Olen kyllästynyt kaikkeen seksiin liittyvään
Olen yli 4-kymppinen nainen ja on jo muutaman vuoden ajan ärsyttänyt lähes kaikki seksiin liittyvä. Minulla on mies, joka haluaisi harrastaa seksiä, mutta jotenkin hän vain ahdistaa minua.
Haluaisin elää sellaista elämää kuin mummoni eli miehensä kuoltua. Hän asui yksin talossaan, näki paljon ystäviä ja sukulaisia ja soitteli heidän kanssaan. Hän teki myös paljon käsitöitä ja vaikutti todella tyytyväiseltä elämäänsä.
Kommentit (45)
Tutkimusten mukaan yllättävän moni nainen unelmoi salaisesti kinky-seksistä. Tutkimuksissa kävi ilmi että yksi yleisimmistä fantasioista oli että nainen on sidottuna alasti sänkyyn x-asentoon ja sitten esim. Lukašenka tai Kadyrov tulee ja ottaa väkisin.
Hyi!
Harrastaako yli 50-vuotiaat? Miten se onnistuu, kun miehellä ei erektio toimi ja naisella alapää on kuiva kuin Saharan aavikko? Vaihdevuosi-ikäiset naiset ovat rupsahtaneita ja velttoja kurppanoita. Naiset kärsivät haluttomuudesta ja miehet kyvyttömyydestä. Ilmeisesti harrastuksessa pidetään vain kädestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Olen 51 vuotias nainen ja seksi on aivan ihanaa. Parasta elämässä oikean ihmisen kanssa.
Onko vanhenevalla naisella jokin "biologinen tarkoitus"? Kas kummaa! Ei kannata yleistää, että isoäidit auttavat lapsiperheitä!
Meillä ei ole ollut kummankaan sukulaisista mitään apua mihinkään asiaan. Ihan itse olemme hoitaneet ja kasvattaneet omat lapsemme. Oma apu on paras apu! "Vanhenevilta naisilta" ei ole tullut lastenhoitoon ja lastenkasvatukseen mitään apua. Monet nykyajan isoäidit ovat laiskoja ja mukavuudenhaluisia ja he eivät ole mitenkään aikuisten lastensa tukena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko (esi)vaihdevuosi-ikäisen nyt sitten haluta seksiä enää? Siis jos miettii biologian näkökulmasta? Mistä on tullut tämä ajatus, että hautaan asti pitäisi haluta harrastaa seksiä?
Ap
Siitä, että biologisesti ihminen on valmis kuolemaan, kun ei enää halua/kykene seksiin. Vähän niin kuin lohilla. Elämän tarkoitus on seksi, lisääntyminen ja jälkeläisistä huolehtiminen. Kaikki muu on jollain tavalla turhaa.
Puhtaasti biologisessa mielessä vanhenevan naisen tarkoitus on lastenlasten kasvatuksessa auttaminen.
Puhtaasti biologisessa mielessä vanhenevan naisen tarkoitus on lastenlasten kasvatuksessa auttaminen.