Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekeekö teidän miehenne kotitöitä? Mun mies yllätti eilen.

Vierailija
29.01.2007 |

Tulin eilen kotiin viikonlopun seminaarista ja mun mies oli imuroinut ja pessyt lattiat, pyyhkinyt pölyt ja korjannut kaiken mikä on ollut rikki. Lapset oli hoitanut hyvin, käynyt pulkkamäessä ja askarrelleet. Ja siis kun tulin kotiin, oli pöydässä itsetehdyt sushit ja avattu valkoviinipullo. Kynttilät paloivat ja lapset juoksivat syliin ja kertoivat miten kivaa on ollut. Ihanaa olla joskus pois kotoota mutta tuplasti ihanampaa oli tulla takaisin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nyt kun odotan on ihanan huomaavainen ja reipas :) Muutenkin kyllä hoitaa meillä kaiken imuroinnin koska mä VIHAAN sitä ääntä.

(Ei se kyllä ikinä ole mulle sushia tehnyt... Ikävä kyllä koska rakastan sushia.. Muita ruokia kyllä :)

Vierailija
2/3 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onpa noita ylläreitäkin joskus, tosin ruokaa ei osaa laittaa (tai osais jos viittis opetella)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus tuntuu että jopa enemmän. Ruoanlaitto on myös enemmän miehen heiniä kun taas minulle " jää" lasten " perushoito" suurelta osin(vaipan vaihdot, syöttämiset, ym.) Viikonloppuna mies yllätti iloisesti ja nousi molempina aamuina muksujen kanssa ylös, vaihtoi nuorimmaiselta vaipat, ym. että äitee sai nukkua. :) <3 Yleensä on mies saanut viikonloppuina nukkua niin pitkään kuin unta riittää kun arkena herätys jo viiden jälkeen. Mutta tulipa minulle hyvä mieli, pienet asiat ovat joskus niitä suurimpia. <3