Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki eivät voi ajaa avoautolla ja asua Espoossa

Vierailija
08.06.2024 |

Joidenkin on vaan tehtävä ne paskaduunitkin. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Espoossa, kaksiossa, nukun olohuoneen sohvalla jotta tyttärellä on oma huone. En aja avoautolla - en millään autolla - mutta työn lisäksi mulla on ihmissuhteet kunnossa ja tapaan työ- ja muita kavereita kun tyttö on äidillään joka toinen vkl, tapaan tytön kanssa sisaruksiani ja vanhempiani, ja tytön kanssa kaksin harrastetaan täysin ilmaisia tai vähän maksavia  juttuja kuten kävelyä metsissä (niitä täällä Espoossa on paljon), marjojen ja sienien keräämistä, kirjastoa, uimahallia ja kesällä meressä uimista. 

En tienaa huonosti - oikeastaan hyvin - mutta laitan mahdollisimman paljon talteen tytön opiskelua ja hyvin hyvin harvoja matkojamme varteen. Tytön äiti (minun exäni) sai uuden miehensä kanssa vahingossa kaksospojat, joten hänen minulle maksamansa elatusmaksunsa tytöistä on minimi. 

Että tällä tavalla Espoossa! 

Vierailija
2/2 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa edes asua Espoossa? Ei tulisi itselleni mieleenkään! Helsingissä on hyvä asua ja on oikea kaupunki. Espoo ei ole sellainen. Se lähiöistä, unisista pientaloalueista ja ostoskeskuksista koostuva alue vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi