Koska sua on viimeksi kehuttu?
Kommentit (13)
Ne kehut olis mun kohdalla valheita. Ja toiseksi Miks haluisin kehuja ihmisiltä joita en koe miellyttävinä. Ei kiitos
Kehun kohta itseäni kun tiskaan astiat ja imuroin lattiat.
Sunnuntaina miesystävä kehui että mulla on ihanan tiukka ja liukas pil*u.
Enpä muista äkkiseltään. Onhan se hyvin kiusallista kuunnella kehuja, kun on vaikeaa reagoida niihin luontevasti.
Itsekin annan mielelläni positiivista palautetta muille, mutta mieluummin tyyliin "hienosti toimittu", kuin "oletpas fiksu".
Viikonloppuna, mutta kehut koskivat fyysistä ominaisuuttani ja pidän sellaisia kehuja vähän kiusallisina ja jopa tunkeilevina silloin kun ne tulevat ventovierailta tai puolitutuilta. Tykkään enemmän jos kehutaan luonnettani tai jotain toimintatapaani, tai vaikka tyyliäni.
Tänään 07 aikaa, hyvästä suuhoidosta.
Juuri tänään, lenkkipolulla joku nainen kehui treenishortsieni pullotusta
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina miesystävä kehui että mulla on ihanan tiukka ja liukas pil*u.
Sama. Olen kuulema paljon tiukempi kuin hänen vaimonsa 🤭
Nico19
Sunnuntaina ihana juttu sattui' en kerro enempää. Ihanalta mieheltä,ei mitään alta navan kehuja. Pusuja ja Haleja sinne kuitenkin.
Aamulla.
Lenkillä koirani kanssa joku vanha mamma pysähtyi kehumaan sekä minua että koiraani.
Kuulemma pelkää koiria ja oli ihan hämmentenyt kun pieni koirani ei temponut hihnassa ja räkyttänyt vaan käveli nätisi.
Sukulaistytön ylioppilasjuhlissa mun mekkoa kehuttiin varmaan neljästi, eli onnistunut ostos. Se ei kyllä tainnut tarkoittaa, että minua kehuttiin, sellaista en muista toviin tapahtuneen.
Mies kehuu päivittäin.