Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*-*-*-* TOUKOTOIVEET VKO 37 *-*-*-*

08.09.2008 |

Ja taas pyörähtäis uus viikko käyntiin :)

Meillä on nyt sitten pupuiltu :-D Ovis pitäis olla näinä päivinä, mutta erityisempiä tuntemuksia en ole vielä saanut eli ei oo nippaillut alavatsaa joten tuskin mitään on vielä irronnut. Mutta peiton alla ollaan touhuttu jo. Ja touhuilut jatkuu..... joten ei kummempia kuulumisia.

Vitsit kun harmittaa, kun menin to & pe ottamaan niitä IBUMAXeja! Jos ne nyt sitten heikentää raskaaksitulemisen mahdollisuutta niin kivat joo... :S Äh, ihan kun tommosia jarruja vielä tähän tarttettais! No, saapi sitten parin viikon päästä nähdä.

t. mannaryyni kp 15 /30

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se täti vierailla meillä parin päivän sisällä. =(

Mahaan koskee siihenmalliin että kohta alkaa menkat.

Aamulla testasin negan, nyt siis kp 28/30-35, joten onhan se aikaista testatakkin, mutta en vaan jaksa uskoa, että nyt niin kävisi, että se kolmonen tulisi.

Meillähän se tilanne on se, että varsinaista yritystä ei ole ollut vaan on päässyt pari vahinkoa tässä kuun aikana. Vkloppuna olin jo ihan varma et olen raskaana kun sain sen haalean viivan (tosin herkemmällä testillä kuin tänäaamuna) lauantaina tikkuun, mutta tänä aamuna testi oli sitten tyylipuhdas nega. (aika iso pudotus mulle..)

Toisaalta parempi jos vauva ei olekkaan tulossa, kun tuo mies ei ole oikein syttynyt kun olen joskus puhunut pikkukolmosen tekemisestä Tottakai haluaisin, että mieskin olisi sitten yrityksessä täysillä mukana jos joskus vielä sen aika koittaa.

Itse tosin toivoisin meille vielä kovasti yhtä vauvaa. Vauvakuume ollut kova jo vuoden, vaikka esikoinen on vasta 4 ja kuopus 2,5v. Tuntuisi vaan, että olisi helpompi tehdä se kolmaskin vielä tähän, eikä aloittaa taas esim. 5vuoden päästä kaikki alusta. Yksi lapsi minulle on vielä kohtuni puolesta "luvattu" Enempää se ei välttämättä kestä, sanoi lääkäri edellisen sektion jälkeen. Minulle siis tehty 2 sektiota.

Noh, ellei mies nyt mieltänsä muuta niin kai ne ehkäisykapselit on sitten laitettava.. =(

Ainoa mikä ihmetyttää on tää kuvottava olo. Edelleen vaan oksettaa, oksettanut lauantaista asti. Heti kun istuu paikalleen niin tulee huono olo ,ja jos pysyy liikkeessä niin olo paranee. Niin ja (anteeksi) valkovuoto ollut tosi runsasta ja vetistä viimeisen viikon.

Onnea kaikille plussanneille!

terveisin alakuloinen -sitruuna-

Vierailija
2/27 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sitruuna!

En tiedä oletko lukenut edellisestä pinosta mun kuulumiset... Sen plussan voi nimittäin saada tosi myöhäänkin. Mua pissatti koko ajan viime viikonlopun ja eilisen päivän johmi alaselkää, ihan kuin menkat olis ollut alkamassa.

terkuin Ramona kp43 (plussa vasta tänään) kp norm.28-32... että silleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille, uusille ja vanhoille! Onnea todellla paljon ramona70!!! Toivottavasti kaikki menee hienosti! Ja pahoittelut kaikille jotka tippunu kesäkuisiin..

Itelle kuuluu edelleen vaan oottelua... nyt menossa kp 24/27-29 ja vähän olis taas näitä oireita tai sitte "oireita" havaittavissa... ;) tai siis oikeastaan yksi oire, viikon verran nyt ollut niinku pieni flunssa ja aina illalla vähän lämpöä. kuitenkaan ei oo tullut kunnolla sairaaksi, mutta ehkä tää vaan ennakoi jotain kunnon flunssaa... tiedä sitte.

No, nyt töihin. Mukavaa viikkoa kaikille! Tsemppiä piinaan!!

myym kp 24/27-29 yk5

Vierailija
4/27 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Ramonalle ja pahoittelut kaikille tädin vieraakseen saaneille!

Eipä kummempia tänne suuntaan. En usko edelleenkään tärppiin tästä kierrosta, mutta tokihan olisi aivan mahtavaa ja ihanaa jos olen tällä kertaa väärässä. Tädin tulo ei kuitenkaan yllätä ja toivonkin siinä tapauksessa lyhyttä kiertoa, niin pääsee taas uutta yritystä kohti. Toivoa ei kuitenkaan vielä ole menetetty...

Plussia lisää toukokuisiin, kiitos!!!:)

Neppe kp19/24-29, yk4

Vierailija
5/27 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jo kierron alussa olo että tämä olisi se kierto (kierron pituus mulla vain 25 pvää) ja 3 pvää ennen menkkoja päätin testata, (koska oireet olivat melko selkeät =Palelu ja rintojen kasvu) ja plussahan sieltä pätkähti!!!

odotetusti siis menkat jäivät pois ja nyt taitais olla jotakuinkin 4+ vkoja menkkojen mukaan (varmaan voi muuttua pikkasen tuon kierron lyhyyden vuoksi tms.)

Tuleva lapsi olisi sitten kolmas :) (tytöt 03/04 ja 09/05) :x

Vierailija
6/27 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut ramonalle ja neiti21:lle!!! :)

myym: mulla on sama juttu.. nyt on kp 19/28-31 ja mulla myös pari päivää ollu iltasin pientä lämpöilyä ja sitte seuraavana päivänä ei mitään ja sitte taas iltapäivällä alkaa taas pieni kuumeilu ja oon koko ajan ihan jäässä. En tiedä voiko mulla mitään oireita vielä olla mut toivotaan et tää olis kummallakin oire raskaudesta!! Tzemppiä!:)

Onnee kaikille plussan metsästyksessä! :)

Vierailija
7/27 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onnea plussanneille, Ramonalle ja neiti21:lle! :)

Tännekään ei kuulu sen kummempaa. Meneillään kp 21/25, joten siinä mielessä tietenkin voisi jo alkaa jännittelemään.

Se hiukan mietityttää, että olen lähdössä ulkomaille kp 24/25 - ilman miestä. :) Haluamme varmasti testata aamulla ennen lähtöäni, vaikka eihän raskaus välttämättä vielä näkyisikään. Ja entäs, jos se näyttääkin plussaa? Kurjaa olla juuri siinä vaiheessa erossa 10 päivää... Mutta minkäs teet. Matka on ollut pitkään suunnitelmissa, ja joskus alkukesästä vielä mietin, että olisin ehkä jo sen aikaan raskaana.

Minkäänlaisia raskaustuntemuksia minulla ei ole. Tai siis... ainahan niitä on helppo kuvitella ja ylitarkkailla, mutta yritän nyt pitää itseni maltillisena... ;)

Vierailija
8/27 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvih, ihana tietää et joku muukin kärsii just samasta "oireesta", niin voin olla varma etten ainakaan ihan kuvittele.. :) voihan se tietysti olla mitä vaan, mutta kuitenkin...Toivottavasti olis todellakin meillä nyt oire siitä itsestään! :) Tsemppiä sinnekin!

Onnittelut myös neiti21:lle, hienoa että plussia tullut tähän pinoon lisää!

Mikäs on testaajien tilanne, eikös niitäkin näihin aikoihin ollut joitain??

Juuh, kuullaan taas.

myym kp 24/27-29

Vierailija
9/27 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli iltapäivästä testasin prisman testillä.. Pissa ei tosin ollut rakossa kuin max 1,5h. Mutta haaleaakin haaleampi haamu tuli testiajan sisällä tikkuun.

Ei nämä vatsa ja selkäkivutkaan ole mitään ihan normaalinoloisia. Muistan kokeneeni samanlaisia kun minulla oli aikoinaan tuulimunaraskaus. .. sekin pelottaa, että jos tämä onkin sellainen.

Huomenaamulla vielä yksi testi ja sitten jos se ei anna selvää positiivista niin lopetan testailun ja tyydyn siihen, että ei vauvaa meille tulekkaan. Huomenna on se päivä kuin menkkojen pitäis alkaa.

-sitruuna- kp 29/30

Vierailija
10/27 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myym: niinpä :) aluksi ajattelin että tää on vaan joku ohimenevä normaali kuumeilu mutta huomasin että on monia joilla on tismalleen sama juttu meneillään. Tuntuu ettei se voi olla sattumaa :D Ja tää on jo mulla kolmas lämpöilypäivä. Toivottavasti on merkki jostain ;) näin jo viime yönä unenkin jossa sain laskettuna päivänä poikavauvan. Voi kun se oli niin ihanaa! Heräsinkin sitten sen unen päätteeksi. Oli vaikeaa nukahtaa uudelleen.. heh :D Ehkä se oli enneuni?

Haleja ja plussa onnea :)

Suvi kp 20/28-31

Vierailija
11/27 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista! :)

SITRUUNA: Eikös se haamukin ole plussa, näin mulla ainakin kuopuksen kohdalla ja nyt :)

[URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=2704643.jpg][IMG]http://www.aijaa.com/img/…]

Tossa tuo mun 2 pvää ennen menkkoja, päiväpissasta saatu tulos <3

Vierailija
12/27 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että saatiin lisää plussia toukokuisiin!

Nyt vaan sitten lisää... piinailijoille on peukut pystyssä :)

Oma nassu metsästää vielä ovista. Nyt on jo kp 17 (tai 18, riippuen miten laskee) mutta en ole tuntenut pistosta kummallakaan puolella alavattaa. Tunnen siis aina ovikseni, kun vuoroin jompi kumpi puoli on kipeä yhden päivän. Nyt ei tätä tunnetta ole tullut, joten kyseessä on joko megakierto (kuten viime kuun 38, joka oli tosi outo mun muuten niin tarkkaan kiertooni) tai jokin muu syy.

Tulisi nyt se oviksen tunne jo.. menee vähän maku pupuilusta kun pitää joka ilta painia vaikka olisi kuinka väsy. Ehkäpä pitää alkaa harkitsemaan niitä ovis-testejä...

Joten täältä ei mitään uutta.

Nyt plussatuulia kaikille!!!

t. mannaryyni kp 17 / 30(?)

Vierailija
13/27 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin mukava aina lukea plussauutisia, tuhannesti onnea! :)

En olekaan täällä käynyt päivittämässä kuulumisia ainakaan viikkoon. Eli meillä oli siis inseminaatio kp 16/30, kun kp 15 sain ovistestiin tasavahvat viivat. Eilen sitten testasin uudelleen samaisella apteekin ovulaatiotestillä ja sain taas kaksi tasavahvaa viivaa! Onpa outoa! Raskaustesti 25 mIU/ml oli kuitenkin eilen nega.

Onko muut saaneet ihan kierron lopussa ovistestiin plussaa?

Plussatuulia kaikille lopuille toukokuisille! :)

Rizza kp 29/30, dpo 13, yk 29

Vierailija
14/27 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän testi nega. =( Oli vielä se kaikista herkin testi ja aamupissasta tehty. Ei auta itku.. Menkkojen pitäis alkaa tänään tai lähipäivinä.

Menkkoja ei kuulu, mutta niitä odotelessa.

Kahdessa edellisessä raskaudessa olen plussan saanut jo 2-3 pvää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. niin et thätshit..

Mieheltä eilen kysyin, et jos nyt kuitenkin yritettäis vielä uutta vauvaa, mut vastaus oli et kyllä nuo kaksi lasta riittää ja mun ei auta muu kuin kunnioittaa mieheni päätöstä vaikka se aika kovasti mua raastaakin. Ei voi mitään, itkettää.

Hirveästi onnea kaikille joille pieni on tulossa! Ja tietysti tsemppiä myös sitä yrittäville!

=( -sitruuna-

Vierailija
15/27 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin nopeasti pyörähtämään koneella ja toivottamaan kaikille uusille plussanneille kovasti ONNEA!

Täällä taitaapi täti etsiä tietään perille. Nyt menossa kp28/28-30? ja alaselkää alkoi särkemään tänään-->menkkaoireita. Olin viikonloppuna vielä kiinni toiveessa oireiden takia, mutta mutta... Ne hävisivätkin kuin tuhka tuuleen.Menin tänään hätäisenä jo tekemään testinkin ja negahan sieltä tuli :( Tosin oviksesta on mennyt vasta 10 pvä. PLÄÄH! Oireet kyllä näyttää kallistuvan tuonne tädin puolelle.

Lähdetään huomenna kuitenkin tätiä karkuun maalle :) Toivottavasti se eksyy matkalla...

-Tinzu-

Vierailija
16/27 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans kahdessa ekassa raskaudessa testissä plussat jo päivää ennen kuin menkkojen olis pitänyt alkaa... Ja nyt täll kolmannella kerralla se sit kestikin pitkään ennenkuin plussasin.

Toivotaan että täti ei tule ja oletkin raskaana!

Terkuin Ramona peukut pystyssä

Vierailija
17/27 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan nyt. Ei ole täti vielä tullut..

ja nyt takas töihin!

-sitruuna-

Vierailija
18/27 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin jo eilen, mutta kone päätti sammuttaa itsentä juuri ennen lähetystä. :) Jospa nyt pysyisi päällä..

Onnittelut plussanneille ja pahoittelut tädin kylään saaneille.

Omaa napaa. Täällä vaan odotellaan. Eilen tuli kyllä valkovuotoa, mitä ei yleensä tähän aikaan kierrosta muistaakseni ole tullut. Saa nähdä, toivon niin kovin että olisi tärpännyt! :)

Bejpi kp 25/32-33 yk 2

Vierailija
19/27 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sinne Sitruunalle ja muillekin jännittäjille,niin kauan on toivoa kun menkkoja ei näy!! :D

Itekin alan nyt pikkuhiljaa kuulua jännittäjiin oikeen kunnolla, nyt menossa kp 27/27-29.... oon lähössä (onneks) viikonlopuks reissuun sukuloimaan, niin ei tarvi kotona jännittää, ja jospa aikakin menis nopeempaa. Siinäkin mielessä hyvä olla reissussa, niin ei tuu testailtua liian aikaisin, mitä viime kuussakin tein kun en malttanut oottaa.. :/ Eli menkat voi siis alkaa millon tahansa viikonloppuna, maanantaina sitten viimeistään, jos siis kierron pituus pysyy samana.. ei ainakaan vielä oo tuntemuksia suuntaan eikä toiseen, ainoa oire mikä on ollut, on se vilutus ja pieni lämmönnousu, joka on vaivaanut viime ja tällä viikolla... mutta sekin kun voi olla jotain normaalia syysflunssan alkua..

Hyvää viikonloppua kaikille!!! Ja paljon tsemppiä kaikille tilanteesta riippumatta! :)

syksyisin tunnelmin, myym kp 27/27-29

Vierailija
20/27 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollu varmaan vielä onnitellu neiti21:stä eli paljon onnea!!!

Mulla eilisestä asti tuntunu siltä, että täti saattaa saapua ihan minä hetkenä hyvänsä. Pysyis nyt ainaki maanantaihin asti poissa (tai mieluiten kokonaan tietty) kun en tosiaankaan haluis, että kierto lähtis heittelee yhtään enempää. Kaks viime kiertoa ollu tuon 24pv ja toivottavasti ei siitä nyt lyhene päivääkään. Aikalailla olen jo suunnannu katseet seuraavaan kiertoon, kun on niin varma olo tädin saapumisesta:( Pienen toivonkipinän sitä itselleen kuitenkin suo, mutta ei sinänsä jännitä ollenkaan tällä hetkellä...

Eikun hyvää viikonloppua kaikille, tsemppiä piinailijoille ja kaikille plussatuulia toivottelee

Neppe kp22/24-29, yk4