Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha työpaikka tulee uniin...

Vierailija
08.06.2024 |

Olin pitkään samassa työpaikassa. Irtisanotuksi tulemisen jälkeenkin näen jatkuvasti unia vanhasta työstä ja sen ihmisistä, viime yönä anelin unessa esimieheltä pääsyä takaisin töihin...näen myös painajaisia itse irtisanomistilanteesta, vaikkei se ollutkaan mitenkään paha. Välillä tuntuu että miten ne pärjää ilman mua?! En ollut ainut irtisanottu, paljon lähti väkeä.

Onko kellään ollut tälläistä? Ja tottakai haen uutta työtä ja pyrin eteenpäin elämässä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kellään?

Vierailija
2/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi millainen uni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole tuolaisia painajaisia.

Vierailija
4/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nähnyt unia vanhasta työpaikasta. Minulla oli työsuhdeasunto, jonne työnantaja paukkasi milloin vain.

Näin unta siitä, että menin samaan paikkaan työhön. Siellä unessa kaikki sai käydä ja käyttää työsuhdeasuntoani taukotilana. Kertonee paljonkin, että yksityisyyttä ei ollut.

Vierailija
5/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työstä, mutta koulusta kyllä.

Kai painajaiset näkee siitä eniten ahdistavasta paikasta.

Vierailija
6/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei työstä, mutta koulusta kyllä.

Kai painajaiset näkee siitä eniten ahdistavasta paikasta.

Kyllä vaan. Unia näkee ahdistavista asioista. Siinä unessa sitten unen näkija yrittää ratkaista ahdistava tilanne jotenkin.

Vierailija
7/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt unta entisestä työpaikastani jossa olin n. 14 vuotta. Irtisanouduin itse sieltä mutta silti unissa olen jostain syystä joutunut sinne takaisin. Näin kyllä jo töissä ollessa painajaisunia siitä työstä, kaikki oli jotenkin outoa niissä unissa, samaa ollut työn jälkeenkin. Olisi pitänyt lähteä jo paljon aikaisemmin sieltä...

Vierailija
8/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin itse eläkkeelle 8 vuotta sitten, mutta vieläkin näen välillä unia töistä.

Vierailija
9/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhän on tärkeä tekijälle. Näistä paikoista, joissa antaa kaikkensa, näkee sitten unta myöhemmin. Unessa olen todellakin palkattu samaan paikkaan työntekijäksi. Todellisuudessa en menisi suin surminkaan takaisin.

Vierailija
10/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta työkaverista. Heräsin ilman housuja ja hirveä stondis päällä. Olikohan se vaan unta?

Vierailija
11/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on enemmän kuin yksi vanha työpaikka. Ei uskoisi. Mulla on niistä muistot, joten unia niistä ei enää tarvita. Eivät tule uniin, mutta muistot niistä palaavat mieleen aika usein. Ihan niin usein ei tarvitsisi. 

On parempi että huonoista asioista on unet, ei muistoja.

Vierailija
12/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama juttu, näen välillä painajaisia hoitotyöstä vanhainkodissa, vaikka olen ollut eläkkeellä 11 vuotta.

Vierailija
13/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen unta joskus vanhasta työstä. Ei ne unet mua ahdista mutta surettaa.  

Koronan takia paikka suljettiin,  siihen aikaan työssähaku oli täysin seis.  Nyt olen jo 56v  eikä mitään toivoa enää päästä töihin.  

Tykkäsin työstäni vaikka olikin raskasta.  Ravintola-ala.  

Vierailija
14/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap... Huonoja uutisia. Saatat nähdä niitä unia vielä vuosikymmeniä. Itse näen vieläkin välillä painajaisia työstä, josta lähdin kymmenen vuotta sitten. 

Vierailija
15/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole käsitellyt tuota asiaa. Siksi näet siitä painajaisia. Ja tulet näkemäänkin ellet asialle mitään tee.

Vierailija
16/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jo vuosia siitä irtisanomisesta, mutta edelleen se kaihertaa ja välillä tunkee uniinkin asti. En oo päässyt kunnolla takaisin hyvään elämään, kitkutan paskalla palkalla paskoissa duuneissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi