Persujen kannatus 6,7 prosenttia, se on MEGAROMAHDUS. Samaan aikaan vasemmisto iskee valtavaan voittoon, kannatus noussut 11,5 pros
Kommentit (971)
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus sai 25% ja SDP vaan 14%. Hallituksen toimilla on vahva kansan tuki.
Laskeppa oikeiston ja vasemmiston prosentit yhteen, voit yllättyä. Laske myös opposition prosentit, voit jälleen yllättyä. Vilkaise Li Anderssonin saama äänimäärä, vertaa vaikka toiseksi tulleeseen - älä lennä perseellesi. Lopuksi voit vielä googlettaa mitä tarkoittaa vaaliliitto.
Riikan olisi kannattanut valehdella vähemmän ennen eduskuntavaaleja. Siksi 6,7%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskeppa oikeiston ja vasemmiston prosentit yhteen, voit yllättyä. Laske myös opposition prosentit, voit jälleen yllättyä. Vilkaise Li Anderssonin saama äänimäärä, vertaa vaikka toiseksi tulleeseen - älä lennä perseellesi. Lopuksi voit vielä googlettaa mitä tarkoittaa vaaliliitto.
Jos ei nyt kuitenkaan aleta laskea et Keskustalle annetut äänet oli jotenki Li Anderssonin talouspolitiikalle annettuja ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Li saa 50 tonnia kuukaudessa rahaa jatkossa. Ostaako kirppisvaatteita ja soijamaitoa. En usko.
EU-vaaleissa on poliitikkojen ainoa tavoite päästä tienaamaan rahaa. Suomen 15 edustajalla ei ole mitään väliä 720 paikkaisessa parlamentissa.
Miksi Riikka ei antanut eilen haastattelua vaalitappiosta Ylen uutisille? Menikö pupu pöksyyn, jälleen kerran?
Vierailija kirjoitti:
Siksi 6,7% että 60% kansasta jäi kotiin. Eurovaalit eivät kiinnosta kansaa, koska vaikutusmahdollisuuksia ei ole. VAS sai 'suuren vaalivoittonsa' ansiosta 3 edustajaa 720 paikan parlamenttiin - Timo Vornasen eduskuntaryhmällä on suhteessa enemmän vaikutusvaltaa.
Aikooko persut ratsastaa kauankin mmuutolla?
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti. Kunhan elinkeinoelämä alkaa raahaamaan täänne ulkomaalaisia töihin, alkaa kakkoskierros ulkomaalaisten vihaamista - naisten sijasta ne viekin työt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti. Kunhan elinkeinoelämä alkaa raahaamaan täänne ulkomaalaisia töihin, alkaa kakkoskierros ulkomaalaisten vihaamista - naisten sijasta ne viekin työt
Jos mä nään joskus kaapupukusen somalinaisen töissä mä piirrän raksin seinään. Ja mä kuitenki nään kaapupukusia somalinaisia töissä ku asun itäkeskuksessa.
Meiltä ei saa viedä tukia, kaikkien ei tarvitse tehdä töitä vaan se on rikkaiden, valtion tehtävä elättää meidät muut.
Esim minä olen taiteija ja minun keskityttävä seuraavaan insipiraatiooni, en tosin tiedä minkä alan taiteija olen mutta kai se joskus selviää.
Kyse oli EU vaaleista eikä kerro kannauksesta tarpeeksi..äänestysprosenttikin jäi niin pieneksi. Lähinnä henkilöä äänestettiin eikä puoluetta -näin toimin itsekin. En edes tiennyt, minkä puolueen listoilla henkilö oli. Laitavasemmisto jäi kuitenkin marginaaliin kun kyse on mepeistä, vaikka saikin äänivyöryn täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi 6,7% että 60% kansasta jäi kotiin. Eurovaalit eivät kiinnosta kansaa, koska vaikutusmahdollisuuksia ei ole. VAS sai 'suuren vaalivoittonsa' ansiosta 3 edustajaa 720 paikan parlamenttiin - Timo Vornasen eduskuntaryhmällä on suhteessa enemmän vaikutusvaltaa.
Edellisissä EU-vaaleissa äänestysprosentti oli 40,8 joten persujen tappio ei selity sillä.
Tiedättekö muuten mille ryhmittymälle EU-parlamentissa Liin ja koko vasemmiston äänet menivät? Käykääpä parlamentin sivuilla ellette tiedä...mutta varoitan tieto saattaa luoda ahdistusta.
Vierailija kirjoitti:
Meiltä ei saa viedä tukia, kaikkien ei tarvitse tehdä töitä vaan se on rikkaiden, valtion tehtävä elättää meidät muut.
Esim minä olen taiteija ja minun keskityttävä seuraavaan insipiraatiooni, en tosin tiedä minkä alan taiteija olen mutta kai se joskus selviää.
Eikö riikka ole vielä keksinyt niistää taiteilijoiden apurahoja liiveihinsä? No, eiköhän sekin kohta toteudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei nyt kuitenkaan aleta laskea et Keskustalle annetut äänet oli jotenki Li Anderssonin talouspolitiikalle annettuja ääniä.
Ei ne realiteetit kepulla spekuloimalla mihinkään muutu. Sitäpaitsi kepu pettää aina ja yhtä sujuvasti kuin persutkin. Eli älä laske kepun, saati persujen varaan yhtään mitään, paitsi jos olet hyväuskoinen höynäytettävä naiivi. Tai kuten persujen puoluejohto kannattajistaan puhuu: Hyödyllinen idiootti.
Vassulle tuli paha mieli, kun se nyt yhtäkkiä tajusi, ettei Li enää olekaan eduskunnassa kiekumassa
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän vasurit kuvittelevat hyödyntävänsä vaalivoittonsa Suomessa...
Eiköhän saada Ylelle tuotapikaa reality Li Brysselissä :D
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun se on tarpeellista
Vielä se ei ainakaan ole muuttunut tarpeettomaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellisissä EU-vaaleissa äänestysprosentti oli 40,8 joten persujen tappio ei selity sillä.
Ei ollut, vaan 42,8 jos näillä parilla prosentilla nyt ylipäänsä mitään merkitystä edes on
Kyl tää on karmivaa ja kauhistuttavaa että ku tulee 80 vuotta Neuvostoliiton suurhyökkäyksestä Kannakselta joka torjuttiin 250.000 ihmistä äänestää naista jota omien sanojensa mukana inhottaa Suomileijonasymboli ja jonka poliittisia esikuvia on Jaakko Laakso ja Taisto Sinisalo.
Ei täs oo mitään hauskaa vaan tää karmii mua et suomalaisista löytyy niin paljon niitä.