Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ristiriitainen käytös

Vierailija
08.06.2024 |

Pitkä, yli 25v kestänyt parisuhde tullut ilmeisesti viimeiselle kierrokselleen. Vietämme vapaa-aikamme erillään ja käytännössä vain asumme yhdessä. Kotona olemme eri huoneissa ja välttelemme toistemme seuraa. Minulla on paljon rennompi olo, jos olen viikonlopun yksin kotona ja vaimo mökillä tai toisin päin. Nytkin on miespuolisen kaverinsa kanssa tämän mökillä ja minulle se on aivan yhdentekevää. MInä viihdyn hyvin itsekseni tai omien kavereitteni kanssa kotona tai omilla reissuillani. Seksiä vaimon kanssa on ollut viimeksi joskus maaliskuussa. Kuulemma em. kaveri on ihminen, jonka seurassa on hyvä olla ja jonka kanssa voi puhua kaikesta, toisin kuin minun. Olen luvannut olla apuna muutossa sitten kun haluaa muuttaa uuden miesystävänsä luo, mutta asiasta ei ole vielä kuulunut mitään.

Kuitenkin vaimoa tuntuu kiinnostavan, mitä olen tehnyt ja kenen kanssa kun olen jossain reissussa. Viimeksikin kotiin tultuani oli penkonut matkatavarani ja löytänyt toilettilaukusta kondomipakkauksen. Tuli vielä vinoilemaan, että olen sitten kondomeja ostanut. Sanoin, että niitä on hyvä olla varmuuden varalta mukana. Minä tarvitsen läheisyyttä ja seksiä ja jos sitä ei saa kotoa, niin sitten jostain muualta. Ero on vain ajan kysymys ja olisi paljon helpompi, jos ei olisi teiniä kotona ja yhteistä omakotitaloa, josta vielä muutaman vuosipalkan verran lainaa jäljellä.

En tiedä, onko tämä läheisriippuvuutta vai sitä, että on vaan niin tottunut olemaan yhdessä ettei osaa edes erota?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä oli ristiriitaista? Se että kaikesta huolimatta on mustasukkainen vai se ei osaa erota?

Vierailija
2/4 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika härski akka kun huitelee päiväkausia menemään vieraiden miesten kanssa. Ja on vielä pokkaa kommentoida ap:n juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika härski akka kun huitelee päiväkausia menemään vieraiden miesten kanssa. Ja on vielä pokkaa kommentoida ap:n juttuja.

Mutta auta armias, jos olisi miehen tekemiset kyseessä. Ketjussa olisi jo ainakin 30 sivua JSSAP kannustusta.

Vierailija
4/4 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mikä on sallittua naisille, ei ole sallittua miehille. Objektiivisuus on taitolaji.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi