Persujen kannatus 6,7 prosenttia, se on MEGAROMAHDUS. Samaan aikaan vasemmisto iskee valtavaan voittoon, kannatus noussut 11,5 pros
Kommentit (971)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÖYHILTÄ EI LEIKATA!
t: RIIKKA PURRA
(huutonaurua)
Menehän töihin siitä.
Sorry kakara, olen jo vanhuuseläkkeellä. Sä maksat! (Huutonaurua)
tähän suuret ikäluokat ovat erikoistuneet; ensin luodaan yhteiskunta, jonka ylläpitoon ei ole varaa. Sitten siirrytään eläkejakojärjestelmän puitteissa eläkkeelle ja nauretaan päälle
Vierailija kirjoitti:
Riikka leikkaa omilta äänestäjiltään ja tässä tulos. Voiko tyhmempää politiikkaa enää tehdä? Kertoo kaiken persujen äö:stä.
Riikka hallitsee poliittisen itsemurhan tekemisen erinomaisesti! Siihen se sitten jääkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÖYHILTÄ EI LEIKATA!
(huutonaurua)
Menehän töihin siitä.
tähän suuret ikäluokat ovat erikoistuneet; ensin luodaan yhteiskunta, jonka ylläpitoon ei ole varaa. Sitten siirrytään eläkejakojärjestelmän puitteissa eläkkeelle ja nauretaan päälle
Siinähän maksat, niin minäkin tein. Älä suotta yritä lässyttää mitään. Olen maksanut sinunlaisen paskiaisen koulutuksenkin - vaan hukkaan menneet nekin verot. Vaan nyt on sinun vuoro maksaa. Jos ei käy, senkun muutat vaikka timbuktuun täältä loisimasta.
Persut unohti heti vaalilupaukset ja nyt muka ihmettelevät, miksi kävi näin.
Vierailija kirjoitti:
Mites nyt suut pannaan, trollit? Syökää paskaa.
Persut, Bon appetit! 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme päivää aiemmin gallupissa oli persujen kannatus 16,5 eli eihän tuo vaalitulos ole todellinen luku kannatuksesta. Henkilövaali, ei puoluevaali.
Gallup on gallup. Vaalit ratkaisee. Persut on 7 % puolue.
Prosenttijengi. Enää nahkaliivit päälle.
Ja punamustaruudullinen flanellipaita nahkahousujen kera. Junttiuden multihuipentuma! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÖYHILTÄ EI LEIKATA!
(huutonaurua)
Menehän töihin siitä.
Aatteles jos ne olisi käyttäneet kondomia, et sinäkään täällä ulisisi?!
Voi tuossa olla osa sitäkin, että persut ei oikein välitä koko EU:sta niin eivät ehkä halunneet äänestääkään sinne ketään. En ymmärrä, miksi tynkkysen piti sinne sitten päästä, eikös hänkin ole EU-vastainen.
Menkää töihin täältä vetelehtimästä!
Viitasaarelta tavoitettu Teuvo Hakkarainen: "Perussuomalaisissa on pohjoiskorealainen meno"
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010487165.html
Persujen romahdus oli ansaittu ja itseaiheitettu. Goodbye 😂
Mautokaupan kaljassakin on enemmän prosentteja,kuin persujen vaalituloksessa.
Siinä vähän erilaista näkökulmaa EU vaalien tulokseen.:
NEWS: Right-wing parties dominate at european elections, large influx of voters & first-time-voters
Li Andersson 247 604 ääntä
Perussuomalaiset 139 019 ääntä
Pikantin lisän tuo tulokseen se, että Tynkkynen on se ainoa persu joka Brysselliin pääsi. Ai että.
Vierailija kirjoitti:
Li Andersson 247 604 ääntä
Perussuomalaiset 139 019 ääntä
EUn johto lupasi että laitavasemmistolle ei anneta periksi.
Purra ei osaa vielä politiikan kaksinaamaista peliä hyvin.
Li Anderssonin ansiota. Hänestä pidetään. Purrasta ei.
Vierailija kirjoitti:
Li Anderssonin ansiota. Hänestä pidetään. Purrasta ei.
Oliko Purra ehdolla? Suomalaiset ovat yllättävästi heilahtaneet laitavasemmistoon, niin että EU:takin pelottaa.