ei kiinnittynyt...ehkä
Heissan,
uusi kirjoittelija.
Mulla oli viime kierrossa lähes varma tunne siitä, että hedelmöityminen tapahtui. Rinnat kasvoivat huomattavasti ym. Nyt mietin, että ehkä munasolu ei suostu kiinnittymään.
Onko muilla kokemuksia tällaisesta haamuhedelmöitymisestä? Voivatko hormonit vaikuttaa oikeasti jo ennen kiinnittymistä? Olen nappaillut ehkä liian usein ibuprofeiinia, sain vasta tietää että se saattaa estää kiinnittymisen.
Puuh, kärsimätön ja turhautunut yrittäjä.
Kommentit (2)
Kiitos viestistä! Juu, noin se varmaan meni. Enkä usko, että raskaushormonit oli kohollaan, mutta mun keho kyllä tuntui siltä että oon raskaana.
Yritän kans olla rauhallisesti ja odotella, mutta vaikeetahan tuo on, kun kovasti toivoo sitä raskautta ja lasta. Kävin ultrattavana ja kaiken pitäis olla ihan kunnossa ja ovulaatiotkin poksahtelee ajallaan.
Lopetin kans heti ibuprofeiinien napostelun. Gynis vähätteli, mutta löysin ihan väitöstason tutkimuksen siitä että ne saattaa heikentää kiinnittymistä. Varmuuden vuoksi ainakin pannassa.
Tsemppiä ja voimia!
me vasta puoli vuotta yritetty.
Termi taitaa olla kemiallinen raskaus olisikohan sinulla sellainen kyseessä? Munasolu hedelmöittyy ja hipaisee kohdunpintaa, muttei kiinnity. Tämä aiheuttaa aikaisia plussia ja herkimmille mahdollisesti raskausoireita. Periaatteessa ainakaan raskaushormonitaso ei nouse jos kohdunpintaan ei kosketusta..
Kuulin myös että ibuprofeiini saattaa estää ovulaatiota ja heikentää kiinnittymistä. Meillä ainakin buranat pannassa!!
Parivuotta yritystä takana, nyt km:n jälkeen rauhallinen olo siis ei skitsoilua, oireiden vahtimista.. parempi kun ei kovasti toivo niin ei tarvitse isosti pettyä. Tunteet heittelee, ei oikein tiedä mitä pitäisi ajatella..
Jatketaan yritystä!!! =)Mami kp19 (yk1 tyhjennyksen jälkeen)