@@@HAAVEILIJAT VKO 5@@@
Kommentit (18)
Moikka kaikille!
Esikoiseni on päikkäreillä, tulin uudelleen tutustumaan näille sivuille. Olin jo unohtanut ekan odotuksen jäljiltä jo salasanankin. Rekisteröidyin nyt sitten uudelleen. Mieheni kertoin miulle perjaintaina yllättävän asian näin: " Kesällä aletaan tuunaamaan sitten meille toista lasta." Olin just päivällä miettinyt, et pitäiskö laitattaa kierrukka, kun olin saanu miehestä sellasen käsityksen, ettei meille tuu vähää aikaa toista lasta. Mut nyt... Ihanaa pääsen haaveilemaa oikein kunnolla ja arvatkaa ootanko kesää innolla.
Pakkas terkuin Tytikkä
Ihanaa, et joillakin tuo miehen käännytys onnistuu. :) Mun oma mies on siis rauhanturvaajana tällä hetkellä, tulee vasta lokakuussa takaisin, et se näistä tän vuoden käännytyksistä ja yrittämisen aloittamisesta. :/ On se pikkasen asiaan ehkä myötämielisempi tätä nykyä, ennen oli vastaus aina jyrkkä ei. Hienovaraisesti kysyi ennen kuin lähti reissuun, et miten ois ens vuonna tähän aikaan. Vastaus oli ettei voi luvata mitään, mutta asiaa voidaan kyllä vakavasti harkita.
Mitä muille kuuluupi? Mun pitäs kammeta itteni kirjastolle. Blaaaaaaaah. Tansem, meidän pitäs laittaa sellanen tsemppauspiiri pystyyn, et päästäis tän koulun kans etiä päin. ;) Ennen ku ukko lähti niin sehän sanoi, et kun mä valmistun niin juniorin valmistelu vois alkaa. Nyt ku se sitten lähti niin mä oon ihan stopissa täällä.
Nostanpa vähän pinoa ettei kovin kauas jouduta..
Täällä kaunis ilma..
Katsotaan mahdoinkohan löytää miestä..
KP
KP: Edistystä miesrintamalla? Tsemppiä, kyl se siitä lähtee:)
Tansemille ja Kinttuselle opiskeluintoa!
Ja niitä miehenkäännytyssäteitä kaikille~~~~~~
Meille ei ihmeempiä kuulu, nyt jännätään oisko tärpännyt, tosin luulen tädin rynnistävän paikalle millä hetkellä hyvänsä:(
Milenna kp 30/30-32
Milenna kiitos..
Ehkäpä.. saa nähdä mitä tapahtuu.. koska ei tullut tämä mahdollinen mies mitään parhaimpaan tilanteeseen..
Koska tuossa melkein kaksi viikkoa sitten yksi mies periaatteessa hyväksikäytti mua.. Ja nyt saan pelätä että olenko raskaana vai en..
KP
Heipä hei.
Mulla onki mennyt tässä pitenpi aika viimesimmästä. Sain mukavan työpaikan, ja nyt meneekin sitten viikon hirmu vauhtia, kun päivät on koulussa ja illat töissä. Aika rankkaa on, täytyy sanoa, mutta kyllä sitä kivassa työssä jaksaa! Kohta pitääkin olla taas jo menossa...
Miehen käännytys on edelleen menossa, tai siis kosinnan odotus. Ei se vaan oikeen tajua, että nyt eikä kohta. Mä oon (harvinaista kyllä) kerrankin ajatellut myös raha-asiaa, jos jäisin tämän vuoden puolella äitiyslomalle, saisin tuplasti rahaa kuin jos jäisin ens vuoden puolella vasta lomalle. Kannattaishan se siis yrittää siihen! :) (Rahaahan mä vaan aattelenki...:P)
Mulla on ollu menkat hukassa kohta kaks vuotta, paitsi syksyllä ne tuli takas ihan normaalisti, mutta oon kuitenki juossu sen takia lääkärissä moneen otteeseen. Tänään totesivat, ettei mussa mitään vikaa oo, ne tuli takas kun laihduin 12 kiloa! :) Vielä olis toki pudotettavaa, mutta positiivista on se, että niitä lapsia voi siis saada ihan normaalisti. Mulla oli melkonen pelko päällä aiemmin.
Jeps, töihin taas. Tsemppiä kaikille sitä tarvitseville tasapuolisesti!
-p
Ohoh, olipa jo tiputtu kauas. Vähän laiska oon ollu itekin kun en oo saanut aikaiseksi tänne kirjotettua...
Kinttunen:
Voi, kun saiskin tsempattuatuon koulun suhteen...Mitä vähemmän mulla on koulua sitä vähemmän mä siellä tunnun viihtyvän :( Nytkin ois vaan neljänä päivänä viikossa kaks tuntia koulua mutta ei vaan jaksa raahautua niitten parin tunnin takia koululle :/ Ens viikon tenttiin oon sentäs vähän saanut luettua. Tsemppiä kovasti sullekin opiskeluun!
KP:
No voihan harmi, et sun kohdalle on taas osunut tuommoinen idiootti mies :( Kovasti vaan voimia sulle, että toipuisit tuosta kokemuksesta! Ehkäpä tämä uusi tuttavuus olisi jo se oikea ja osaisi kohdella sua kunnolla ja rakastavaisesti.
Tervetuloa mukaan Tytikkä, ja mukavaa, että olet jo saanut ajankohdan mitä odotella :)
Milenna:
Mitenkäs kävi? Pääsitkö testaamaan asti vai alkoiko menkat?
Pohjankruunu:
Minäkin mietiskelin joku aika sitten noita raha asioita että milloin ois ollut hyvä jäädä äitiyslomalle että ois saanut parhaan mahdollisen rahan, mutta se aika meni jo, valitettavasti. Nyt en sitten oikein tiiä et miten se opiskelijoilla on, voiko saada työtulojen mukaan äippärahaa, jos peruu opintotuen, kun niin oon noista kelan teksteistä ymmärtänyt, mutta niistäpä nyt ei tiedä miten ne loppujen lopuksi toimii.
Hyvä, ettei raskautumiselle oo kuitenkaan mitään terveydellisiä esteitä, ja tsemppiä painon pudotukseen!
Tansem; Ei oo menkat viel alkanu, eilen jo ehdin negan testaamaan ja tänään on koko ajan tuntunu et kohta alkaa, mut ei kuitenkaan..Ihmeekseni on kyl tosi kuiva olo muuten, ihmettelen et mitäs tässä tapahtuukaan:)
KP; Tosi harmi että tuommoisia miehiä on ja just sun kohdalle sattunut:( Toivotaan tosiaan että se toinen mies ois kivempi ja osais kohdella oikein.
Heips kaikille!
Tämäpä on ollut hiljainen viikko. Mä oon koittanut totuttautua miehettömyyteen..Kyllä se tästä! :)
KP, mikä kuvio sulla sitten oli se miehen kans? Mä huolestuin täällä, kuulostaa aika kamalalta.. :( Jaksamista nyt kovasti..toivotaan, et kaikki järjestyis!!! Tänne sä voit aina purkaa tuntojas!!
Milenna, nyt ollaan sormet ja varpaat pystyssä, että joko saataisiin nähdä plussauutinen!!! :D Kerro sit heti, jookos??
Nyt nukkuu, nattinatti!
Tansem, Milenna ja Kinttunen:
Kyllä tämä tästä kunhan pääsee parin viikon päästä testeihin ja saa varmuuden..
Mutta siis tapahtuma meni näin:
Hänen piti tulla luokseni vain nukkumaan, ettei kummankaan tarvitse olla yksin. No sitten kun nukun niin hän tunkee yhtäkkiä takaa sisälle.. ja mä en osaa tehdä mitään.. vain olen ja toivon sen olevan pahaa unta..
Mutta ei sitten sen enempää tällä erää..
Nyt täytyy alkaa lähtemään töihin.. Kun ajattelin parin kaupan kautta mennä..
KP
Heiheihei...ei tuollaisesta voi päästä miestä kiemurtelemaan pois!!! Mä en oikein tiedä mihin sun pitäis soittaa, mut tuo on väärin! Nyt mä oon ihan tosissani huolissaan!
Kinttunen: Älä ole.. Mä olen melkein jo asiassa voiton puolella..
KP
Heippa kaikille!
KP:nne on ihastunut.. Ja aika pahasti..
Miehen kanssa ekat treffit kesti sellaiset 7 tuntia..
Huomenna ehkä jo seuraavat..
KP
Toivottavasti kyseessä ois sellanen tavallinen mukava mies. :) Hienolta kuulostaa!
Täti tuli ja rytinällä:( Tässä nyt vissiin pari kk vietetään vähän hiljasempaa yrityksen kans..
KP: Vai oikeen rakastunut:) Sehän hienoa!! Onnea!
Ei nyt oikeen jaksa muuta kirjutella, tänään pääsee vähän nollamaan tilannetta, lähetään kavereiden kans baariin.
Milenna, voi pylly sitä tätiä.. :( Täällä sitä edelleen odotellaan, kierrot ihan sekaisin olleet pillereiden lopettamisen jälkeen elokuussa. Varmasti ens viikolla tulee sit kauheiden menkkakipujen kans. :)
KP, toivottavasti tää mies ois tosiaan ok. Jos mä saan sen verran neuvoa, niin kattelet rauhassa. Kun joskus sitä on pitempään ollut yksin, alkaa vähän niinku väkipakolla ettimään sitä oikeaa. Äläkä pahastu tästä..pahalla mä en tarkota. Tsemppiä kuitenki! Mä ihan oikeasti toivon, et kaikki menee ok. :)
Kiitos sanoistanne!!
Nyt täytyy ruveta valmistautumaan ristiäisiin.. Kummityttö kastetaan tänään..
Ehkä illalla ehdin koneelle..
KP
Hei kaikille!
Kaunista alkanutta viikkoa.. Mulla on onneksi vapaata tänään ja huomenna..
Päässä pyörii miljoona ajatiusta. Varsinkin kun saa pelätä ei toivottua raskautta..
KP