Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan kaksoset, voiko mennä yksityiselle lapsettomuusklinikalle vaikka ei varsinaista lapsetomuutta?

Vierailija
29.01.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja antaa ihkusti rimmaavat nimet.

Vierailija
2/5 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosraskaus on aina poikkeustila ja riski, johon ainakaan itse en arvaisi tieten tahtoen laittautua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaksoset. Painoivat kumpikin noin kolme kiloa. 15 ensimmäistä raskausviikkoa oksensin kirjaimellisesti kaiken minkä suuhuni laitoin. Jouduin tiputukseen nestehukan takia kolme kertaa. Kaksi viimeistä kuukautta en voinut kävellä kunnolla koska selkä oli niin kipeä,ja kaksi viimeistä viikkoa oli vuodelepoa sairaalassa häntäluun murtumisriskin takia. Vauvat kumpikin perätilassa joten keisarileikkaus viikolla 39+5. Eivät kai olisi ikinä syntyneet itse! Ja minä olen L-kokoinen 178cm pitkä nainen,voitte kuvitella pienempien naisten oloa! Ai niin,unohdin mainita että jalkani turposivat kokoon 46(muuten 39) ja oli joulukuu joten käytin miehen lenkkareita..

Vierailija
4/5 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tehdään kevyempiä hoitoja koska lapsettomuuteen ei löydy syytä. Silloin saattaa saada kaksoset jos clomifeneilla irtoaa kaksi munasolua mutta tuskinpa. Alkionsiirtoon asti et edes joudu koska sinulle ei tehdä ivf-hoitoja kun todennäköisesti raskaudut inseminaatioista.

Jos haluat kaksoset, ole valmis keskosuuteen ja sen mukanaan tuomiin kuolema- tai vammautumisriskiin.

Jenkkilässä toki varmaan saa kaksoset rahalla.

Vierailija
5/5 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yllättäen saanut kohtuuni kaksi vauvaa ja uutiseen on ollut totuttelemista enkä todellakaan ole toivonut tätä : /

Siksi kiinnostaisi kovasti tietää, mitkä ovat ne syyt, jotka saavat sinut haluaamaan kaksosia.

Minä en tiedä vielä mitään kaksosarjesta, mutta pahoinvointi oli helvetillinen. Aika näyttää, mitä muuta tässä vielä koetaan...