Mies on saamaton!!
Mitä mä teen?
Mies ei saa laskuja maksetuks ajallaan. Aina tulee huomautuksia, ennen maksoin niitä pois, mutta nyt en viitsi! Vituttaa niin sikana, menköön vaikka ulosottoon. Jos mä ne maksan, ni ei se niitä mulle takaisinkaan maksa, elelee vaan siivellä. Vittu.
Katon itselleni oman asunnon ja muutan yksin omaan asuntoon. Siinäpä sitten ihmettelee että mihin katos muija, pyöriskelköön sitten veloissaan.
Kommentit (9)
myös kävi aiemmin pari kertaa niin, että siivotessani laatikoita löysin miehen " piilottamia" laskuja. Eli hän tunki ne aina piiloon avaamattomina (jos niitä ei lue, ne eivät ole olemassa?) odottamaan palkkapäivää.
Nykyään minä hoidan meillä kaikki laskujen maksut, vaikka uskon, että myös mies voisi ne osata nykyään hoitaa kun saarnasin, että ne on pakko maksaa, eikä piilottelu auta.
Saan kuitenkin " mielenrauhan" nyt kun tiedän että kaikki on varmasti hoidettu.
Voisitteko te sopia, että sinä hoidat laskujutut yhteiseltä tililtä?
Miten olette selvittäneet tilanteen?
Mies on kuitenkin vielänuori (24), tuoko ikä lisää vastuuntuntoa? Vai otanko hatkat, muuttuuko se koskaan?
En paljon pyydä.. Vain sen, että maksaa omat laskunsa ja ajallaan, tai ainakin soittaa sinne ja sopii uuden päivän.. nyt se vaan antaa laskujen olla, menköön vaikka ulosottoon saakka, makselee kun jaksaa ilman minkäänlaista huolta.
aaargh
Sitten maksan pari kertaa tai kerran kuussa kun on rahaa, kaiken kerralla. Mä en tykkää laskujen maksusta,siitä että pitäisi monta kertaa kuussa aina olla maksamassa niitä... Välillä joku lasku voi joko ihan oikeasti unohtua, tai sitten vaan lykkäilen maksua niin kauan että tulee muistutus:P
Ei yhtään auta vaikka sanoo, että ne tulee paljon kalliimmiksin huomautuslaskuina (5 euroa vähintään lisää ja korot) ja joka laskun kanssa tekee aika paljon, puhumattakaan siitä, että saa stressata et onko se nyt maksanut ne taas.
Kyselen monta kertaa kuussa et tuliko laskuja, maksoitko pois.. Vastaukseksi saan vaan, että älä nyt taas alota.. selvä. Olen kokeillut sitäkin, etten kysele, annan olla vaan, mutta silloin se ei maksa sitäkään vähää.
Meillä ei ole yhteistä tiliä, minusta mies saa oppia maksamaan omat juttunsa, jollei opi niin ei tule mitään, minä en äidiksi ala. Menköön sitten ulosottoihin ja muihin, sitten mä lähden, olen sen hälle sanonutkin, mutta jos ei kiinnosta niin ei sitten vissiin kiinnosta. Kiva kun suhde kaatuu laskujenmaksuun.
Ei sen nyt luulisi niin helvetin vaikeeta olevan, etteikö niitä vois paria kertaa kuussa maksaa..
ap
Suoravelotuksella pitäs aina olla ne rahat siellä tilillä, ei se suostu..
ap
meillä vastaava tilanne. Ei tunnu järkipuhe auttavan. Itsekin taas asuntoa katselemassa/etsimässä.. Kun mieheltä vuokrakin " unohtuu" ja sekin kaatuu yksin mun niskaani,niin ei onnistu. Lupaa aina maksaa takaisin,mutta ei maksa ikinä. kaupassa kerää ison kasan ostoksia(turhuuksia) ja kassalla huomaa,että jäi rahat kotiin tai tekee katoamistempun ja taas lupaa maksaa takaisin,vaan ei varmasti maksa(mitä noita nyt vanhoja enää makseleen jne..). Rasittavaa! Ja mies on JO 34..
Onneksi meillä mies hoitaa kaikki laskut ja ajallaan.
Laskuja en enää maksa, sen päätin.. vaikkei miehellä nyt olekaan rahaa maksaa niitä, niin menköön ulosottoon enemmin, ei tee mitään, oppiskohan joskus?
ap
onko vain saamattomuutta vai eikö rahaa ole vaikka pitäisi olla?
Haiskahtaa vähän peliongelmaisen toiminnalta...