Onko pölypussiton imuri hyvä?
Eli siinäpä se, olemme hankkimassa Dyson pölypussitonta imuria ja haluaisin kuulla onko kannattava hankinta.....aika tyyris kun on = (. Eli kehukaa, haukkukaa tänne kaikki asiasta tietävät!!!
Kommentit (7)
Se allergia imuri. Kallis oli, mutta hintansa arvoinen. Eli suosittelen ostamaan. On tosi kätevä, tulee tosi raikasta ilmaa, ei haise pahalle ollenkaan. Helppo tyhjentää, ei tarvii ostaa pölypusseja ikinä. näkee kun säiliö on täys, ku on läpinäkyvä säiliö...
Ainut miinus on että siinä dysonissa ainakaan ei ole mikään järjettömän pitkä se johto. Ihan normaalin pituinen, mutta mun edellisessä imurissa oli kyllä pidempi.
Muuten tosi hyvä imuri!
siihen saa myös pölypussin halutessaan. Tyytyväinen olen ollut ja ilman pölypussia olen aina imuroinut. Säiliön joutuu tyhjentämään useammin kuin pölypussin, mutta se ei paljon aikaa vie.
Tuossa on 13m, johdosta imurub suuttimen kärkeen joten pistokkeen paikkaa ei tarvitse imuroidessa jatkuvasti vaihtaa.
jossa on vesisäiliö. Tosi kallis laite (Hyla) mutta epäpuhtauksia ei pääse takaisin sisäilmaan eikä tarvitse pölyjä kaadella säiliöstä (jolloin pölyä joka tapauksessa pääsee myös huoneilmaan). Vesi siis sitoo kaiken lian ja samalla myös puhdistaa huoneilman. En olisi ennen laitteen hankintaa uskonut miten pölyistä meillä on tai imurointi voi raikastaa huoneilman... Meillä siis useiden kokeilujen jälkeen lopultakin imuri, joka on riittävän tehokas meidän allergiaperheessä. En vaihtaisi enää ns. tavalliseen imuriin pölypussilliseen tai -pussittomaan.
Se on loistava, suosittelen. :o) Nyt on ollut käytössä 2v ja imutoho kyllä minusta säilyy erinomaisena siitä huolimatta, onko säiliö melkein täynnä vai tyhjä. Meidän taloudessa (ei eläimiä) ei säiliö täyty mitenkään erityisen usein, varmaan n. 1½-2kk välein huomaan sen tyhjätä. Ainoa miinus mitä voisin mainita on "kolho" lattiasuutinosa, siinä ei oo sellaisia pehmuisteita parketille, mutta en toisaalta oo huomannu, et se mitään naarmuttanu olis.
Imee kaiken, jopa hienojakoisen hiekan lattialta. Ainoa miinus on paksu suutinosa, joten sohvan/kirjahyllyn alta on hankala imuroida
ollut meillä noin puolitoista vuotta. Olen tyytyväinen kun voi tyhjentää vaikka joka kerta imuroinnin jälkeen, mutta sitä ei kannata tehdä sisätiloissa, pöly lentää. Poikien kuulapyssyn kuulan mennessä imuriin tulee aivan mieletön meteli kun kuula jää pyörimään siihen ensimmäiseen osioon. Imuri pitää sammuttaa ja kuula poistaa sieltä, rasittavaa. Ei mahdu pölyä niin paljoa kuin paperiseen pussiin tai ei vedä niin hyvin jos säiliö täynnä. Lasten imuriin menneet pikkulelut löytyy helposti säiliötä tyhjentäessä. Tässä ajatuksia , meillä on Volta.