Te jotka pidätte vielä häpykarvoitusta?
Enäli millaista mallia tai minkä verran karvoitusta teillä on jos ette enää ajele kaikkea pois? Mielestäni luonnollisuuden arvostus on lisääntynyt ja itsekin haluaisin lopettaa seikkailun. Niin mietin vaan mikä malli Häpykarvoitusta on vielä siisti ja kaunista teidän mielestä . En juurikaan käy uimahalleissa Niin en ole nähnyt Eri tyylejä hetkeen.
Mitä mieltä mies teillä naisen alapääkarvojen määrästä?
Kommentit (138)
Lyhennän karvoja kyllä, koska pitkät karvat haittaavat sooloseksiä ja kutittavatkin. Olen nyt sinkku, eli siksi puhun vain sooloseksistä. Mutta en jaksa trimmailla ja muotoilla sen kummemmin.
Vierailija kirjoitti:
Lyhennän karvoja kyllä, koska pitkät karvat haittaavat sooloseksiä ja kutittavatkin. Olen nyt sinkku, eli siksi puhun vain sooloseksistä. Mutta en jaksa trimmailla ja muotoilla sen kummemmin.
Miksi painotat olevasi sinkku? Eikö sooloilu kuulu parisuhteeseen?
ja mitä karvoitus muka haittaa sooloa?
Hyi, ei kai kellään enää oo karvoja jos tajunnut että nykyään on tosi hyviä höyliä?? Tulee siistiä eikä haise kusipuska
Vierailija kirjoitti:
Posliini on kaunis
Niin on
Ja vain se
Vierailija kirjoitti:
Posliini on kaunis
Juurikin näin
Minulla haisee pillukarvat kuselle, hiivalle ja bakteerivaginoosille joten ajan pois kokonaan. N41
Mitä väliä sillä on, mitä mieltä me ollaan karvoista ja niiden muodoista. Kasvata kuule ihan oman mielen mukainen karvoitus sinne, ei sitä muilta tarvitse kysellä.
Noniin pojat menkääs vaikka potkimaan palloa tai pyöräilemään rantatielle.
Pysyy kyllä pitämättäkin. Nehän ovat terveyden vuoksi siellä.
Mulla on kolmio kummulla. En ole ikinä tykännyt täysposliinista, näyttää silmääni tylsältä ja oudolta. Huulet tykkään ajella kun haluan näköyhteyden niihin. Välillä annan ihan rehottaa, mutta harmittaa kun se välivaihe on niin inhottava ja pistelevä ja pehkon kasvattaminen vie aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, ei kai kellään enää oo karvoja jos tajunnut että nykyään on tosi hyviä höyliä?? Tulee siistiä eikä haise kusipuska
Virtsa on vesiliukoista, saippuaakin on helposti ja halvalla saatavissa. Höyläätkö haisevat hiuksesikin?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aika normaali sellainen kolmion muotoinen alue. Se on mielestäni kivoin ja miehen tykkää
Juu, mä ainaski tykkään että vaimollani on sellainen!
m47
Vierailija kirjoitti:
Incel is strong in this one.
menkääs lapset pelaan vaikka minecräftiä kun aikuiset palstailee
Posliini on kaunis ja kiihottava
Karvoista ei nää kuin karvat
Rumia ja ei edes nää mitään!!!
Minulla on aika normaali sellainen kolmion muotoinen alue. Se on mielestäni kivoin ja miehen tykkää