mustaa, aina vaan mustempaa ja olen pistänyt kiertoon kaikki värikkäät vaatteeni.
Vierailija kirjoitti:
Ai mulla taas kaikki on mustaa, aina vaan mustempaa ja olen pistänyt kiertoon kaikki värikkäät vaatteeni.
Sama harmaata ja mustaa ja mustempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama harmaata ja mustaa ja mustempaa.
Ennen viihdyin mustissa/tummissa vaatteissa, nyt ne tuntuu liian syn kiltä. Ap
Nyt ne viimeisetkin 6 muovikassia on linkaistu uffin laatikkoon😓 Melkein tulin jo katumapäälle ja aloin kaivamaan yhtä hametta pois, mutta kun sovitin sitä ei se tuntunut yhtään "omalta" enää. Takaisin meni muiden sekaan. Yhden mustan kesämekon säästin jo siinä karsintavaiheessa. Jos sille ei tule yhtään käyttökertaa tänä kesänä niin laitan sen syksyllä kiertoon. Aika hyvältä/pelottavan tyhjältä näyttää vaatekaapit nyt! Ap
Oi, tuo olisi ihana tilanne! Onneksi olkoon!