Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroahdistusta?

29.01.2007 |

Hei!

Onko kellään kokemusta tai vinkkejä?

Meillä 8 kk on nyt heräillyt kuukauden pahimpinä öinä vartin-tunnin välein itkemään. Tyyntyy nopeasti kyljen käännöllä ja jatkaa uniaan mutta äiti ja iskä alkaa olla väsy katkonaisiin öihin...

Hampaita on 2 ja nyt ei uusia tulossa varmaankaan ei ole kipeä ja syöty öisin viimeksi 5 kk iässä joten " palveluun" ei ole tottunut öisin. Viimeviikolla nukkui yhden koko yön 21-07 heräämättä että osaa kyllä joskus yllättää. Olisko tämä nyt sitten siitä eroahdistuksesta johtuvaa ja mitä voimme tehdä?

Jossain luki että se on hyvän kiintymyssuhteen merkki ja menee ohi, mutta koska ja voiko tosiaan mitään tehdä auttaakseen.

Tv. väsynyt äippä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enyone....

Vierailija
2/4 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vastausta kysymykseesi,mutta meillä on ihan sama tilanne.Paitsi vielä syödään yöllä noin kaksi kertaa ja vauveli on 8kk.

Meillä on ollut " vasta" viikon heräilyjä,ymmärrän tunteesi, kyllä on todellakin hermot koetuksella yön pimeinä tunteina.Täytyy vaan yrittää pitää ittensä rauhallisena,ettei vauvakaan vaistoa.

Kääntely, tutti,silittely auttaa meillä,jos auttaa.Oon välillä käynyt keinussakin istumassa ja hyräilemässä,hyvin kyllä nukkuu siihen.Mutta sänky ois kivempi nukkumispaikka...

Epäilen hampaita meilläkin..2 alas tullut 6kk iässä.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, nyt meidän poika on aloittanut ihmeellisen kitinän..jo päivisin, kun näkee vähänkin minun liikkuvan. Ja heti rauhoittuu ja ilostuu kun otan syliin. Menee kyllä välillä hermot kovastikin. Kulmahammas on kyllä puhkeamassa, joka voi aiheuttaa myös hermostuneisuutta hänellä,mutta kun hän kuitenkin rauhoittuu syliin. Viime yönä oli myös rauhatonta, ja kun piti kättä selän päällä, niin hetken päästä rauhoittui. Just kun itse olen alkanut nukkumaan kuusi-seitsemän tuntia yössä ja suunnittelen jo hieman jonkinlaisia osa-aikatöitäki,niin en sitten tiedä, jos tuo alkaakin voimakkaan eroahdistuksen, jaksanko töitä.

Vierailija
4/4 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille! Ainakin meitä kohtalotovereita siis on... Jaksuja kaikille!

Viime yö oli HYVÄ! Vain kaksi kertaa jouduin nousta ja kääntää vauvan kylkeä ja vähän kädellä silitellä ja muutaman kertaa riitti minun ääni vauvalle lohdukkeeksi...