Kerroin lääkärille, että olen juonut viikon ajan 10-14 annosta alkoholia per päivä, lääkäri kirjannut, että juopotellut rajusti!?
Kommentit (37)
Kyllä on. Ainoastaan alkoholisoitunut ihminen väittää muuta. Mulla olisi jo kamala darra vajaasta 10 annoksesta. Jos joisin noin kovasti niin uni tulisi silmää.
Ei ole mitään rajua, itsellä joskus meni vuosi putkeen yli 30 annosta päivässä,
Lääkärien mielestä varmaan on, kun saisi alkoa ottaa max 2 annosta viikossa.
Ei ole. Hommailla, mutta hyvä jos noin onnistuu. Ei tule kankkustakaan noista määristä.
No lueppa sieltä netistä ne rajat, joihin jokainen on ainakin kerran törmännyt.
Ihan päivässä rikot jo viikon rajan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Hommailla, mutta hyvä jos noin onnistuu. Ei tule kankkustakaan noista määristä.
Himmailua kirjoitin
Ei ole rajua, mutta kuka hullu kertoo lääkärille moista? Eihän niille koskaan voi olla täysin rehellinen.
Mitä pitäisi kirjoittaa? Maltillisesti ottanut muutamana päivänä? 😅
Mitä muuta tuo on? Kyllä tuo on jo ihan sairasta käytöstä.
Ihan juoppo olet. Hakeudu hoitoon.
Jos kuvittelet ettei ole olet kyllä valitettavasti erittäin pahasti alkoholisoitunut.
Ainoastaan alkoholisoitunut ihminen pystyy moiseen. Itsellä on max yksi kunnon känni ilta, korjaava päivä pieni känni ja seis. Ihan vaikea kuvitella, että joku kittaa noin päivästä toiseen.
Mies45
Vierailija kirjoitti:
On.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan alkoholisoitunut ihminen pystyy moiseen. Itsellä on max yksi kunnon känni ilta, korjaava päivä pieni känni ja seis. Ihan vaikea kuvitella, että joku kittaa noin päivästä toiseen.
Mies45
Niin ja minuakin haukutaan jo alkoholistiksi, kun korjailen. Siitä voit päätellä, että mitä tuo on.
Pientä naukkailua ja elämästä nauttimista. Ei ole rajua ryyppäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rajua, mutta kuka hullu kertoo lääkärille moista? Eihän niille koskaan voi olla täysin rehellinen.
Lääkärin on tarkoitus selvittää terveydentilasi ja syyt sen taustalla, jotta hän osaa suositella sinulle oikeanlaista hoitoa. Tämä on omaksi parhaaksesi.
Vierailija kirjoitti:
Ja sokeria yhden lusikan viikossa, karkkia ja limua kuluu päivittäin, olen terve kuin pukki.
24 oluttaa ja 1 litra viinaa menee päivässä enkä ole alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sokeria yhden lusikan viikossa, karkkia ja limua kuluu päivittäin, olen terve kuin pukki.
Oletko ihan varma? Joko hyvät geenit tai voi olla jo tervysongelmat vaanimassa.
On.