Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys yh-äideille: Miksi sinulla ei ole miestä?

Vierailija
09.06.2024 |

Tunnen pari ihan nättiä nelikymppistä yh-äitiä, joilla on n. 10v lapsi, mutta tietääkseni viimeinen parisuhde on ollut lapsen siittäneen miehen kanssa ja suhde päättynyt ennen lapsen syntymää.

Onko se tietoinen ja oma valinta vai onko toisen miehen lapsi vain niin totaalinen deal breaker, ettei uutta miestä ole helppo saada?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä niitä epävakaita nuoria kasvaa vailla miehenmallia. Ja ihan vaan koska naiset niin haluaa.

Miten niin ilman miehenmallia. Se ettei samassa asunnossa sellaista asu, ei tavoita ettei niitä miehenmalleja olisi lapselle tarjolla. Vai kasvatettiinko sinut tynnyrissä ilman mitään kodin ulkopuolisia ihmisiä?

Niinpä.Meillä on pappa, eno,futisvalmentaja,eskariope jne...Eli ihan riittävästi malleja.Toisin kuin naapurin juoppo pettäjämies,joka vielä lyö vaimoaan.Siinä ydinperheessä varmaan hyvää mallia.

Ja kaikki polkevat äippää vuoronperään...huh huh kovaa hommaa.

Vierailija
62/74 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ole kuin peräkammarinpoikia ja juoppoja vapaana. En jaksa aloittaa sellaisen kouluttamista mieheksi kun lapsetkin pitää kasvattaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vakkarihoito joka on myös hyvä kaveri on paljon helpompaa. Lapsi on jo 14v, menee kavereiden kanssa, mulla on kerrankin aikaa tehdä mitä haluan. Ei tarvitse miettiä lastenhoitoa, parisuhde kiemuroita jne. Ja jos kaipaa läheisyyttä on tämä kaveri. Yksinkertaisesti on miljoona kertaa helpompi olla sinkku. Ehkä sitten kun lapsi muuttaa omilleen voisin harkita suhdetta, nyt en tahdo sotkea uutta miestä teinin elämään. 

Vierailija
64/74 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hankkia kokonainen sika, jos haluaa silloin tällöin vähän makkaraa?

Vierailija
65/74 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa, että ei ole miestä? Siis ei avio/avopuolisoa?

Olen yksinhuoltaja ja mulla on ollut tapailu/seksisuhteita. Mutta en halua mitään vakavampaa, sillä lapsen elämä menisi siitä kuitenkin sekaisin (ja niin toki omanikin). Lapselle olisi tosi iso muutos, jos elämään saati meidän kotiin asumaan tulisi joku uusi mies. Ryhtyisin siihen vain, jos olisin todella todella rakastunut eikä ketään niin sykähdyttävää henkilöä ole tullut vastaan. Meidän arki toimii näin hyvin. Olen ajatellut, että jos ei ihmeitä käy, elän näin siihen saakka kun lapsi muuttaa omilleen.

Yh:t on ilmeisen helppoja. Harva heidän kanssaan mitään vakavampaa haluaakaan.

Vierailija
66/74 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinhuoltajan tuet ja edut on Suomessa oikeasti maailman parhaat. Varsinkin jos on julkisella töissä, varhaiskasvatuksesssa tai sairaanhoitaajana. Saa asustella vaikka Kampissa - kaikki on valmiiksi pedattu.

Eihän siihen miehiä enää välttämättä tarvitakaan, eikä kukaan välitä katsoa edes, millaisia lapsia sieltä tulee perässä. Saa olla pihalla kuin lumiukko ja uskoa kaiken maailman salaliittoteorioihin. 

Miksi julkisen puolen naispuoliset työntekijät on sulle pakkomielle ja jauhat heistä useissa viesteissä ja aloituksissa? Joko olet mielenterveyspalveluiden piirissä? 

Vierailija
67/74 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kannata ottaa yhtään miestä, Suomessa suurin osa on narsisteja, psykopaatteja, perheväkivaltaisia, sosiopaatteja...

Ja näiden kanssahan nämä tämänkin saitin naiset ovat aikoinaan pariutuneet ja perustaneet perheet. Kunnes sitten (kuinka ollakaan) ovat lopulta yksinhuoltajina "voimautumassa" tinskussa, tai jossain muussa deittipalvelussa.

Vierailija
68/74 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukattu niin perusteellisesti,  etten ole uskaltanut päästää ketään lähelle enää.

Vierailija
69/74 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun puolesta vastaan: Tuli äidiksi 17-vuotiaana ja uudelleen 20-vuotiaana. Erosi miehestään ennentoisen lapsen syntymää. Ei ole käynyt kuin peruskoulun, ei ole koskaan tehnyt palkkatöitä. Alkoholisoitui alle kolmekymppisenä  ja lapset otettiin teineinä huostaan. Ei ole isäpuolikandidaatteja ollut kuvioissa, helpon pillun perässä juoksijoita sitäkin enemmän.

Vierailija
70/74 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoli!

Vierailija
71/74 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotiaan tutustuttaminen johonkin, mistä ei ole mitään takuuta, on oman arvomaailmani vastaista. Mulla olis ottajia, mutta laitan äitiyden ja lapsen etusijalle. Miehet ei pysty tarjoamaan sellaista, mikä me tarvitaan, joten parempi näin. Pitäisi tulla lapsen kanssa toimeen, tarjota malliesimerkki lapselle, kestää lapsen testaaminen, jonka lapsi varmasti kokeilee.... ja tässä roolissa tulis pysyä pitkään (en etsi parin vuoden romanssia). Nämä siis sen lisäksi, että on minusta kiinnostunut. Ulkonäkö tässä nyt se viimeinen asia on.

Vierailija
72/74 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimeni on niin väljä kolmen alatiesynnytyksen jälkeen etten kelpaa enää miehille. N34

Vierailija
73/74 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti sain miehen vaikka oli 3 valmista lasta. 3v olin yh. No tietty olin fiksu, koulutettu,  työssäkäyvä, kivannäköinen, hoikka ja siro itsenäinen nainen joten tarjontaa oli hyvin.

Valitsin parhaan, nyt 29v yhdessä

Vierailija
74/74 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emättimeni on niin väljä kolmen alatiesynnytyksen jälkeen etten kelpaa enää miehille. N34

Ja mulla 4:n jälkeen niin tiukka että mies pyytää armoa:) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi