Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuorineuvos Lasse Kurkilahti tienaa hulppeaa 60 000 euron eläkettä ja murisee veroista.

Kommentit (161)

Vierailija
101/161 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi osa menee tuottavampaan kohteeseen ja käyttöön: Lassen saama 50 % vai yhteiskunnan saama 50 %? Villi veikkaukseni on, että Lasse osaa laittaa rahat poikimaan yhteiskuntaa paremmin. Liekö se edes niin villikään tarkemmin ajateltuna...

Vierailija
102/161 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii laittaa linkkiä, koska pääosin palstalaiset vihaavat rikkaita mulkkuja. Niin kuin kuuluukin vihata paskoja, rikkaita ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/161 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fortumin Lilius, jonka eläke oli n. 43 000 on jäänyt kakkoseksi. Miten hän mahtaa pärjätä? Vaikeaa varmaan on.

Vierailija
104/161 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisaammalta vaikuttaa kuin sinä. Hän on eläkkeensä tienannut ja elättänyt veroillaan teitä kotona makaavia laskureita. Jos ei tuollaisia olisi, niin kuolisitte nälkään vi**n valittajat. 

Eläthän sinäkin sosiaalituilla.

Ja sinä olet joku Isadora-selvännäkijä luojan armosta. Valitettavasti pieleen meni. 

Ei mennyt. Larppaat täällä jotakin rikasta, vaikka olet pelkkä katkeroitunut inceli ilman naista ja rahaa.

Sitä toisesta luulee mitä itse on. Rikkaat ne elättävät sinuakin kiittämätöntä vasemmistoköyhäilijää.

Yhyy yhyy, äitii!😄

Vierailija
105/161 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisaammalta vaikuttaa kuin sinä. Hän on eläkkeensä tienannut ja elättänyt veroillaan teitä kotona makaavia laskureita. Jos ei tuollaisia olisi, niin kuolisitte nälkään vi**n valittajat. 

Eläthän sinäkin sosiaalituilla.

Ja sinä olet joku Isadora-selvännäkijä luojan armosta. Valitettavasti pieleen meni. 

Ei mennyt. Larppaat täällä jotakin rikasta, vaikka olet pelkkä katkeroitunut inceli ilman naista ja rahaa.

Sitä toisesta luulee mitä itse on. Rikkaat ne elättävät sinuakin kiittämätöntä vasemmistoköyhäilijää.

Yhyy yhyy , äitii 😄😄😄😄😄

Vierailija
106/161 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että Suomessakin pörssiyhtiöiden johtamisesta saa edes säällisen korvauksen. Pikkurahoja nuo ovat maailman ökyimpiin tyyppeihin verrattuna. Turha kadehtia luusereiden heidän ansioitaan.

Vierailija
107/161 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmaan on ratkaisu: eläkekatto 5000 euroon niin maksettavan veron määrä.pienenee. 

Vierailija
108/161 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että Suomessakin pörssiyhtiöiden johtamisesta saa edes säällisen korvauksen. Pikkurahoja nuo ovat maailman ökyimpiin tyyppeihin verrattuna. Turha kadehtia luusereiden heidän ansioitaan.

No kemirakin oli valtion yritys ja mikälinhuonosti olis mennyt niin veronmaksajien rahoilla sekin oltaisiin pelastettu kuten nykysin forttumin ja finnsirin kohdalla tehdään.

Muuten ollaan niin muka pörssiyrityksiä ja tuottoja jaetaan boonuksina jjanpalkitsemisina johtajille tekipä miten huonoja päätöksiä tahansa

Vierailija
109/161 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmaan on ratkaisu: eläkekatto 5000 euroon niin maksettavan veron määrä.pienenee. 

Tämä!

Vierailija
110/161 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Han har all orsak att vara förbannad på Finland som svek alla pensionärer utomlands. Finland är ett fullkomligt skit land för bildade som har efterfrågan utomlands. Emigrationen kommer att öka ytterligare, trots EU rekord sedan millennieskiftet.

Painu vittuuuuuuuun täältä paskakasa!!!!!!

Vierailija
111/161 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rikkaat ne elättävät sinuakin"

Kyllä. Se on painava taakka. Pakkohan niitä on jotenkin "elättää", koska eihän niille viitsi palkkaakaan maksaa kun omat rikkaudethan siinä hupenevat kaiken maailman "kansalaisille".

Ihmisiä on muutenkin liikaa eli kaikille vain riitä. Ja tuhlaisivat sen kuitnekin johonkin mihin lie humpuukiin. Parempi vain kaikille että pysyvät köyhinä niin me sitten annamme niille köyhille, jotka vaikuttaa kivoilta.

Vierailija
112/161 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veroista valittajille on muutenkin ratkaisu olemassa. Jos tuntuu, että maksaa kohtuuttoman paljon veroja, niin voidaan pienentää palkkaa/eläkettä niin pieneksi, että alkaa veroprosentti tuntumaan kohtuulliselta. Tämä on aina vaihtoehto.

Vierailija
113/161 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Turha kadehtia luusereiden heidän ansioitaan."

Jep. Jos ei oikein osaa tehdä mitään niin vaikea kyllä rikastuakaan. En kuitenkaan näe, että tämä kyseinen hemmo olisi älyn lahjoiltaan ylivertainen verrattuna muihin, että ei tuota summaa pysty taidoillakaan perustelemaan. Eli millä sitten?

Vierailija
114/161 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät, että silloin Lasse olisi voinut lopettaa eläkemaksujen maksamisen jo työuransa alkupuolella, olisi sijoittanut rahat sen sijaan itse ja olisi nyt vielä huomattavasti rikkaampi kuin nyt on? 

Eläke on itse maksettua rahaa josta työeläkeyhtiö pitää huolta siihen asti kunnes tulee eläkeikään ja voi alkaa nostamaan itse järjestelmään tallentamiaan rahoja ulos. 

Vierailija
115/161 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät, että silloin Lasse olisi voinut lopettaa eläkemaksujen maksamisen jo työuransa alkupuolella, olisi sijoittanut rahat sen sijaan itse ja olisi nyt vielä huomattavasti rikkaampi kuin nyt on? 

Eläke on itse maksettua rahaa josta työeläkeyhtiö pitää huolta siihen asti kunnes tulee eläkeikään ja voi alkaa nostamaan itse järjestelmään tallentamiaan rahoja ulos. 

On reilumpaa, että kaikki elävät tätä järjestelmää samoilla säännöillä. Jos sinulla on huippukorkeat tulot ja huippukorkea eläke, olet harvinaisen hyväosainen tässä järjestelmässä. En kehtaisi vielä valittaa päälle, että "miksi minä en saa enempää?" Elämäsi olisi voinut mennä toisin, olisit saanut aivohalvauksen, loukkaantunut jne. ja sinusta olisikin tullut pitkäaikaistyötön. Silti olisit ollut osa tätä järjestelmää.

Vierailija
116/161 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse on Hjalliksen jälkeen Suomen toiseksi komein mies!

Vierailija
117/161 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörssiyhtiöiden " johtajat" ovat pelkkiä paskiaisia tässä maailmassa. Ahneita tyyppejä, jotka vievät eri maissa toimivat tavalliset ihmiset irtisanomisien ja  työttömyyden paskaan maailmaan. 

Vierailija
118/161 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä pitäisi kaikilla olla sama vero% kuin hänellä, silloin Suomi olisi oikea hyvinvointivaltio.

Meillä pitäisi kaikilla olla velvollisuus tehdä työtä,varsinkin heillä, jotka yhteiskunnantukia nostavat. Heilläkin tulisi olla työvelvoite, että saavat sen rahan. Miksi tekemättömälle annetaan ilmaista rahaa, jonka joku toinen on veroina maksanut yhteiskunnalle työtulostaan. Velvoitetöitä voisi olla ympäristön puhtaanapito, tien varsien siivous, pusikkojen raivaus, räkäisten bussipysäkkikatosten pesu, vanhusten avustaminen pihatöissä, lasten puistoissa valvonta jne jne. Saisivat samalla liikuntaa niin se lauskamatokin poistuisi kehosta nopeammin. 

Harhaisena on varmasti vaikea elää

Mitä harhaisuutta tuossa on. Kyllä ne selitykset miksi ei saa työtä ja miksi ei voi töihin mennä ovat juuri sitä teidän omaa harhaisuutta. 

Vierailija
119/161 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On reilumpaa, että kaikki elävät tätä järjestelmää samoilla säännöillä. Jos sinulla on huippukorkeat tulot ja huippukorkea eläke, olet harvinaisen hyväosainen tässä järjestelmässä. En kehtaisi vielä valittaa päälle, että "miksi minä en saa enempää?" Elämäsi olisi voinut mennä toisin, olisit

Sitähän Lasse juuri haastattelussa peräänkuuluttaa, että kaikille olisi samat säännöt. Miksi hyvätuloisen eläkeläisen eläkkeestä menee enemmän veroa kuin saman summan palkkana saavan palkasta?

Ei hän haastatteluissa ole valittanut verojen maksua, vaan kritisoi tätä ns raippaveroa joka lätkäistään vielä tuloveroprosentin päälle.

Eli olette Lassen kanssa ihan samoilla linjoilla, samat säännöt kaikille. 

Vierailija
120/161 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahne mikä ahne, toivottavasti edestään löytää. Todennäköisesti on verorahoista hyötynyt ja paljon, mutta kunhan kukaan muu ei pääse hyötymään. Minä minä minä, eikä kukaan muu.