Oletko ollut turistina Usassa näin kesäaikaan? Oliko kivaa?
Kommentit (5)
Olin New Yorkissa heinäkuussa ja kivaa oli.
Olen ollut kesäaikaan New Yorkissa, New Orleansissa, San Franciscossa ja San Diegossa. Kahdessa ensiksi mainitussa on kesäisin aivan infernaalisen kuuma ja kostea ilma, siis aivan kamala. San Franciscossa oli ihana aurinkoinen, mutta aika viileä sää, ja San Diegossa varsin lämmin mutta ei painostava sää.
Eli sanoisin, että jos haluaa matkustaa USAan kesällä, niin (pohjois-)Kalifornia on hyvä vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kesäaikaan New Yorkissa, New Orleansissa, San Franciscossa ja San Diegossa. Kahdessa ensiksi mainitussa on kesäisin aivan infernaalisen kuuma ja kostea ilma, siis aivan kamala. San Franciscossa oli ihana aurinkoinen, mutta aika viileä sää, ja San Diegossa varsin lämmin mutta ei painostava sää.
Eli sanoisin, että jos haluaa matkustaa USAan kesällä, niin (pohjois-)Kalifornia on hyvä vaihtoehto.
Ai niin, olenhan minä ollut kesällä myös Phoenixissä, jossa päivän ylin taisi olla 47 astetta. Siellä on kuitenkin niin kuiva ilma, ettei kuumuus edes tuntunut ihan yhtä pahalta kuin esim. New Yorkissa. Mutta en kyllä silti menisi sinne kesällä uudestaan mistään hinnasta.
Olen ollut heinäkuussa New Yorkissa Manhattanilla shoppailemassa. Hirmu alennusmyynnit joka paikassa, ja oli todella lämmintä. Kauppoihin oli hyvä mennä viilentelemään. Ihana reissu. Tuostakin on jo 14 vuotta aikaa. Käytiin toki museoissakin, ajettiin hevoskärryillä, veneajelulla ym turistihommaa.
Ei noin ymparipyoreaan kysymykseen voi vastata. Taytyisi tietaa mitaa lomaltasi haluat, museoita vai mustakarhuja?