Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos matkakortin lataa Tampereella

Vierailija
10.06.2024 |

Miksi maksu on voimassa vasta 2 tunnin kuluttua, eikä heti? Eikö se ole hidas systeemi, ettei voi mennä bussiin 2 tuntiin. Esimerkiksi jos tilillä ei ole rahaa ja maksetaan käteisellä 10e.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kun toinen latauspiste lopetti, pitää mennä bussilla toiseen ja takaisin, siinä kuluu jo yksi maksu. Ellei vietä keskustassa 2h, mutta se voi olla joillekin liian pitkä aika.

Vierailija
2/7 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No useinkin se päästää läpi alle 2 tunnissa, mutta olen huomannut, ettei juniin kirjaudu sitä nyssemaksua alle vuorokauteen välttämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 2h on maksimiaika missä ne lupaa rahan siirtyvän kortille. Joskus olen ladannut 10min ennen bussiin hyppäämistä ja leimauslaite näytti lisäyksen. Ja tämähän koskee pelkästään netistä ostettua arvoa. Jos käy ärrällä tmv fyysisessä opaikassa lataamassa niin menee heti kortille.

Vierailija
4/7 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se 2h on maksimiaika missä ne lupaa rahan siirtyvän kortille. Joskus olen ladannut 10min ennen bussiin hyppäämistä ja leimauslaite näytti lisäyksen. Ja tämähän koskee pelkästään netistä ostettua arvoa. Jos käy ärrällä tmv fyysisessä opaikassa lataamassa niin menee heti kortille.

VR laite on näyttänyt lisäyksen, mutta ei oikeasti mennytkään läpi ja näkyi Nyssen järjestelmissä vasta vuorokauden päästä. Riippuu siis, millä laitteilla. Busseissa ei ole ollut ongelmaa ja maksu voi kirjautua vaikka puolen tunnin päästä latauksesta. 

Vierailija
5/7 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Se onkin hyvä. Sitten uskallan mennä keskustaan, ettei tarvitse miettiä liikaa.

Vierailija
6/7 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mistä lautauspisteestä ap puhuu frenkelistäkö? Mutta tosiaan millä tahansa ärrällä voi ladata ja raha siirtyy kortille heti. Itsekin tykkään ladata jossain muualla kuin netissä. Joku vkl kesti nettilataus pe-ma näkyvä lapsen bussikortilla. Onneks oli sisarus miltä lainata korttia.

Vierailija
7/7 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No useinkin se päästää läpi alle 2 tunnissa, mutta olen huomannut, ettei juniin kirjaudu sitä nyssemaksua alle vuorokauteen välttämättä.

Hyvä juttu. Tuli vain mieleen että mitä jos kuski jättää pysäkille. Mutta onneksi se latautuu nopeammin.